BDI – Indikator budućnosti

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BDI – Indikator budućnosti

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ne znam. Nisu bile napisane tamo otkud sam preuzeo prije navedene vozarine.

http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/01/Baltic-Dry-stuper

BDI ronja a više čak ni jadni svjetski brodari po ugledu na AP ne abadivaju
😀👍✌👌👏🤞💥

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋

lega brodolomac kako si ti prenio ispalo je da cvitaju ruže a BDI je pa -10%


lega Mannu bi rika potop
lega ajmoopet bi rika potop iz dana u dan

sretno svima na pučini,čujemo se posli 11.12.2018.

Koliko je pao BDI, to je već napisao kolega Mannu. Nadopisao sam nove informacije, odmah ispod njegovog posta. Jasno svima, osim tebi.



neka predviđanja za 2018. i dalje:
https://crucialperspective.com/dry-bulk-shipping-bdi-analytics-18-2017/
"..We expect 2018 and 2019 to be better years for the Panamax market as capacity growth decelerates to 1.4% and 0.1% respectively, below our projected coal shipping demand growth of 2.3% and 1.4%, supporting freight rate recovery in the Panamax segment…THE KEY RISK IS THAT MORE BUYERS COULD RETURN TO THE SHIPYARDS IF THE RESALE-TO-NEWBUILD VESSEL PRICE GAP CONTINUES TO NARROW; THE CURRENT PRICE GAP IS 31% AND WE SEE A TURNING POINT WHEN THE PRICE GAP NARROWS TO 20%, MAKING IT MORE COMPELLING FOR POTENTIAL BUYERS TO ORDER NEWBUILDS, ESPECIALLY WITH MORE STRINGENT EMISSIONS REGULATIONS"

[/quote]
lege znalci evo još malo teških pitanja.
vidim da se izbacivaju podaci koliko će resti broj brodi u 2019
tu piše 0,1%
jeli ima neki da ima force napisat da u to viruje da će to vako ostati?
još godinu dani će se punit naruđbe za 2019.
napišite šta očekivate.
ja očekivam da će to na kraju biti priko 4%
molim moderatora da ne obriše ovo
hvala lipa

sretno svima na pučini,čujemo se posli 11.12.2018.

točnije, ovdje piše “..rast kapaciteta usporava se na 1,4% i 0,1%, ispod našeg očekivanog povećanja potražnje za ugljenom od 2,3% i 1,4%, što podupire oporavak tereta u Panamax segmentu …”
dakle ne rast kapaciteta brodova, nego usporavanje rasta u tom postotku.

Hm zanimljivo….

https://finance.yahoo.com/portfolio/pf_1/view/v1

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋




neka predviđanja za 2018. i dalje:
https://crucialperspective.com/dry-bulk-shipping-bdi-analytics-18-2017/
"..We expect 2018 and 2019 to be better years for the Panamax market as capacity growth decelerates to 1.4% and 0.1% respectively, below our projected coal shipping demand growth of 2.3% and 1.4%, supporting freight rate recovery in the Panamax segment…THE KEY RISK IS THAT MORE BUYERS COULD RETURN TO THE SHIPYARDS IF THE RESALE-TO-NEWBUILD VESSEL PRICE GAP CONTINUES TO NARROW; THE CURRENT PRICE GAP IS 31% AND WE SEE A TURNING POINT WHEN THE PRICE GAP NARROWS TO 20%, MAKING IT MORE COMPELLING FOR POTENTIAL BUYERS TO ORDER NEWBUILDS, ESPECIALLY WITH MORE STRINGENT EMISSIONS REGULATIONS"

[/quote]
lege znalci evo još malo teških pitanja.
vidim da se izbacivaju podaci koliko će resti broj brodi u 2019
tu piše 0,1%
jeli ima neki da ima force napisat da u to viruje da će to vako ostati?
još godinu dani će se punit naruđbe za 2019.
napišite šta očekivate.
ja očekivam da će to na kraju biti priko 4%
molim moderatora da ne obriše ovo
hvala lipa
[/quote]

E prika, ako viruješ u to, onda zaobiđeš brodare, al nemoj poslje plakati da si krivo procijenio 😉

jel danas bdi ide u plus….?

Dok jedni pametuju da se razumiju u branšu i pametuju da ne valja, drugi koji "pojma nemaju" zarađuju na rastu. logika burze.

+2.6% 1262

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

Cape +10% ?

使用を信頼し、あなた自身の能力の


Cape +10% ?

BCI je +6%

BDI +32, na 1262 kako je Mannu napisao

New Report

Close