Badel 1862 proizvodit će robne marke
Badel 1862 planira proizvoditi robne marke bezalkoholnih pića, čime ulazi u područje u kojem dosad nije bio prisutan………
Stvarno su jadni.
Pa to može raditi bilo tko u garaži!
Na tome se ništa ne zarđuje.
Ako će se ovome posvetiti, to je najbolji put ka totalnom gubitku tržišnog udjela i svakog smisla postojanja.
Treba ulagati u branove, u marketing, u zauzimanje tržišnog udjela…..
Ma, zašto uopće više gubim vrijeme prateći ovu bijedu?
Žao mi je što će još jedna dobra hrvatska prića (na kojoj sam svojevremeno i ponešto zaradio) jednostavno nestati.
Tržište vina je preuzeo Todotić, sad će i sokove raditi za drugre (istina, tu i nisu bili neki igrač)…. i u segmentu jakih alkoholnih gube udio (Pelinkovca sve češće nema….)…
Jadno.
http://www.poslovni.hr/vijesti/william-i-kate-dizu-gospodarstvo-za-26-169119.aspx
bilo bi im pametnije lansirati neki ljubavni par u medije i organizirati vjenčanje stoljeća.
PROGRESSIVE
Badel 1862 ulazi na tržište Danske
I ja jučer uđoh……….VIGOR…… [thumbsup]
Ispravite me ako treba….. gramatika mi nije jaka strana!
zato im je otisao ravnatelj drz zavoda za statistiku koji je doktorirao na trzistu pića u RH….zanimljivo poduzece. visoke funkcije….
s tiskovne konferencije
ide polako na stare grane ….[smiley]
A gdje su izvješća?
Kakva je to presica za naivne?
Dajte da vidimo izvješće za 2010?
ide polako na stare grane ….[smiley]
Blago onome tko gleda Kapital network. Pored svih informacija iz pdf-a objavljenog na burzi, meni je vazna info, a valjda i vama da je novinar proceprkao i zapamtio da je projicirana dobit za 2011 oko 8 mil kn. Sad racunajte da li ima pomaka dalje u dobiti za 2012 itd…vjerojatno ima, samo je pitanje koliko ce biti dionica na kraju…
"……Iako stoji na staklenim nogama, Badel 1862, jedina tvrtka u Hrvatskoj koja se u borbi protiv krize poslužila modelom C, digla se s dna, pa najavljuje pozitivne rezultate već u tekućoj godini. Od gubitka od 280 milijuna kuna zabilježenog u 2010. stvorit će dobit od 12 milijuna kuna. Ovo je za njih godina improvizacije, dok ambiciozan plan u 2012. vidi godinu pozicioniranja na tržištu….."
http://www.vjesnik.hr/Article.aspx?ID=03276603-3437-4AB1-BC52-4D4B8B9E5952