BDI – Indikator budućnosti

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska BDI – Indikator budućnosti

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

https://finance.yahoo.com/quotes/NMM,NM,SB,PRGN,SBLK,SHIP,BALT,FREE,DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK/view/v1

Indikativan naslov ćlanka iz kojeg proizlaze znacajne reperkuaije. Ako i kada se ovo iz naslova dogodi ili pkcne dogadati, sto će se desiti sa vozarinama i cijenama secondhand brodova. Kako to ono utjece na bilance dry bulk kompanija? Pa pkvećanjem operativnig prihoda i naravno povećanjem vijednosti imovine. BINGO. A kako prethodno utjece na cijenu dionice?

p.s. Pokerq treba li pojasniti, ili……?
😀👍✌👌👏🤞💥

Korean Shipbuilders Have Much Anticipation for Hike in Ship Prices Next Year

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋

Jednom sam rekao, i ponovit ću: ovaj rally traje dok traje, a onda je gotovo. Svi doma.
Kinezi preuzimaju. Sve.
Naštampat će dovoljno brodova i potrošiti nekoliko desetaka milijardi da nekoliko godina voze na 5000 dnevno, sve podave kao što su podavili i u brodogradnji te u mnogim drugim industrijama.
Otkud uopće ideja da se u kapitalno i radno intenzivnim industrijama možeš natjecati s nekim tko ima 1.4 milijarde stanovnika te beskonačne izvore kapitala?!? A i političku volju i beskonačno strpljenje da provede u djelo plan dominacije svijetom.

Atpl treba polako zatvarati priču s dry bulkom i okrenuti se kruzerima i hotelijerstvu.

Disclaimer: Tko moje pisanje shvati kao nagovor na kupovinu / prodaju dionica ili kao investicijski savjet taj je otisao na kvasinu odavno.

Hebei admits homes left freezing after overzealous coal ban
http://www.sxcoal.com/news/4565572/info/en

Coal ship queue continues to grow
Up to 70 ships are now sitting off the coast of Mackay as ­Dalrymple Bay coal port continues to struggle to keep up with demand. Two weeks ago there were 45 ships waiting for coal.

Coal ship queue continues to grow

@gigic23
Ne zna ti on čitati engleski, mislim čak da slabo i hrvatski razumije.. :-))


Jednom sam rekao, i ponovit ću: ovaj rally traje dok traje, a onda je gotovo. Svi doma.
Kinezi preuzimaju. Sve.
Naštampat će dovoljno brodova i potrošiti nekoliko desetaka milijardi da nekoliko godina voze na 5000 dnevno, sve podave kao što su podavili i u brodogradnji te u mnogim drugim industrijama.
Otkud uopće ideja da se u kapitalno i radno intenzivnim industrijama možeš natjecati s nekim tko ima 1.4 milijarde stanovnika te beskonačne izvore kapitala?!? A i političku volju i beskonačno strpljenje da provede u djelo plan dominacije svijetom.

Atpl treba polako zatvarati priču s dry bulkom i okrenuti se kruzerima i hotelijerstvu.


Za one koji imaju malo kraće pamćenje podsjetit ću da si isti film vrtio i 2014. Pa si se svejedno vratio kao druker br1 na atpl kad je za to došlo vrijeme. Ne postoji nikakva zavjera Kine, njima brodarstvo nije cilj, kao recimo tebi, nego samo sredstvo. Rizik je velik, ali poluga velikog rizika može odvagnuti i na pozitivnu stranu kao što se dogodilo zadnjih godinu i nešto. Kad se takva tvrdnja iznese, prije svega bi trebalo uzeti u obzir ovo:
The number of active shipyards on a global scale has dropped by 62 percent since the beginning of 2009, according to Clarksons shipping consultancy.

Clarksons: Global Shipyard Capacity Down by 62 Pct

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

CAPE -8%

使用を信頼し、あなた自身の能力の

CAPE -8%

使用を信頼し、あなた自身の能力の

koliko su pnmx i suprx?

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Ne znam, to još nije postano… objavljeno.

使用を信頼し、あなた自身の能力の

https://finance.yahoo.com/quotes/NMM,NM,SB,PRGN,SBLK,SHIP,BALT,FREE,DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK/view/v1

Koje crvenilo?

Kada puca balončina kod nas?

Što ste se smrzli,

Pnmx -4, supra + 2, handy +2, naravno boda

😀👍✌👌👏🤞💥

Veliki pozdrav glavnom kreativcu foruma Woodironu, My Moonu, ali ne manji Bubimiru. AJMO PROMATRAT 😀😎✌🤘🤙🖐👌👍🤚👋👋

New Report

Close