Zašto ceste nisu dali u koncesiju hrvatskim mirovinskim fondovima pa da znamo gdje nam idu novci od mirovina.
pa kaj ti želiš ostat bez mirovine???
Prste k sebi! To je nama za zdravstvo….!
50 godina mi se čini puno, treba to smanjiti. Treba napraviti dobre projekte pa uložit te 3 milijarde + još povuć toliko ili više iz EU fondova i da vidiš prosperiteta i napretka. S tom lovom (u rukama stručnih i sposobnih) se mogu čuda napraviti.
No lova ide u ruke podobnih i nesposobnih pa nisam baš optimističan.
Auto cesta su plaćene sveukupno oko 42 milijarede kuna ili oko 5,9 milijardi eura.Znači ove 3 milijarde pokrivaju samo pola mašala,mašala.Ovi koji su forsirali gradnju auto putova su najveći dušmani ove države.Što je najgore stranci su nas dobronamjerni savjetovali da ne srljamo jer je to neisplativo. Ali ajde ti reci našim glavonjama.
U isto vrime su prodali INA-u mađarima(25%) za 505 milijuna dolara ali šta su mislili kad su to napravili niti njima još nije jasno.Znači INA nije bila isplativa za ulagati jer su rafinerije trebale generalni remont a u auto putove je i šta sad …..prodaj u po cijene tj. 50 godina a onda ćeš ih morati opet cjelokupne obnoviti.
Da skratim mi hrvati smo idioti …. lipota i sposobnost očito ne idu skupa.
Tražim tehničku vladu …..neka imaju plaću po 100 000 kuna ali samo da znaju
U biti smo u minusu s auto cestama 3 milijarde eura.I za to neće niko odgovarati. Nemojte se samo radi toga sekirati.
@mikro
Evo 100tka druze. Ali sto je ovima na vlasti 3 miljarde erla.
50 godina mi se čini puno, treba to smanjiti. Treba napraviti dobre projekte pa uložit te 3 milijarde + još povuć toliko ili više iz EU fondova i da vidiš prosperiteta i napretka. S tom lovom (u rukama stručnih i sposobnih) se mogu čuda napraviti.
No lova ide u ruke podobnih i nesposobnih pa nisam baš optimističan.
Auto cesta su plaćene sveukupno oko 42 milijarede kuna ili oko 5,9 milijardi eura.Znači ove 3 milijarde pokrivaju samo pola mašala,mašala.Ovi koji su forsirali gradnju auto putova su najveći dušmani ove države.Što je najgore stranci su nas dobronamjerni savjetovali da ne srljamo jer je to neisplativo. Ali ajde ti reci našim glavonjama.
U isto vrime su prodali INA-u mađarima(25%) za 505 milijuna dolara ali šta su mislili kad su to napravili niti njima još nije jasno.Znači INA nije bila isplativa za ulagati jer su rafinerije trebale generalni remont a u auto putove je i šta sad …..prodaj u po cijene tj. 50 godina a onda ćeš ih morati opet cjelokupne obnoviti.
Da skratim mi hrvati smo idioti …. lipota i sposobnost očito ne idu skupa.
Tražim tehničku vladu …..neka imaju plaću po 100 000 kuna ali samo da znaju
[/quote]
Izgradnja ovakve mreze nikad nije bila isplativa(trebao se napraviti samo mali dio). To su nas svi upozoravali. Ali HDZ je trebao “zlatno tele” da se pleme ima cemu klanjati, lol. Uostalom, te ceste su bile odlican nacin za enormnu korupciju, izvlacenje para, zaposljavanje kumova, pinke, farbanje tunela 5-10 puta…
Npr sada imamo EU fondove. Da smo bili pametni, onda bi kao Poljaci sve gradili iz fondova, bez kredita, skoro besplatno. Umjesto enormnog duga nama bi ostale ceste a platili bi ih malo. No s EU fondovima ne mozes farbati tunel 20ak puta…a gradevinskoj kumadiji se zurilo za neki posao.
Necu uopce govoriti kako su te ceste uzasno skupe, i totalno nepriustive za nas.
Poanta je bila da se svi vozimo, ali s ovim cijenama, nista od toga.