Man kamioni i autobusi imaju nekih 40% tržišta. Proširili su poslovanje na BiH i Makedoniju. Tamo će imati isto toliko. Unaprijedili su servisnu mrežu. Drže monopol nad Audijem poslije Sv. Roka. Neoplan je second offer poslije Mercedesa i Setre. PE je manji od 10. Imaju solidnu dividendu. Nemaju duga uopće. Odličan radni kapital. Stabilni kupci(jedino Ricardo je ?). Menadžment tako tako. Radnici dobro plaćeni i imaju 2x kvalitetniji kadar npr. od Zubaka.
Nakon svega napisanog, postao sam dioničar sa 40k, prosjek 750 kn. Kupit ću još za 40k ispod 600 kn. Izlaz će biti na razinama PE 13-14.
Ukratko:), ako kome pomogne
Fina prodaja u Q2….mislim da bi trebao biti rast YoY…
Otvaranje novog centra u Zadru, prodaja jakim kupcima(Ina), isporuka Rijeci autobusa, fino…
lijepo se i ovdje prica razvija, tecaj ide u prilog, pocela je i jaca kupnja…
Evo upravo zavrsavaju nove prostore za Ford Truck na Radnickoj cesti…
u Q2 se dosta ulozilo u DI u nove salone, te poboljšanje postojecih…
I dalje rastemo, i fino raste prodaja…..
http://vijesti.hrt.hr/395175/prodaja-automobila-u-prvoj-polovini-godine-porasla-za-225-posto
“Peto mjesto po broju prodanih novih putničkih automobila drži Ford, s prodajom 1.994 vozila, što je udio od 6,2 posto.”
A uzmemo nešto i poslije Sv. Roka, samo neznam koliko AUHR drži tržišta u VW grupaciji(VW, Audi, Škoda)
Ono što je loše, ZET je uzeo u prvom krugu Iveco buseve. Orteo je uzeo Actros,, te također RALU je uzeo dosta Mercedesa u Q2.
http://www.kamion-bus.hr/isporuke
Idemo vidjeti koji su novi ugovori i prodaja u Q3:)….
Još malo istraživačkog posla:)
Auto Hrvatska Automobili
2015 – 234 mil prihoda; 1,5 mil kuna dobiti
2016 – 285 mil prihoda; 2,2 mil kuna dobiti
2017 –
Man Importer
2015 – 228 mil prihoda; 16 mil kuna dobiti
2016 – 347 mil prihoda; 18 mil kuna dobiti
Auto Hrvatska Prodajno Servisni Centri
2015 – 457 mil kuna prihoda; 20 mil kuna dobiti
2016 – 578 mil kuna prihoda; 27 mil kuna dobiti
Auto Hrvatska Autodijelovi
2015 – 125 mil kuna prihoda; -2,6 mil
2016 – 113 mil kuna prihoda; -3,3 mil
*ostale kompanije(van RH) su vjerovatno završile u minusu ili oko 0 jer su još u fazi razvoja i ulaganja
Činjenice:
Prodaja novih automobila raste stopom 20+%, procjena za 2017 je 53.809
Auto Hrvatska drži tržišni udio u prodaji osobnih automobila od 5%(uprava izjavila)
Man Importer drži 40% tržišnog udjela
Procjene za 2017, 2018, 2019 glavnih pokazatelja izvucite sami pa možemo prokomentirati….
Idemo dalje:), samo pozitivno
Uvjet je da ne bude skuplji od 250.000 € i da motor bude Euro6
cca 30-40% ovoga bi mogla dobiti Auto Hrvatska, a to je 106 – 140 mil kuna….
Odlicno….
Na ovim valuacijama gdje je cijena dionice 700 kn.
Imamo slijedeće:
Poslovna zgrada Heinzelova – 145.000.000,00 kn
Ostale zgrade i poslovni prostori(KONZERVATIVNO) – 50.000.000,00 kn
Zemljišta(KONZERVATIVNO) – 20.000.000,00 kn
= 215.000.000,00 kn
TK je trenutno 420.000.000,00 kn
EBITDA je 80.000.000,00 kn
EPS je 70 kn
Dividenda je 22 kn, ili ti 3,1%
Takav blue chip i toliko podcijenjena dionica. Podsjeća me na ADPL kada je bio na 100 kn.
Na žalost AUHR ima i jedan značajan problem koji ju sidri, a to je netransparenta uprava i interno mešetarenje dionicama ispod tezge.
Tako da… 🙁
Slažem se da je to problem. Al isto tako napredak se vidi kroz vrijeme. I napredak će biti još značajniji kroz budućnost. Sve u svoje vrijeme, fundamenti ne mogu pobjeći.
Recimo ovo je na 700 kn možda i najeftiniji deep value na ovoj burzi.
Da ne ulazim u analize. Bolje od očekivanog:), puno bolje od očekivanog:):),
Pogledajte samo obrtni kapital i smanjenje 30 mil dugoročnog kredita