..
lega rakam di si bija kad je grmilo?kad je bia potop na potop šta su tu neki pisali?sa 1750 na 1250 u dva tidna?sad si se malo ohrabria a ako je ovi fejkić a najprvo da je javi se i u buduće.
ja san čestita danas svima šta imaju dionice.i uvik ću jer meni je svejedno,odluku san donia.
odgovore na teška pitanja nisan dobija a slomia san se da ih dobijem viruj mi na rič.
skora mi se i tipkovnica slomila ali đaba jer 80% je obrisano,nešto san spasija i spremija
da izvadin kad dođe vrime.
sadi mogu kupit samo strane brodare a atlansku kad vidim prošpekt od revizora
kojemu se more virovat,ovaki ko na agrokora me ne zanimaju.a kaki je na atlanskoj biće da znaš i sam.
atlansku mogu kupit kad će počet objavljivat ugovore za brodove i još puno drugih stvari šta ih strani brodari daju dioničarima.je na gradele neću,kome je voja sritno mu bilo.
uskoro će dokap i trenutak istine.i to ne dokap jer se oće već negooni šta se mora.
razlika je to velika lega rakam a ako dokap ne uspi alternativa je prodaja pola brodi od ovo malo šta je ostalo.zašto more bit nebi uspia?radi teških pitanj na koje nisan dobija odgovor.
ova san ti sve tebi i ostalima iskreno iz srca rika.
tribat ćete puno sriće da neko zagrize po ovim cinama a more bit i po puno manjim.
ka šta bi tu neki rekli živi bili
..lega mramor, kamen i željezo…koje može bit slomljeno.Trebate još puno toga, osim hrvatskog jezika, naučiti, prije nego počnete dijeliti savjete ovdje...i pazite koji vitar puše, to vam je moj savjet..šta bi tu neki rekli živi bili.
i čuvajte šolde, trebat će vam. Lijep pozdrav i puno uspjeha, želim.
Chinese economy to continue to grow dynamically in the next decades: expert
China has the potential to maintain an annual economic growth rate of 6 percent until the 2030s, said former senior vice president and chief economist of the World Bank Justin Lin Yifu.
-1.8% 1279
Koliko je vremena trebalo da naraste od 1279 do 17xx. i koliko je trebalo da se vrati natrag na tu razinu..= ?
China Sets New Records for Gobbling Up the World’s Commodities https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-01-12/world-s-commodity-engine-roars-to-another-record-with-xi-at-helm
😀😁👍✌👌👏🤞💥
je restu comoditis ali koji.
oil koji nima veze sa ovim brodarima i reste
gas koji će izbacit ugalj iz upotribe.
još nešti će izbacit ugalj iz upotribe jer kinezi oće plavo nebo i da ne umiru od uglja.
http://www.croenergo.eu/Kina-ce-uskoro-graditi-kvartovske-nuklearke-33013.aspx
Èini se da je Kina pronašla ekološki prihvatljiv a opet dovoljno snažan izvor energije koji bi osigurao toplinu u kuæanstvima sjevernih gradova Kine tokom zimskih mjeseci.
Buduæi da ugljen, èiju konzumaciju zbog smoga i ekološkog stanja Kina nastoji smanjiti, ne dolazi u obzir, Vlada se okrenula prema nuklearnoj energiji. Upravo bi nuklearna energija, prema mišljenju vlasti, trebala postati pouzdan izvor energije na lokalnim razinama.
Kinezi su odluèili problemu pristupiti na inovativan naèin. Umjesto izgradnje velikih nuklearnih elektrana, Kineska nacionalna nuklearna korporacija (CNNC) razmatra dizajn malih, “kvartovskih” reaktora. Korporacija je u Pekingu nedavno uspješno testirala prototip takvog lokalnog reaktora DHR-400 Yanlong.
i to vam ni sve najgori dil od svega šta će zatrt ovaj biznis jesu novi materijali ka grafen i ostali koji se u labarotorijim ispitivaju koji će zaminit ili jako smanjit upotribu želiza i čelika .
veliki se šoldi u to investiraju da bi se to dogodilo.
triba samo jedno novo veliko otkriće i priko noći će ovi biznis jako smanjit.
i to će vami iz orkestra biti smišna ali su i drugi kroz povist biznisi priko noći nestali.
a ni tribaju nestati šta će biti ako se smanji upotriba želiza za samo 5-10%?
koliko raste gas toliko će padati ugalj za grijanje.
koliko će resti nuklearna toliko će pasti ugalj za grijanje i struju.
jeli to svitla budućnost za ovi biznis?
..
lega rakam di si bija kad je grmilo?kad je bia potop na potop šta su tu neki pisali?sa 1750 na 1250 u dva tidna?sad si se malo ohrabria a ako je ovi fejkić a najprvo da je javi se i u buduće.
ja san čestita danas svima šta imaju dionice.i uvik ću jer meni je svejedno,odluku san donia.
odgovore na teška pitanja nisan dobija a slomia san se da ih dobijem viruj mi na rič.
skora mi se i tipkovnica slomila ali đaba jer 80% je obrisano,nešto san spasija i spremija
da izvadin kad dođe vrime.
sadi mogu kupit samo strane brodare a atlansku kad vidim prošpekt od revizora
kojemu se more virovat,ovaki ko na agrokora me ne zanimaju.a kaki je na atlanskoj biće da znaš i sam.
atlansku mogu kupit kad će počet objavljivat ugovore za brodove i još puno drugih stvari šta ih strani brodari daju dioničarima.je na gradele neću,kome je voja sritno mu bilo.
uskoro će dokap i trenutak istine.i to ne dokap jer se oće već negooni šta se mora.
razlika je to velika lega rakam a ako dokap ne uspi alternativa je prodaja pola brodi od ovo malo šta je ostalo.zašto more bit nebi uspia?radi teških pitanj na koje nisan dobija odgovor.
ova san ti sve tebi i ostalima iskreno iz srca rika.
tribat ćete puno sriće da neko zagrize po ovim cinama a more bit i po puno manjim.
ka šta bi tu neki rekli živi bili
..lega mramor, kamen i željezo…koje može bit slomljeno.Trebate još puno toga, osim hrvatskog jezika, naučiti, prije nego počnete dijeliti savjete ovdje...i pazite koji vitar puše, to vam je moj savjet..šta bi tu neki rekli živi bili.
i čuvajte šolde, trebat će vam. Lijep pozdrav i puno uspjeha, želim.
[/quote]
ja ne dilim savite ali se ne javljam samo kad bdindex pada ili reste ka neki.
ti si tu dilija rokenroll play liste ka sritan da bdindex resti a ja san ti rika da je najprvo fejkić i da će bdinex padat još misec dani a more bit i duže.
tu ste napisali romane o svime i svačemu ali nimate force napisat di očekivate da će biti dno bd indexa.
niko ni osim mene napisa a govoriš mi da moram još puno toga učit.
je ja se slažem da tribam učit ali od koga kadi se tu niko nema force napisat šta očekiva od bdindexa na temi koja se zove bdindex?
ispada da sami ja nisan normalan koji sam jedini napisa u misec dani šta očekivam?
In its latest weekly report, shipbroker Intermodal noted that “according to a special report by the Economist, in the first half of 2017 the volume of the emerging-market exports increased by 4.6% compared to a year earlier, the fastest growth since 2011; not only this, during the same period the BRIC economies (Brazil, Russia, India and China) all grew simultaneously for the first time in three years and for the first time since 2009, twenty one out of twenty four emerging countries have reported higher – than the previous quarter – quarterly GDP figures”.
According to Intermodal’s Theodoros Ntalakos, SnP Broker, “after exceeding expectations in 2017, the global economy is projected to carry forward its current momentum to generate a 3% growth rate in 2018. China, the biggest contributor and the barometer of the shipping indexes, is expected to grow a bit slower compared to 2017, leaving India as the fastest-growing large economy contributing a growth of 7.8% in the world’s GDP. The other countries of the area are also expected to hit growth in excess of 6%. The developed countries will also contribute since the momentum in mature economies increased during 2017 and it is expected to continue growing by a healthy 2.1% in 2018 – compared to the 1.8% 5-year average”.
Ntalakos added that “on the ship supply side, the dry bulk fleet (>20,000dwt) just exceeded ten thousand vessels (for the record, ten years ago the fleet was less than seven thousand ships); Whilst 430 vessels were delivered in 2017 the fleet increased by 226 vessels (2.3% fleet growth) as more than 200 bulk carriers were sold for demolition. For 2018 it is projected that the shipbuilders will deliver another four hundred forty vessels; so, if we can assume at least the same demolition activity with 2017 then the fleet growth will increase by about the same number of ships – less if you count slippage and non-reported cancellations. In absolute numbers the orderbook is also smaller compared to last year by about one hundred vessels. This means that despite all the 2017 placed orders, the orderbook was not replenished. The orderbook-to-fleet ratio is also at low levels not seen for many years, 9% for Handysize up to Kamsarmax size and 10% for Capes. So, with sustainable global economic growth, this could mean good news for shipowners”.
According to the analyst, after disappointing global growth over the past few years, this recent pickup combined with the relatively subdued fleet growth provides an ideal window of opportunity for the shipping industry to enjoy good returns.
The fleet is expected to not only sustain its low growth rate but likely decrease it even further given the standing orderbook, leaving for overwhelming evidence pointing to further freight market improvement within the course of the next 12 months. That is always dependent on any unforeseen external market shocks that could as always put things back into a tail spin. For the time being it seems as though the main argument and topic of discussion seems to be as to how well the market will be able to improve this year. Whether it will be only a marginal improvement or another “rocket boost” remains to be seen.
George Lazaridis, Head of Research & Valuations
-3.4% 1221
BDI Index na najnižoj razini u četiri mjeseca
http://www.seebiz.eu/bdi-index-na-najnizoj-razini-u-cetiri-mjeseca/ar-169275/
Ipak, dodali su i da će ubrzani globalni ekonomski rast u kombinaciji s manje novogradnji iz brodogradilišta rezultirati boljim zaradama brodara u 2018. godini
BALTIC DRY INDEKSEN -3.4% TO 1.221 POINTS
Oslo (TDN Direct): The Baltic Dry Index is down 3.4 percent to 1.221 points, according to Bloomberg News Tuesday.
Baltic Dry -3.4%
Panamax -0.8%
Handysize -0.2%
Supramax + 0.6%
Manji brodovi, uključujući panamaxe, dobro se drže, uzevši u obzir u kojem dijelu godine se radi.
The first quarter is historically the weakest quarter for the dry bulk segment, so it is volatile and falling a bit now, is not surprising.
The overall view of the dry-bulk sector is positive with rising demand growth and low fleet growth. According to Peter Lindström in the Torvald Klaveness Group, this is estimated at 0.7 per cent in both 2018 and 2019.
http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/01/AArsverste-for-toerrbulkratene