Pošto sindikat nije napravio ništa da ih zadrži u INI, a to se sprema još nekim djelatnostima, mislim da nisu zaslužili daljnje ubiranje članarine naivnih djelatnika. Sindikati godišnje samo od članarina u INI pokupe preko 6 miliona kuna. Neka objasne u što potroše taj novac.
Nisu mrdnuli prstom kada je ina “išla” u mađarsku a sada su se sjetili buniti
INA je gotova. Maksimalno se ljude otpušta i šalje u prijevremenu penziju.
Ruše se postrojenja, naručuju planovi za remidijaciju.
Za tri godine INE uopće neće biti.
Mađari su napravili sve što su htjeli.
Stvarno ne razumijem u čemu je problem – djelatnik na benzinskoj crpki uopće nije ni potreban, to će za 4-8 godina biti samouslužna trgovina. Možda ostane po jedan u smjeni za čuvanje imovine. A oni bi još neka prava…
Da sam na njihovom mjestu, prihvatio bih bilo kakve uvjete – ako ne mogu naći bolji posao.
znam ih nekoliko, koji mogu svoje crpke otkupiti i detaljno obnoviti, sposobni su to dečki
Mol ide samo na profit za njih je radnik nula jedna koju on nadje na svakom ćošku.Dosli su u ove sirote krajeve da šikanirajz i iskorištavaju radnike prodala im Sanaderova vlada većinski paket pa sad rade sta hoce.
Zapitajte se zašto nisu u Njemačku otišli ulagati pa zato sto bi iz Njemačke zbog ovakvih stvari davno nagulili.
siroti….baš ih žalim, onu nekolicinu koja nije sudjelovala u krađama nafte prilikom dolaska cisterne…jednom sam u auto koji je imao tank 50 litara utočio 54 litre na INI. eto, toliko ih žalim…