BDI – Indikator budućnosti

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BDI – Indikator budućnosti

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


niko ništa ne lipi dva dana jer je pad.
bdindex 1095 -1,7%
ja san očekiva da će pasti ispod 1000 ali izgledi da neće.
još tidan ili dva i triba bi počet resti.
triba pratit kinu i naruđbe novih brodi za 2019.
scrapanje je nisko i tako će ostati jer svi brodari imaju mladu flotu.

BDI -0.5% 1089, panamaxi +1.6%, supre +0.5%,, hadyi -0.2%
😀👍✌👌👏🤞💥
p.s. Woodi zao mi je, odbrojavsnje počinje

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋



niko ništa ne lipi dva dana jer je pad.
bdindex 1095 -1,7%
ja san očekiva da će pasti ispod 1000 ali izgledi da neće.
još tidan ili dva i triba bi počet resti.
triba pratit kinu i naruđbe novih brodi za 2019.
scrapanje je nisko i tako će ostati jer svi brodari imaju mladu flotu.

BDI -0.5% 1089, panamaxi +1.6%, supre +0.5%,, hadyi -0.2%
😀👍✌👌👏🤞💥
p.s. Woodi zao mi je, odbrojavsnje počinje

[/quote]
panamaxi padaju puni dani pa moraju malo resti.
ja bi rika da to nije još vrime za biti sritan.
ne triba ti mene žalit ja san izabra da se ne moram pristrašivat dokapa od 800 milja u slideće dvi godine radi vračanja dugi bankarima,da će se flota smanjivat dok drugi povečavaju
da će se napravit esop ka šta je bija a opit se najavljiva.
more bit da nisam dobro izabra moremo se čut za godin dana ili za koji misec kadi mora prvi dokap.
ti pripremi šolde jer znaš da nema ko po ovoj visokoj cini osim vas dioničara dokapitalizirat.
ni to loše jer vas neće drugi razvodniti nego ćete se sami razvodnit.
mene bi bilo staj dati šolde jer ih je već jako puno izilo more pa more bit da će opet.
ja bi to prelomija ali da je za novi brodi a za duge nebi da.
a neki mora po boje da nisam ja.
more bit da bi da kadi bi se napravija prošpekt i procinili brodi i imovina koliko vridi ali taj film se neće vidit jer bi bija preveliki horor.
ja očekivan da ćete dobit cinu za dokap koju nećete moć odbit koliko će biti dobra i niska.
ja bi rika da je to 300 koliko je nominala?
strani brodari daju dokape po tržišnoj cini ili blizu i ne tiraju dioničare da moraju dokapitalizirat jer im priti razvodnivanje.
jeli ti imaš kakovo viđenje kako bi moglo bit?koja cina?

sretno svima na pučini,čujemo se posli 11.12.2018.

IMO 2020 fuel mandate ‘will benefit, not hinder’ shipping
Upcoming emissions regulation will have an impact on shipping markets as further falls in operating speeds reduce overall shipping capacity and incentivise fleet renewal

http://www.tradewindsnews.com/drycargo/1430313/imo-2020-fuel-mandate-will-benefit-not-hinder-shipping


Lega Woodi, jako sam sritan da si na obzoru vidi sunce. Mozda i kod nas dode malo tog sunca. Hvala ti od srca i svako dobro jer si odabra dry bulk, mada ne hrvatski nigo strani.
Ali zaista mislim da si dobro odabra. Bravo…
😀👍✌🤞👌👏💥👌

lega gigic to ćemo znat za godin dana jeli smo dobro izabrali.
more bit da san ja krivo trefija a vi boje.
nisan vidija da si danas zalipija osim za cape jeli to znači da su ostali još više pali ?
bilo bi lipo da staviš ovdi link di vadiš da moremo svi pratit.

[/quote]

lega gigic neda link i ne lipi danas.
ja bi rika da more bit da ni dobro.
sve se sazna pri ili kasnije.
nismo svi jednako obiktivni.
ja san more bit najneobiktivniji a lega gigic ni daleko od mene.
zati je on veći stručnjak od mene za brodare sami su mu prognoze za bdindex ka šta bi se riklo za u vitar.

sretno svima na pučini,čujemo se posli 11.12.2018.



Lega Woodi, jako sam sritan da si na obzoru vidi sunce. Mozda i kod nas dode malo tog sunca. Hvala ti od srca i svako dobro jer si odabra dry bulk, mada ne hrvatski nigo strani.
Ali zaista mislim da si dobro odabra. Bravo…
😀👍✌🤞👌👏💥👌

lega gigic to ćemo znat za godin dana jeli smo dobro izabrali.
more bit da san ja krivo trefija a vi boje.
nisan vidija da si danas zalipija osim za cape jeli to znači da su ostali još više pali ?
bilo bi lipo da staviš ovdi link di vadiš da moremo svi pratit.

[/quote]

lega gigic neda link i ne lipi danas.
ja bi rika da more bit da ni dobro.
sve se sazna pri ili kasnije.
nismo svi jednako obiktivni.
ja san more bit najneobiktivniji a lega gigic ni daleko od mene.
zati je on veći stručnjak od mene za brodare sami su mu prognoze za bdindex ka šta bi se riklo za u vitar.

[/quote]

Dragi Woodi pazim na tvoje zdravje 😀 pane lipim da te ne…….

BDI -0.5% 1084, panamaxi +1.7% 10.216$, supre +0.6%,,9.514$ handyi -0.1% (smiley)

………….5…

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋

lega gigic ne brini ti za mene jer meni odgovara rast šta više to boje.
meni odgovara i obiktivnost a more bit da bi ti bilo boje da si malo obiktivniji.
kada lipiš tu bdi u 90% slučajev reste a kada ne lipiš u 90% je pad.
ja kada vidin da ti ne lipiš znam šta se dešava ko kada lipiš.
da si pravi dao bi link da moremo i mi drugi vidit.
sritno sa dokapom uskori po kojoj cini procinjivaš?
stručnjak si jeli moguće da nemaš svoje mišljenje?
da nije neki straj za napisat šta očekivaš?

sretno svima na pučini,čujemo se posli 11.12.2018.

Bulkcarrier Deliveries: Still On The Slide

Looking forward, with a much smaller orderbook at the start of 2018, bulker deliveries look set to continue on a downward trend in the next few years.

lega brodolomac ja san i ovo doli pročita.
more bit da će bit kako sam ja rika da bi moglo bit.ako već sadi kada su brodari na nuli kriće više isporukaa šta će bit ako vozarin nastave resti?

although it appears that improving market conditions led to the delivery of vessels that had previously been delayed, providing some support to bulker delivery volumes.

In addition, ‘non-delivery’ in the bulker sector over this period was high, increasing from 27% in 2011 to 49% in 2016 in dwt terms, although it softened to 34% in full year 2017.

jeli se ide opit prima 2011?
boje za sviju nas da neće bit kako je bilo.
bdindex 2014 je bija 2900 i završija na 400 jer uvik kada krinu vozarine gori brodari krinu naručivat novi brodi ka ludi.
za sadi strani brodari ne naručivaju novi brodi jer im ne triba kadi ima brodara ka naši kojima su bankari za vratom i tiraju ih da prodaju svoje brodi.
strani brodari povećavaju flotu a naši smanjivaju ko griši?
more i sa našin brodari dobro svršit ali ja san se prestrašija.još kadi sam vidija kako su esop radili a opit je najavljivan na zadnji skupštin.
more bit da su to sad drugi menađeri sa pošteni namirama.
ja bi rika da će se to uskori vidit kada odride cinu za dokap.
ako se napravi prošpekt za dokap od nekiga revizora kojemu se more virovat to bi moga bit dokaz da su im namire poštene.
jeli će tako bit?

sretno svima na pučini,čujemo se posli 11.12.2018.

promjene u sastavnicama BDI indeksa..Smallest vessel types no longer part of Baltic Dry Index:
“The latest shift is designed to address the fact that there’s not enough derivatives trading of Handysize rates for financial institutions to create the necessary hedges of the over-arching BDI..By eliminating those smaller vessels, the BDI will now reflect charter prices where there are appropriate underlying derivatives markets, he said.
The Baltic Dry, whose origins stretch back more than three decades, has been a composite of rates for different moving commodities, which until now has been equally weighted across four ship types: Capesizes, Panamaxes, Supramaxes and Handysizes. Now, the biggest carriers will represent 40 percent of the measure while Panamaxes and Supramaxes will account for 30 percent each.”

http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/02/Baltic-Dry-opp2

https://www.platts.com/latest-news/shipping/singapore/chinas-robust-appetite-for-raw-materials-to-boost-27916064

China continues to ramp up its imports of iron ore, with seaborne imports growing 4.7% on the year to a record 1.054 billion mt in 2017, Bimco said. Close to 62% of China’s iron ore imports are from Australia and 21% from Brazil, which benefits the dry bulk shipping industry due to longer routes. Around 4% of the imports are from South Africa.

Bimco said that China’s coal imports have also provided a strong support to the demand for dry bulk ships as shipments rose by 12% last year to 228.5 million mt via sea. Around 84% of the country’s coal imports are now seaborne, up from 80% in 2016.
China is not only importing larger volumes but is also replacing coal purchases via land with seaborne tons, Sand said.
The rise of US coal exports to China is largely beneficial for the dry bulk shipping industry, he said. The 3.1 million mt of US coal shipments to China in 2017 generated high ton-mile demand. “This is highly beneficial for the dry bulk shipping industry as it has a strong multiplier effect on demand, providing some of the longest possible distances,” he added.
Coal shipments from Norfolk in Virginia and Baltimore in Maryland to China involve voyages of up to 45 sailing days each.



niko ništa ne lipi dva dana jer je pad.
bdindex 1095 -1,7%
ja san očekiva da će pasti ispod 1000 ali izgledi da neće.
još tidan ili dva i triba bi počet resti.
triba pratit kinu i naruđbe novih brodi za 2019.
scrapanje je nisko i tako će ostati jer svi brodari imaju mladu flotu.

BDI -0.5% 1089, panamaxi +1.6%, supre +0.5%,, hadyi -0.2%
😀👍✌👌👏🤞💥
p.s. Woodi zao mi je, odbrojavsnje počinje

[/quote]

Capeovi +5.5%, 12.941$ 😀👍✌👌👏🤞💥

p.s. Woodi odbrojavanje gotovo, kreće l…….e

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋

New Report

Close