Ne znam. Nisu bile napisane tamo otkud sam preuzeo prije navedene vozarine.
http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/01/Baltic-Dry-stuper
BDI ronja a više čak ni jadni svjetski brodari po ugledu na AP ne abadivaju
😀👍✌👌👏🤞💥
lega brodolomac kako si ti prenio ispalo je da cvitaju ruže a BDI je pa -10%
lega Mannu bi rika potop
lega ajmoopet bi rika potop iz dana u dan
Koliko je pao BDI, to je već napisao kolega Mannu. Nadopisao sam nove informacije, odmah ispod njegovog posta. Jasno svima, osim tebi.
neka predviđanja za 2018. i dalje:
https://crucialperspective.com/dry-bulk-shipping-bdi-analytics-18-2017/
"..We expect 2018 and 2019 to be better years for the Panamax market as capacity growth decelerates to 1.4% and 0.1% respectively, below our projected coal shipping demand growth of 2.3% and 1.4%, supporting freight rate recovery in the Panamax segment…THE KEY RISK IS THAT MORE BUYERS COULD RETURN TO THE SHIPYARDS IF THE RESALE-TO-NEWBUILD VESSEL PRICE GAP CONTINUES TO NARROW; THE CURRENT PRICE GAP IS 31% AND WE SEE A TURNING POINT WHEN THE PRICE GAP NARROWS TO 20%, MAKING IT MORE COMPELLING FOR POTENTIAL BUYERS TO ORDER NEWBUILDS, ESPECIALLY WITH MORE STRINGENT EMISSIONS REGULATIONS"
[/quote]
lege znalci evo još malo teških pitanja.
vidim da se izbacivaju podaci koliko će resti broj brodi u 2019
tu piše 0,1%
jeli ima neki da ima force napisat da u to viruje da će to vako ostati?
još godinu dani će se punit naruđbe za 2019.
napišite šta očekivate.
ja očekivam da će to na kraju biti priko 4%
molim moderatora da ne obriše ovo
hvala lipa
točnije, ovdje piše “..rast kapaciteta usporava se na 1,4% i 0,1%, ispod našeg očekivanog povećanja potražnje za ugljenom od 2,3% i 1,4%, što podupire oporavak tereta u Panamax segmentu …”
dakle ne rast kapaciteta brodova, nego usporavanje rasta u tom postotku.
Hm zanimljivo….
neka predviđanja za 2018. i dalje:
https://crucialperspective.com/dry-bulk-shipping-bdi-analytics-18-2017/
"..We expect 2018 and 2019 to be better years for the Panamax market as capacity growth decelerates to 1.4% and 0.1% respectively, below our projected coal shipping demand growth of 2.3% and 1.4%, supporting freight rate recovery in the Panamax segment…THE KEY RISK IS THAT MORE BUYERS COULD RETURN TO THE SHIPYARDS IF THE RESALE-TO-NEWBUILD VESSEL PRICE GAP CONTINUES TO NARROW; THE CURRENT PRICE GAP IS 31% AND WE SEE A TURNING POINT WHEN THE PRICE GAP NARROWS TO 20%, MAKING IT MORE COMPELLING FOR POTENTIAL BUYERS TO ORDER NEWBUILDS, ESPECIALLY WITH MORE STRINGENT EMISSIONS REGULATIONS"
[/quote]
lege znalci evo još malo teških pitanja.
vidim da se izbacivaju podaci koliko će resti broj brodi u 2019
tu piše 0,1%
jeli ima neki da ima force napisat da u to viruje da će to vako ostati?
još godinu dani će se punit naruđbe za 2019.
napišite šta očekivate.
ja očekivam da će to na kraju biti priko 4%
molim moderatora da ne obriše ovo
hvala lipa
[/quote]
E prika, ako viruješ u to, onda zaobiđeš brodare, al nemoj poslje plakati da si krivo procijenio 😉
jel danas bdi ide u plus….?
+2.6% 1262
Cape +10% ?