Ovu dionicu ne kupuju drhtave ruke , tako da je otporna na veče korekcije.Dugoročno najsigurnija dionice.
Nju nemojte kupovati po 45 000 a prodavati po 60 000. vec je samo držati!
Ona nije za day tradere!
Znate i sami da je nedavno i sam direktor nadokupio 200kom (ZSE).
[thumbsup]
Ovu dionicu ne kupuju drhtave ruke , tako da je otporna na veče korekcije.Dugoročno najsigurnija dionice. Nju nemojte kupovati po 45 000 a prodavati po 60 000. vec je samo držati! Ona nije za day tradere! Znate i sami da je nedavno i sam direktor nadokupio 200kom (ZSE). [thumbsup]
sve 5…al daj mi pojasni suvislost ove konstatacije….ne kužim ak bi netko kupio 10 kom po 45k a istresao po
60k recimo za godinu dana zaradio bi tek pišljivih 150.000 kn osnosno cca 30-ak posto..???????
za tebe loša zarada ili??? ne kužim…
BTW, trejdao sa ovom dionicom više puta a pratim je još tamo od 25000 k…
[yawn]
sve 5…al daj mi pojasni suvislost ove konstatacije….ne kužim ak bi netko kupio 10 kom po 45k a istresao po
60k recimo za godinu dana zaradio bi tek pišljivih 150.000 kn osnosno cca 30-ak posto..???????
za tebe loša zarada ili??? ne kužim…
Htio sa reči da ako hočete kratkoročno zaraditi da izaberete npr brodare uhvaite uzlazni trend od cc 6 mj i prodate.Svi tvrdimo da ova dionica vrijedi puno puno više.Što se više približavamo EU ona više vrijedi.O tome je več dosta pisano.Moj scenarij je da kada se uprava nakrca sa dovoljnim brojem dionica (vidite na ZSEu poziv na glavnu skupštinu i zašto ne daju vecu dividendu) da ce doci do split-a dionica (djeljeno 10 ili 100) a onda cijena ide u nebo.[thumbsup]
Htio sa reči da ako hočete kratkoročno zaraditi da izaberete npr brodare uhvaite uzlazni trend od cc 6 mj i prodate.Svi tvrdimo da ova dionica vrijedi puno puno više.Što se više približavamo EU ona više vrijedi.O tome je več dosta pisano.Moj scenarij je da kada se uprava nakrca sa dovoljnim brojem dionica (vidite na ZSEu poziv na glavnu skupštinu i zašto ne daju vecu dividendu) da ce doci do split-a dionica (djeljeno 10 ili 100) a onda cijena ide u nebo.[thumbsup]
Hebemu miša žorž, nisam znao da se to smije?!? A jel to sigorno tako da ne provjeravam?!? [smiley]
Probaj! Meni je uspjelo!
Sa AUHR ces to teško uspjeti. Probaj skupo prodati više komada.Nju ne kupuju klošari.[huh]
Probaj! Meni je uspjelo!
Sa AUHR ces to teško uspjeti. Probaj skupo prodati više komada.Nju ne kupuju klošari.[huh]
A ja mislio preći u klošare, nekako mi se čini njihova strategija najbolja…ne kupuju sr… od dionica…[smiley]
A ja mislio preći u klošare, nekako mi se čini njihova strategija najbolja…ne kupuju sr… od dionica…
Svak ima svoje razloge da dotičnu dionicu hvali ili kudi.
Ti očito drukaš prema dolje da bi je što jeftinije kupio. Ali nemožeš navesti niti jedan valjan razlog zašto ne kupiti ovu dionicu.[cool]
sve 5…al daj mi pojasni suvislost ove konstatacije….ne kužim ak bi
netko kupio 10 kom po 45k a istresao po 60k recimo za godinu dana
zaradio bi tek pišljivih 150.000 kn osnosno cca 30-ak posto..???????
za tebe loša zarada ili??? ne kužim…
Htio sa reči da ako hočete kratkoročno zaraditi da izaberete npr
brodare uhvaite uzlazni trend od cc 6 mj i prodate.Svi tvrdimo da ova
dionica vrijedi puno puno više.Što se više približavamo EU ona više
vrijedi.O tome je več dosta pisano.Moj scenarij je da kada se uprava
nakrca sa dovoljnim brojem dionica (vidite na ZSEu poziv na glavnu
skupštinu i zašto ne daju vecu dividendu) da ce doci do split-a dionica
(djeljeno 10 ili 100) a onda cijena ide u nebo.[thumbsup]
što se više bliži EU, ova će firma vrijediti sve manje i manje. MAN će vrlo skoro osnovati svoju firmu-kćer u RH i time će izbiti glavni adut AHu jer najviše zarade na prodaji MANova, nešto sitno Ford, još sitnije Renault, najsitnije Toyota. Ajde, tu su one gume i dijelovi ali kamioni i autobusi ipak vrijede najviše. Ako ostanu bez toga, što će onda biti? Zato ne kužim što je tu dobro oko ulaska u EU?
” što se više bliži EU, ova će firma vrijediti sve manje i manje. MAN će vrlo skoro osnovati svoju firmu-kćer u RH i time će izbiti glavni adut AHu jer najviše zarade na prodaji MANova, nešto sitno Ford, još sitnije Renault, najsitnije Toyota. Ajde, tu su one gume i dijelovi ali kamioni i autobusi ipak vrijede najviše. Ako ostanu bez toga, što će onda biti? Zato ne kužim što je tu dobro oko ulaska u EU?
samo što da sad vrijedi sve više iz više iz godine u godinu…(od 2005.-do danas) prema multiplama ovo je zasigurno jedna od najpodcijenjenijih dionica na ZSE. jest da sam očekivao dividendu od 2000 kn s obzirom da je EPS u 2007. iznosio ravno 4.038,22 kn (kad korigiramo za trezorske dionice) no zato očekujem još višu profitabilnost u 2008. te izuzetno dobar FI za 1Q.
[thumbsup]