Sve ovo što ste naveli su nebitne stvari
Nek AUHR poveca profitabilnost, smanji nepotrebne troškove, bude transparentnija…to nam treba a ne ovakve alibi vijesti
imam dionice auhr
Nebi se slozio da su ove stvari nebitne, isto ko ni novi kamioni Cistoce u Zagrebu, koji su od Man-a:):)….
za transparentnost se mogu donekle sloziti, za profitabilnost – tu sigurno postoji prostora
al isto tako, tvrka je sada u jakom ulaganju u prosirenje servisne i prodajne mreze u RH, BiH i Makedoniji….
Nebi se slozio da su ove stvari nebitne, isto ko ni novi kamioni Cistoce u Zagrebu, koji su od Man-a:):)….
za transparentnost se mogu donekle sloziti, za profitabilnost – tu sigurno postoji prostora
al isto tako, tvrka je sada u jakom ulaganju u prosirenje servisne i prodajne mreze u RH, BiH i Makedoniji….
kakve veze ima to ulaganje, to nije rashod nego investicija, tako da to ne utjece na profitabilnost, rast prihoda a npm i roe padaju. zasto onda uopce investirati u nove pogone ako ne donose profit
Kada zaposliš novih 20 majstora, 10 prodajnih predstavnika, 3 menadžera to nije trošak jasno vidljiv kroz RDG?, to nije ulaganje u ljudski kapital koji nosi trošak dok se stvari ne razmašu i ne pokažu isto na prihodovnoj strani?
neki očekuju da investicija u roku 7 sekundi pokaže profitabilnost,ha,ha tipično rvacki
sretno, živili, vidimo se 2022 god.
Kada zaposliš novih 20 majstora, 10 prodajnih predstavnika, 3 menadžera to nije trošak jasno vidljiv kroz RDG?, to nije ulaganje u ljudski kapital koji nosi trošak dok se stvari ne razmašu i ne pokažu isto na prihodovnoj strani?
pa prihodi su se razmahali
jee, ali ti si investirao u nešto što ti je generiralo novi prihod i nije donijelo zaradu..koja je svrha investirat u posao zaposlit ljude i bit na nuli..osim altruizma , ljudi imaju posao ( ja nisam taj)…
a njima prihodi rasli cca 5 % a dobit manja cca 11. EBITDA takodjer manja.
da se razumijemo imam dionice auhr i nadam se da ce to poslozit kako treba , ali nisam bas najsretniji kako to rade
Ne razumiješ….pa ću ti opet napisati, i to prosto sada, brojkama(koje nisu u svezi s AUHR-om, nego poslovnom logikom)….a ovaj rast prihoda od 5% nije došao od novih investicija, ako i je, onda vjerovatno u jako malom apsolutnom broju
1. uložiš u dugotrajnu imovinu
2. uložiš u ljude koji ispunjavaju tu dugotrajnu imovinu(trošak u RDG koji tebe muči)
3. počinješ raditi – točka 0
4. prodaješ nešto sukladno planovima
5. servisiraš ono što si prodao sukladno planovima
6. tek sada si uloženo zarađeno na 0, al još uvijek si u minusu jer si do točke 6 generirao minus
7. počinješ više prihodovati nego trošiti
jel ti sada jasno, ovako
Puno pisanja ovdje, a kad je bila 450 tu i tamo koji post …
Ne razumiješ….pa ću ti opet napisati, i to prosto sada, brojkama(koje nisu u svezi s AUHR-om, nego poslovnom logikom)….a ovaj rast prihoda od 5% nije došao od novih investicija, ako i je, onda vjerovatno u jako malom apsolutnom broju
1. uložiš u dugotrajnu imovinu
2. uložiš u ljude koji ispunjavaju tu dugotrajnu imovinu(trošak u RDG koji tebe muči)
3. počinješ raditi – točka 0
4. prodaješ nešto sukladno planovima
5. servisiraš ono što si prodao sukladno planovima
6. tek sada si uloženo zarađeno na 0, al još uvijek si u minusu jer si do točke 6 generirao minus
7. počinješ više prihodovati nego trošiti
jel ti sada jasno, ovako
Ja ne razumijem??
Ok. Neka mi ostane nejasno
neki očekuju da investicija u roku 7 sekundi pokaže profitabilnost,ha,ha tipično rvacki
sretno, živili, vidimo se 2022 god.
imao sam ovu dionicu, prodao s gubitkom (para mi ili oko 0 s div), krivo modeliro, raspitao se tek nakon kupnje plus sto nisam ljubitelj ove djelatnosti – znaci sve sam pogresno napravio.
Zanima me, kad se vec spominje 2022 imate li neki plan ili ocekivanja ili barem target ( i ja vazda gluposti pitam jos nikad nisam tako nesto vidio na ovo forumu).
Nije isto poslovanje, ali evo jel ima itko voljan da mi objasni po cemu je AUHR jeftiniji od naprimjer BMW, Daimlera ili VW na rok ulaganja od pet godina. Svi znamo kako hrvati kupuju auta tako da mi njemacka autoindustrija izgleda dosta sigurnije. Likvidnost? Makroekonomija? Demografija?
Kao sto sam negdje 2014-15 rekao – dionica kojoj treba pogodit ulaz a najvise izlaz. Ja nazalost nisam ni jedno ni drugo. lp i sretno
Najmanje se zaradjuje na prodaji vozila ( jako jako malo ) ako znate nekog tko prodaje nove aute pitajte ga koliko mu je zarada i kolike troskove ima, novac lezi u djelovima, servisima, gumama itd…
gledati samo koliko se prodaje novih auta u Hrvatskoj moze bit krivi pokazatelj.
Puno pisanja ovdje, a kad je bila 450 tu i tamo koji post …
pa sad treba zainteresirati druge da kupe po 700 kn dionice koje su oni kupili po 450 kn 😉