Capeovi -1.7%, 14.075$
😀👍✌👌👏🤞💥
14.02.2017. 3.566$ (294.70% yoy)
Danas USA fino okrenula. Woodiu cestitke .
lega falco di je još vrime za čestitke.ja bi rika da će sadi bdindex se zakucat doli do dna u slidećih 10 dani.
da će svi podindexi okrenit na doli i da će svi brodari na doli a more bit da će bit i potop.
sadi to triba preživit a posli toga bi tribalo bit sunca za sviju nas.
dobri moj woodi, sad kad je žuta nova godina , sad se dosta kupuju brod. dionice . znaš i sam kasniji scenario.
pa nećemo ih valjda kupovat kad rastu ?
dobri moj woodi, sad kad je žuta nova godina , sad se dosta kupuju brod. dionice . znaš i sam kasniji scenario.
pa nećemo ih valjda kupovat kad rastu ?
je slažem se lega falco.
evo ja očekivam da će strani brodari još padati doli jer oni na loše visti idu dole.nisan mislija na naše brodare kojima cina se drži i kadi bdindex pada.
imam još šoldi i to ću drugi tidan ubacit u strane brodare kadi se korigiraju.
usa burza isto u zadnje vrime ide dosti gori doli pa je i to more bit razlog da će još dosti pasti.
sritni ste vi ovdi da imate takvu dionicu koja ne more pasti ka strani brodari.
nimoj šta zamirit,sadi smo na istoj strani.
dobri moj woodi, sad kad je žuta nova godina , sad se dosta kupuju brod. dionice . znaš i sam kasniji scenario.
pa nećemo ih valjda kupovat kad rastu ?
je slažem se lega falco.
evo ja očekivam da će strani brodari još padati doli jer oni na loše visti idu dole.nisan mislija na naše brodare kojima cina se drži i kadi bdindex pada.
imam još šoldi i to ću drugi tidan ubacit u strane brodare kadi se korigiraju.
usa burza isto u zadnje vrime ide dosti gori doli pa je i to more bit razlog da će još dosti pasti.
sritni ste vi ovdi da imate takvu dionicu koja ne more pasti ka strani brodari.
nimoj šta zamirit,sadi smo na istoj strani.
[/quote]
Lega Woodi, jako sam sritan da si na obzoru vidi sunce. Mozda i kod nas dode malo tog sunca. Hvala ti od srca i svako dobro jer si odabra dry bulk, mada ne hrvatski nigo strani.
Ali zaista mislim da si dobro odabra. Bravo…
😀👍✌🤞👌👏💥👌
Global thermal coal demand to outstrip supply, grow by 5% in 2018: Noble
Powered by Asia’s continuing demand, the global seaborne thermal coal market is expected to grow by around 48 million mt or 5% from 2017 to touch 974 million mt in 2018, trading house Noble Group said Tuesday.
je slažem se lega falco.
evo ja očekivam da će strani brodari još padati doli jer oni na loše visti idu dole.nisan mislija na naše brodare kojima cina se drži i kadi bdindex pada.
imam još šoldi i to ću drugi tidan ubacit u strane brodare kadi se korigiraju.
usa burza isto u zadnje vrime ide dosti gori doli pa je i to more bit razlog da će još dosti pasti.
sritni ste vi ovdi da imate takvu dionicu koja ne more pasti ka strani brodari.
nimoj šta zamirit,sadi smo na istoj strani.
[/quote]
Lega Woodi, jako sam sritan da si na obzoru vidi sunce. Mozda i kod nas dode malo tog sunca. Hvala ti od srca i svako dobro jer si odabra dry bulk, mada ne hrvatski nigo strani.
Ali zaista mislim da si dobro odabra. Bravo…
😀👍✌🤞👌👏💥👌
[/quote]
lega gigic to ćemo znat za godin dana jeli smo dobro izabrali.
more bit da san ja krivo trefija a vi boje.
nisan vidija da si danas zalipija osim za cape jeli to znači da su ostali još više pali ?
bilo bi lipo da staviš ovdi link di vadiš da moremo svi pratit.
Global Shipping Is On Course For Recovery In 2018, But All Eyes Are On Orderbooks
The lighter new vessel delivery schedule for 2018, compared with 2017, combined with our expectation of sustained imports of commodities, and longer distances travelled, point to rising charter rates across the shipping industry this year–with the exception of the container liner segment.
We note a few impediments to a significant pick-up in new vessel orders, such as the generally stretched financials and borrowing capacity of vessel owners after several years of the industry downturn, and low appetite from lenders for shipping loans.
We expect fleet growth will trend markedly below last year, considering the muted new vessel delivery schedule this year, including the upside coming from non-deliveries, cancellations, and delays, which we assume will be 30%-40% of scheduled deliveries (the historical five-year average rate). We therefore forecast that demand growth will outpace net fleet growth, as long as China continues its firm imports of commodities to support its economy.
We forecast that vessel utilization rates and charter rates will continue recovering this year after a rebound in 2017. Our base case in 2018 incorporates an average rate for Capesize vessels of $17,000 per day and for Panamax vessels $12,000 per day.
International regulations to be implemented over the coming two years will increase either capital or operating expenditure for ship owners. we anticipate that owners of older ships might view the necessary extra investment as economically unviable and send the aging tonnage to the scrap-yard through 2020, which would help to limit net fleet growth. Dry bulk ships, tankers, and containerships that are older than 20 years are close to the end of their useful life. Ships of such age account for 5%-7% of their respective global fleets, according to Clarkson Research, and are potential candidates for demolition by 2020, in our view.
Samo neki naglasci, preporuka je pročitati cijeli članak.
Sve najbolje u novoj 4715 godini (kineskoj) – Psećoj svim imateljima dionica brodara
niko ništa ne lipi dva dana jer je pad.
bdindex 1095 -1,7%
ja san očekiva da će pasti ispod 1000 ali izgledi da neće.
još tidan ili dva i triba bi počet resti.
triba pratit kinu i naruđbe novih brodi za 2019.
scrapanje je nisko i tako će ostati jer svi brodari imaju mladu flotu.