http://www.dryships.com/pages/report.php
korekcija pro kraju sutra BDI oko nule ili mali minus…..
Minus još ovaj tjedan, kumulativno, a koliko je sutra BDI je nebitno.
Bitnije je da vidim da se orderbook za 2018 i 2019 ne popunjava, nego baš suprotno, polagano stagnira, prazni se. Valjda cancellationi dok se ne nađe drugi kupac za slot.
Kinezi imaju National Day .. od 01.09.17 do 03.09.17 … bili su neradni dani, sutra ponovo krece potraznja za sirovinama u Kini
USA danas jako lijepo potegnula nakon duže vremena
Ovdje ce se vjerovatno morati potrefiti rast vozarina, izvjesca i rasplet todex trgovanja, za neki jaci rast. No dobro…
Primjećujem opet lagano ubrzanje scrapa u rujnu mjesecu, za Panamax i Capesize, ostalo nisam gledao. Od toga polovica 20 godina i mlađe.
Izgleda da korekcije vozarina utječu na to.
Nisam u toku s cijenom scrap čelika pa ne znam da li je i to driver u ovom trenutku.
serislav
Demolition prices za Bulk Carriers su narasle s 280 USD/Ton (2016) na 390 USD/Ton danas
S druge strane vozarine su jos na niskim razinama i IMO regulation je pred vratima vezano za Ballast Water Management. Svi brodovi izgradjeni prije 2004. godine nemaju prostor za retrofit BMS-a tako da ce ugradnja kostati jako puno i vlasnici brodova shvacaju da je isplativije prodati brodove u rezalista.
Sve starije od 20 godina ce ici brzo u rezalista i tu govorimo o cca 230 Panamax-a i 350 Supramax-a sto se tice ova dva segmenta
Uz sve to US PMI je na 60.8% sto je najvisi Manufacturing Index u zadnjih 10 godina i latmus papir kamo svjetsko gospodarstvo ide
Za panamaxe je to 9% flote. Uuuuuuu!!!
Brutala.
cape +2.8%
Znači pokrenulo se…
Dobro je.
Možda se +46€$ čini malim pomakom, ali
Korekcije sve pliće, peakovi sve vši.
😃👍