samo je jedan scenarij u zadnjih 18 mjeseci na atpl a to je kronični nedostatak prodavača s vremena na vrijeme a s obzirom da je praktični free float svakim danom manji,stvarno ne vidim naznaku promjene tog trenda.
tako da vidim bitno više razloga za nervozu,mokre snove,noćno gradelanje na strani onih koji nisu(još) dioničari.
značajno intenziviranje u bliskoj budućnost je po meni najizgledniji scenarij.
biće posla za lj… …. i lj……..
a nebi bila senzacija i party-a na palubi za pamčenje.
da, prodaja je jako žgoljava
Ni kupnja se nešto ne trga. BDI najviši u tri godine, pa ATPL i ULPL ne mogu ni na najviše razine od pred par mjeseci a kamo li nešto bolje. Mrtva burza ljudi, mrtva.
https://seekingalpha.com/instablog/30534115-joeri-van-der-sman/5039886-baltic-dry-index-bdi-just-hit-3-year-high-significant
[/quote]
New build ordering have recently be picking up a bit, but that has mostly been for the 2nd half of 2019 delivery or later. The next 2 years look clean
pa ti budi pametan?
vozarine rastu a broj novogradnji se smanjuje ?
lako je kad sve raste(+) ili pada(-)ali daj ti izračunaj + i – ??
borba je to sa neizvjesnim završetkom
neka “sretni” pobijede,izračunaju…
p.s.
razumljivo zašto neki radije izabiru,preporučuju kladionicu,štednju,čarapu…
Ako budu vozili po 14 000-15 000$ pa koliko će tu paretina biti, ako može neki stručniji izračun, biti će tu i pršuta sa šlagom
prosjecna vozarina u 2016 za panamaxe je iznosila 5500 $/dan. to je iznos dovoljan za pokrivanje operativnog troska bio kod atpl. e a pazite ovo sad: prosjecna vozarina za panamaxe kod atpl je iznosila 7900 $. toliko o losem upravljanju i ugovaranju vozarina. uzevsi u obzir ovogodisnje cijene vozarina prepustam Vama da se igrate s brojkama 🙂
ameri pumpaju dalje balon kaj bi rekla pesimistična ekipa.
ak mi neznamo zakaj oni pumpaju valjda oni znaju?
bumo vidli dal bu im se posrećilo
rekli bi naši stari “nikome sreća ne traje vječno” kaj ne?
samo strpljivo i doći će i taj dan.
možda bi bilo dobro nešto zašortati?
šteta da se kod nas ne može
a bilo je odavno najavljeno da će se moći 🙁
Ni kupnja se nešto ne trga. BDI najviši u tri godine, pa ATPL i ULPL ne mogu ni na najviše razine od pred par mjeseci a kamo li nešto bolje. Mrtva burza ljudi, mrtva.
Ništa se ne brini, samo nek se rast nastavi i vidit ćeš efekt toga svega na cijeni.. Ne može se to vječno ignorirati i “štopat”.. Praćka se sve više nateže, znači da će se dalje i dobaciti.. :-))
prosjecna vozarina u 2016 za panamaxe je iznosila 5500 $/dan. to je iznos dovoljan za pokrivanje operativnog troska bio kod atpl. e a pazite ovo sad: prosjecna vozarina za panamaxe kod atpl je iznosila 7900 $. toliko o losem upravljanju i ugovaranju vozarina. uzevsi u obzir ovogodisnje cijene vozarina prepustam Vama da se igrate s brojkama 🙂
Mogu pitati otkud podatak za atpl?
Naravno. Pise u godisnjem izvjescu na zse.
Nema načina da se:
– stabilan rast tereta od 2-3% godišnje,
– smanjen iliti skoro zaustavljen rast flote,
ne prelije u bitno veće vozarine ovih.
Očekujem rast ovom dinamikom do kraja desetog ili početka jedanaestog mjeseca, a onda hlađenje.
Dotle će već izaći FI-evi pa ćemo vidjeti netto rezultat.
A onda novi vrh na proljeće, ali ovaj put mnogo veći.
Čak je i bolje da se rast malo priguši nego da već sad eksplodira jer će na taj način prigušiti orderbook za još nekoliko mjeseci ili dulje.
https://www.quandl.com/data/LLOYDS/BPI-Baltic-Panamax-Index
Pogledajte Panamax index.
Meni to sugerira, za ATPL, ponavljanje q2, korigirano za pad USD-a.
A onda računajte P/E za 2017.
I zamislite prikaz na MojeDionice.
Naravno. Pise u godisnjem izvjescu na zse.
Aha, vidim, u izvještaju uprave. Hvala.