čini mi se da će brodari u skoroj budućnosti (barem kratkoročno) postati odlična, ako ne još bolja prilika za ulaganje:
According to The Baltic Exchange, the Baltic Dry Index dropped 0.8 percent to 1.323 points, reports TDN Direct.
Capesize drops 0.5 percent while Panamax falls 1.4 percent.
Handysize is down 0.5 percent and Supramax drops 0.9 percent.
i ako cijene nafte, plina i $ barem neko vrijeme prestanu rasti, nadam se ubrzo…osobito $.
btw strani brodari su osobito zanimljivi..
i ako cijene nafte, plina i $ barem neko vrijeme prestanu rasti, nadam se ubrzo…osobito $.
btw strani brodari su osobito zanimljivi..
Koji su ti strani brodari osobito zanimljivi? Mozes navesti da vidimo da li imamo slicne poglede
..
Koji su ti strani brodari osobito zanimljivi? Mozes navesti da vidimo da li imamo slicne poglede
konkretno gledam DSX iz sektora Dry Bulk i Seaspan (focuses on owning container ships that carry the metal boxes generally used to transport finished good).. Diana owns the dry bulk carriers that move commodities like iron ore and coal.- Diana owns the dry bulk carriers that move commodities like iron ore and coal…odradila je tipično dvostruko dno u travnju i od tada je u lijepom uzlaznom trendu, sada već preko 40%…ima nekoliko lijepih ocjena (osim JP Morgana-Downgrade, Neutral). Nisam ulazio u zaduženost i ostale fundamente:
Diana prefers to stick with short-term charters. It tends to structure its fleet so that ships are coming off charter at regular intervals, allowing it to recontract at prevailing rates.
… Diana’s results will be more prone to shift up and down with the market and, thus, will be more volatile.
Ovdje je odlična usporedba različitih pristupa tržištu-Seaspan and Diana (Diluted EPS):
https://finance.yahoo.com/news/better-buy-seaspan-corporation-vs-153200321.html
“..Seaspan’s model tends to result in more subdued performance in good markets and less of a drawdown in bad markets. In other words, it will provide more stable performance through the shipping cycle.”
Naglašavam da samo gledam trgovanje i ovo nije preporuka za kupnju, pogotovo bez dublje analize:
https://finviz.com/quote.ashx?t=DSX&ty=c&ta=0&p=w
ovo je daleko impresivnije ako gledamo trgovanje:
https://finviz.com/quote.ashx?t=SSW
da završim..ova analiza sugerira trenutnu veliku prednost kontejnera (dividend %5.62%, EPS Q/Q 3960.50%) prema dry bulk sektoru (EPS next Y 2252.63%) što se isto tako lijepo vidi iz povijesti trgovanja (sam grafikon SSW pokazuje veći potencijal rasta cijene nego DSX).
Možeš li analizirati da vidimo zaključke?Lp.
Meni je jedino nejasno zašto već ne postoje domaći brodari-prijevoznici kontejnera-container ships.. je li to nemoguće, neisplativo, ili čak postoje, ali mi je možda promaklo? Lp.
Nije im baš ništa promaklo (prijevoz ukapljenog plina i prijevoz kontejnera)-Industrijska strategija Republike Hrvatske 2014. * 2020-Prema prognozama, blagi oporavak neće uslijediti prije 2013. i 2014., uz veće izglede za narudžbe brodova za prijevoz ukapljenog plina i prijevoz kontejnera, za razliku od tankera i brodova za prijevoz rasutih tereta…
Today, Thursday, June 28 2018, the Baltic Dry Index climbed by 20 points, reaching 1329 points.
Hellenic ship.news
bdi +4.2% 1385
cape +8.8%
cape +5.4%