lega Mannu bi rika potop
lega ajmoopet bi rika potop iz dana u dan
Baltic Dry-indeksen er ifølge Bloomberg News ned 4,5 prosent til 1.366 poeng, skriver TDN Finans.
Capesize faller 8,4 prosent, Panamax daler 3,5 prosent mens Handysize er ned 0,4 prosent.
Supramax er ned 0,8 prosent.
Golden Ocean faller i skrivende stund 0,97 prosent til 66,60 kroner på Oslo Børs.
BDI vrijednost ima 1/3 tezine na profitabilnost ATPL i indikator je volatilan zbog sezonskog karaktera potraznje za sirovinama
CEO Atlantske je sam naglasio da je strategija imati 1/3 flote na Spot-u, 1/3 na kratkorocnom, 1/3 na dugorocnom najmu
Ono sto je bitno jest da se stari TCE ugovori (oni sklopljeni u drugoj polovici 2015. i prvoj polovici 2016.) polako ciste odnosno zavrsavaju i sklapaju se novi ugovori po neusporedivo boljim vrijednostima vozarina.
lega Mannu bi rika potop
lega ajmoopet bi rika potop iz dana u dan
Baltic Dry-indeksen er ifølge Bloomberg News ned 4,5 prosent til 1.366 poeng, skriver TDN Finans.
Capesize faller 8,4 prosent, Panamax daler 3,5 prosent mens Handysize er ned 0,4 prosent.
Supramax er ned 0,8 prosent.
Golden Ocean faller i skrivende stund 0,97 prosent til 66,60 kroner på Oslo Børs.
Evo nama novog nicka, starog kova. Ajde ti fino kupi dionice pa komentiraj koliko hoćeš. Iskreno se nadam da će ukrcaj biti toliki da će ponestati dionica. Samo imaš jedan problem, dionica AP je iz nekog teško dokučivog/dokučivih razloga manje volatilna od indexa vozarina. Manje pada kada padaju indexi, a više raste kada rastu indexi. Gdje je logika, a tko će znati.
p.s. Sretan Božić i Nova 2018 godina svim forumskim prijateljima, još jedna velika godina dugoročnog oporavka dry bulka.
BDI vrijednost ima 1/3 tezine na profitabilnost ATPL i indikator je volatilan zbog sezonskog karaktera potraznje za sirovinama
CEO Atlantske je sam naglasio da je strategija imati 1/3 flote na Spot-u, 1/3 na kratkorocnom, 1/3 na dugorocnom najmu
Ono sto je bitno jest da se stari TCE ugovori (oni sklopljeni u drugoj polovici 2015. i prvoj polovici 2016.) polako ciste odnosno zavrsavaju i sklapaju se novi ugovori po neusporedivo boljim vrijednostima vozarina.
znači ugovara se najam samo kad su vozarine visoke a kada padnu čeka se da narastu pa tek tada ugovara.ove godine je bdindex pao na 685 u drugom misecu po tebi se tada nije ugovaralo na duže
i sada opet kada padne na 1000 ili niže neće se ugovarati dok ne naraste.zvuči dobro ako je tako.
što se ove što uzimaju brodove u najam ništa ne pita.pojasni malo tu proceduru oko tog ugovaranja nama koji ne znamo kako to ide da naučimo nešto.
imaš neki link di se to ugovaranje može pratiti.
Nikako da pukne… prije će ti taj čir pući nego ATPL pasti na 560 kn.
lega poaskubidu tako san i ja mislia prošli tjedan da bi to bila dobra cijena ali kako je krenilo do kraja prvog mjeseca ako se vako nastavi kawasaki kamikaze.
si bacio oko danas.
woodiron
ako ne razumijes sta je TCE onda ne znas puno o dry bulk shipping-u
lega swami136 u pravi si ne znam.imam jednog legu na poslu taj nije puno zaradio ali je dugo na burzi.
nagovarao me ljetos da kupim atpl ali će šoldi stići tek u prvom misecu.
proučio sam statistiku bdindexa i vidim da se ponavlja ista stvar,neka sezonska rupa gdje padaju vozarine i cijene brodara pa ćekam da padne atlanska da kupim.
za sada sretan da nisam po 680 kupia.
ćekat ću kraj prvog mjeseca i uletit pa šta bude.
do tada ću nešto naučit,kupit i prodat sezonski pa opet tako u osmom misecu i prodat za božić.
šta kažeš na plan.
woodiron
kazem da je plan katastrofalan i to iz vlastitog iskustva
ako ne poznajes sektor i ne razumijes drivers koji ga pokrecu onda ces dugorocno izgubiti sve pare
moj savjet jest da odvojis par tjedana/mjeseci i proucis sektor. Drago mi je da priznajes da ne razumijes sto u osnovi otklanja koprenu arogancije i otvara mogucnost za tebe da shvatis materiju
BDI govori o prosjeku Spot ugovara gdje se ugovara 1 plovidba s odredjenim teretom na odredjenoj ruti. Nakon sto brod isporuci robu ugovor prestaje i brodovlasnik mora traziti novi ugovor
TCE je ugovor gdje je brod unajmljen na period od 6 mjeseci do 2 godine ili duze, dakle BDI index za brodove koji su u TCE ne igra nikakvu ulogu. ATPL ima 2/3 brodova na TCE ugovorima sto znaci da su konzervativan brodar.
@Swami136 hvala lipa na trudu.držat ću se svog plana ali ću i učiti o brodarima.
imamo kratki najam i duži najam ali zar ne utjeće dnevni bdindex na ugovaranje dužeg najma.nedavno je bdindex bio na 1750 danas 1360 a u prvom misecu će možda biti 1000 a po tebi to nema utjecaja na duže ugovore. nema na stare ali ima na one koji se ugovaraju.
imaš neke primjere di se može usporedit cijena dužih ugovori na bdindex1750,1350,1000
” Ono sto je bitno jest da se stari TCE ugovori (oni sklopljeni u drugoj polovici 2015. i prvoj polovici 2016.) polako ciste odnosno zavrsavaju i sklapaju se novi ugovori po neusporedivo boljim vrijednostima vozarina”
dali to znači da atlanska nije imala koristi od bdindexa na 1750 jer je vozila po starim lošim ugovorima.zašto su nekad bili neusporedivo lošijii ugovori ako ne radi niskog bdindexa.dali će atlanska ugovorit bolje ili lošije cijene ako bdindex nastavi padati.kratki i dugi ugovori se razlikuju,dali to može biti velika razlika.koji su najveće razlike ugrubo koje pamtiš u postocima.
za razlike u ugovorima kratki i dugi najam sad vidim u tablici na linku koji si dao da je vrlo mala.ako nije atlanska ugovorila kada je bdindex bio 1750 znači da će sada ugovarat po nižim cijenama.moguće da će ugovarat u drugom ili trećem misecu kada vozarine opet rastu ako se ponovi ova godina.di se može vidit kada ističu ti ugovori i koje su cijene ugovorene.
lega Mannu bi rika potop
lega ajmoopet bi rika potop iz dana u dan
Baltic Dry-indeksen er ifølge Bloomberg News ned 4,5 prosent til 1.366 poeng, skriver TDN Finans.
Capesize faller 8,4 prosent, Panamax daler 3,5 prosent mens Handysize er ned 0,4 prosent.
Supramax er ned 0,8 prosent.
Golden Ocean faller i skrivende stund 0,97 prosent til 66,60 kroner på Oslo Børs.
Evo nama novog nicka, starog kova. Ajde ti fino kupi dionice pa komentiraj koliko hoćeš. Iskreno se nadam da će ukrcaj biti toliki da će ponestati dionica. Samo imaš jedan problem, dionica AP je iz nekog teško dokučivog/dokučivih razloga manje volatilna od indexa vozarina. Manje pada kada padaju indexi, a više raste kada rastu indexi. Gdje je logika, a tko će znati.
p.s. Sretan Božić i Nova 2018 godina svim forumskim prijateljima, još jedna velika godina dugoročnog oporavka dry bulka.
[/quote]
lega gigic23 šoldi mi dolaze za misec dana kupit ću ja dionice ne znam još koliko bi uzeo. sto posto neće nestat dionica kada ću ja kupovat ali me brine bdindex 685 iz drugog miseca ove godine.po vami na koliko će sada pasti.svi šute nitko se ne izjašnjava što očekivaju a kad je tako ljudi obično znaju da će bit loše pa neće kazat.ako se ovi koji su unutri boje možda bolje da ne žurim sa kupovinom.gledam sad u kratko vrime kažu neke lege potop.palo sa 1750 na 1360.dali netko zna razlog osim što čitam da ima više brodova nego ih triba. jel moguće da ih ima toliko previše.