brux2@
zar se ne kaže da se prima desnom a daje ljevom?
ok,možda kod ljevaka ide obrnuto?
nema veze,očekujem da ću primiti i da kontekst nije bio sporan
a dali ljevom ili desnom nije od presudne važnosti ako će biti kako očekujem.
🙂
je bilo panike jučer u amera.
pari mi se da se danas nastavlja.
trump bi moga izazvat trgovački rat sa kinezi.
jeli naša neki najnovije za orderbok2019.
jeli gore od ovi 2% šta san ja naša?
stručnjaci su pobigli ili nedaju linkove di se vadi?
nima veze,iskopalo se drugo pa će orderbok.
http://freightinvestorservices.com/freight-voyage-routes/
šta moremo od vozarin dalje očekivat?
ja bi rika da kinezi ne naručivaju ka lani.
za velike i ni baš optimistično a kako će mali resti ako veliki ne restu?
jeli neki prati cine za iron ore coal steel pšenicu kukuruz soju da zalipi najnovije?
BDI?
2018-03-02 12:09:51 CET
BULK:BALTIC CAPESIZE-INDEKSEN +1,73% TIL USD 12.609/DAG
Oslo (TDN Direkt): Baltic capesize-prisindeksen er opp 1,73 prosent til 12.609 dollar pr dag, ifølge The Baltic Exchange fredag.
Kinezi čelika izvoze jaaaako malo u USA (Bloomberg kaže 0,2%)
Čelik nije bitan bitni je što napraviš od njega.
Npr.boeing rade avione od aluminija. I bitni im je da je jeftin a para je u avionu.
Trump je pglu ko kujac i tomznaju svi tko se.kuzi u ekonomiju
Čovjek ima jačih problema u glavi…
Ponekad mislim da donosi odluke i prijedloge samo radi marketa i kako bi na njemu profitirali samo neki podobni
BDI +1.8% 1167, panamaxi +3.6%, 11.529$, supre +2.0% 9.937$, handyi +1.4% 7.756$(smiley).
😀👍✌🤞👌👏💥
[/quote]
BDI +1.5% 1185, panamaxi +3.0%, 11.873$, supre +2.2% 10.158$, handyi +0.8% 7.815$
😀👍✌👌👏🤞💥
[/quote]
BDI +0.5% 1191, panamaxi +1.5%, 12.056$, supre +2.2% 10.378$, handyi +0.8% 7.879$(smiley).
Kao po špagici
😀👍✌👌👏🤞💥
[/quote]
BDI -0.3% 1188, panamaxi +0.7%, 12.135$, supre +2.0% 10.588$, handyi +1.3% 7.984$(smiley). Sve po planu i programu
😀👍✌👌👏🤞💥
[/quote]
BDI +0.3% 1192, panamaxi +0.0%, 12.138$, supre +2.3% 10.830$, handyi +2.2% 8.152$(smiley). Idemo dalje…..(smiley)
😀👍✌👌👏🤞💥
[/quote]
BDI +0.3% 1196, panamaxi -.0.5%, 12.074$, supre +1.4% 10.984$, handyi +4.3% 8.512$(smiley). Idemo dalje…..(smiley)
👍✌😀👌👏🤞💥
[/quote]
BDI +0.9% 1207, panamaxi -.0.3%, 12.038$, supre +1.2% 11.116$, handyi +1.2% 8.613$(smiley). Idemo dalje…..(smiley)
😀👍✌👌👏🤞💥
p.s. Svi praznici su gotovi…….😀
kinezi se prite,junker priti i svi ostali da će udrit kontra mire.
i to sadi kadi nam je tribalo krinut na dobro.
u amera rasprodaja dionica a vidin da se i kod nas neki uplašili.
more bit dobro za oni koji će kupit a more biti loše.
sadi još osim orderboka triba i ovo pratit.
ko ne prati trumpa na twitera more puno propustit.
kaže da će objavit carine drugi tidan.
kinezi se prite,junker priti i svi ostali da će udrit kontra mire.
i to sadi kadi nam je tribalo krinut na dobro.
u amera rasprodaja dionica a vidin da se i kod nas neki uplašili.
more bit dobro za oni koji će kupit a more biti loše.
sadi još osim orderboka triba i ovo pratit.
ko ne prati trumpa na twitera more puno propustit.
kaže da će objavit carine drugi tidan.
Prika kako stojimo sa orderbookom, koliko je ukupni orderbook, koliko po klasama, koliko je naruceno brodova u 2017 po klasama, koliko do danas u 2018 po klasama, koliko je isporuceno brodova po klasama, koliko je prodano second hand brodova po kojim cijenama i klasama, kakvi su trendovi orderbooka po klasama u u usporedbi sa periodom 2015-2017, koliko ima neisporucenih brodova po klasama iz starijih narudžbi u ukupnom orderbooko,
koliko se moze predpostaviti postponea po klasam i delaya po klasama uh uh uh…..😀
Kako će na scrap uticati implementacija goriva sa smanjenim udjelom sumpora, koliko je po klasama već sada pretendenata za scrap u periodu od 2018-2020?
A malo o demandu koliko će rasti volumen iron irea, koliko coala, koliko minor bulka, koliko graina, ali koliko će rasti tona-milja, po kojim pravcima, koliko će se promjeniti trase, ako da na koji način. Kolike će biti cijene iron orea, ugljena i kakav je trend cijena, što ke sa cijenama minor bulka uh uh uh.
Kako će eventualni nesrazmjerbizmeđu ponude i potraznje utjecati na cijene vozarina, a kako i koliko cijene vozarina na vrijednost second hand brodova i bilance shipping kompanija, a što će biti u konaćnici sa vrijednosti u bilancama kompanija koje ne kotiraju na americkim burzama kada i ako pod utjecajem odluka FEDa $ promjeni smjer? Hoče li biti “Triple double” Koji pa porast po svim osnovama operativni cash flow, vrijednost asseta zbog porasta vrihednosti second hand brodova i na kraju preračun svega iz $ u neku XY valutu?
Koliko to sve moze biti na vrhu ciklusa 2018-2021, pa poprilicno xxx %
Woodi ovo ti je domaća zadaća do 2020!
Kada odgovoriš na ova lagana pitanja, javi se!
Do tada…..
😀👍✌🤞👌👏💥
p.s. Do tada ne klepeći nanulama….😀✌
Po mom misljenju, ovaj steel tariff je pozitivan za brodare jer kao prvo ce se smanjiti broj brodova za prijevoz yitarica iz US, sto ce povecati cijenu najma.Nadalje, izvoz ce se preusmjeravati na druge destinacije (posebice iz Kanade)a u konacnici ce se ubrzati inflacija zbog rasta cijena u US a posebno commodities. Ne zaboravite da jedan od kreatora ove mjere je Wilbur Ross, poznati ulagas u shipping….
Ovo mi baš ne izgleda kao rasprodaja dionica:
https://finance.yahoo.com/quotes/gogl,salt,nmm,nm,sb,sblk,ship,drys,dsx,egle,esea,gnk/view/v1?ltr=1&bypass=true
Radi li se pak o lošim vijestima za poslovanje brodara, zasigurno će biti dodatna kočnica za naručivanje novogradnji.