lega gigic23 šta su moja pitanja teška i na koja ima malo laganih i pametnih odgovora?
ako je to sve od odgovora znači da je situacija lošija nego sam mislia.
nisam bio sto posto u svoj plan a sada san još manje.još ćete me odgovoriti da kupim.
dobar vami je dojam da ja možda radi malog znanja o brodarima nebi razumio odgovor ali ima drugih koji bi razumjeli.ovako je ispalo da se nema što pozitivno za odgovorit.
možda će drugi probat odgovrit na moja TEŠKA pitanja.
al san se nasmija,dobra,ekipa će popadat kad im prenesen.
oliiiii ..asti g…marineri nemaju force….? otkud onda vani zelenilo..
Baltic Dry-indeksen er ifølge Bloomberg News opp 1,3 prosent til 1.477 poeng.
Capesize stiger 2,5 prosent til 24.193 mens Panamax legger på seg 0,3 prosent til 10.419.
Handysize faller 0,1 prosent til 9.047 og Supramax er opp 0,2 prosent til 10.343.
Evo nama novog nicka, starog kova. Ajde ti fino kupi dionice pa komentiraj koliko hoćeš. Iskreno se nadam da će ukrcaj biti toliki da će ponestati dionica. Samo imaš jedan problem, dionica AP je iz nekog teško dokučivog/dokučivih razloga manje volatilna od indexa vozarina. Manje pada kada padaju indexi, a više raste kada rastu indexi. Gdje je logika, a tko će znati.
p.s. Sretan Božić i Nova 2018 godina svim forumskim prijateljima, još jedna velika godina dugoročnog oporavka dry bulka.
Sretna Nova 2018 godina svima na forumu uz puno uspjeha i učenja!
http://www.unizg.hr/suradnja/medunarodna-suradnja/ucenje-hrvatskoga-jezika-za-strance/
neka predviđanja za 2018. i dalje:
https://crucialperspective.com/dry-bulk-shipping-bdi-analytics-18-2017/
“..We expect 2018 and 2019 to be better years for the Panamax market as capacity growth decelerates to 1.4% and 0.1% respectively, below our projected coal shipping demand growth of 2.3% and 1.4%, supporting freight rate recovery in the Panamax segment…THE KEY RISK IS THAT MORE BUYERS COULD RETURN TO THE SHIPYARDS IF THE RESALE-TO-NEWBUILD VESSEL PRICE GAP CONTINUES TO NARROW; THE CURRENT PRICE GAP IS 31% AND WE SEE A TURNING POINT WHEN THE PRICE GAP NARROWS TO 20%, MAKING IT MORE COMPELLING FOR POTENTIAL BUYERS TO ORDER NEWBUILDS, ESPECIALLY WITH MORE STRINGENT EMISSIONS REGULATIONS”
For the first time in more than 15 years, there will be a supply deficit of ships because the current orderbook of capesizes stands at historic lows, Seanergy’s Tsantanis said.
“Capacity of the global shipyards is nowhere near to cover the incremental demand requirement in 2018, 19 and 20.”
Dry Bulk: Shipowners benefit as China laps up Brazilian iron ore
neka predviđanja za 2018. i dalje:
https://crucialperspective.com/dry-bulk-shipping-bdi-analytics-18-2017/
"..We expect 2018 and 2019 to be better years for the Panamax market as capacity growth decelerates to 1.4% and 0.1% respectively, below our projected coal shipping demand growth of 2.3% and 1.4%, supporting freight rate recovery in the Panamax segment…THE KEY RISK IS THAT MORE BUYERS COULD RETURN TO THE SHIPYARDS IF THE RESALE-TO-NEWBUILD VESSEL PRICE GAP CONTINUES TO NARROW; THE CURRENT PRICE GAP IS 31% AND WE SEE A TURNING POINT WHEN THE PRICE GAP NARROWS TO 20%, MAKING IT MORE COMPELLING FOR POTENTIAL BUYERS TO ORDER NEWBUILDS, ESPECIALLY WITH MORE STRINGENT EMISSIONS REGULATIONS"
lega rakam možeš pojasnit ovo
jeli to znači da će se brodi opit štampat priko mire?
a veći ih ima priko mire iako nezna se koliko jer je to TEŠKO pitanje.
-10% 1230