Nije važno koliko vozilo prijeđe nego kako se održava. Njemačka policija bi isključila iz porometa i autobus koji je prešao samo pedeset tisuća kilometara ukoliko bi vozio s izlizanim gumama i neispravni kočnicama. Prafraziram izjavu direktora “Scanie” Oestlinga na pitanje o Scanijinom širenju i Kini. Kako mislite da ćete prolaziti na kineskom tržištu kad su kinezi napola jeftiniji od vas? Parafraziram: Pa vidite, kineski autobusi i kamioni proizvedeni su za vijek trajanja od 500 tisuća km. Naša vozila su proizvedene za trajanje od milijunipetsto tisuća kilometara. Nekim mušterijama odgovaraju jeftiniji proizvodi a drugima naši skuplji. Pa ako je autobus proizveden za 1,5 mil. km onda dobro održavani prolazi bez poteđkoća i bez smanjenja sigurnosti i dva milijuna.Nije problem u starosti nego u održavanju. Naravno ne plediram da nam po cesti voze autobusi proizvedeni prije pada berlinskog zida.