AUHR (Auto-Hrvatska Zagreb d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska AUHR (Auto-Hrvatska Zagreb d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Pa dobro, osnovna djelatnost i nije trenutno najsretnija, ali zato se i trži znatno ispod booka te oko 3 P/E, a treba reći da su zarade imale stabilan kontinuitet rasta duži niz godina, pa neto dobit od 80 mil. kn u 2008. godini nije došla slučajno. Sve u svemu slažem se da je dionica fundamentalno znatno podcijenjena, te da će donesti kupcima po 400 kn odličnu zaradu kroz jedan duži period, kroz dividendu i porast cijene. Problem je trenutna nepopularnost, tj. nelikvidnost – kupnja na 350, prodaja na 420 kn, 20% razlike.

tako je bilo i prije, sjećam se kada je spread bio 33.000-40.000

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 


tako je bilo i prije, sjećam se kada je spread bio 33.000-40.000

Pitanje je da li se tu može šta promijeniti, jer zaista je problem ako nema dnevnih špekulanata, od kojih bi uvijek mogao kupiti, ili im prodati, a da ne digneš ili spustiš cijenu 20%. Zato sam ja uvijek bio za špekulante, bar donose likvidnost.

http://www.poslovni.hr/126311.aspx

Ja ne prihvaćam prvi prijedlog Ramljakove nagodbe!

Ova text nema nikakve veze sa AUHR .
Dali ima itko ikakve informacije dali je u zadnjih par mjeseci prodano išta kamiona ili buseva preko Auto Hrvatske , tj dali postoje ikakve naruđbe?
Ili se poslovanje temelji samo na servisiranju kamiona i buseva?
Imam osjecaj da ovu dionicu nitko više ne kupuje osim mozda same uprave tj sama firma kupuje svoje dionice kako bi ih poslije dijelila svojim direktorima kao nekakve bonuse i na taj nacin se sami obogatili a porez ne platili!
Molim komentar ako nisam u pravu!

Iz automobilskog sektora dolaze najave da je najgore iza nas što znači da se i potražnja za automobilima, busevima i kamionima povećava. A ako je tako onda će i AUHR imati više posla. Indirektno. Tu je veza.

Ja ne prihvaćam prvi prijedlog Ramljakove nagodbe!

Na zalost AUHR prodaje kamione i Buseve u RH.Dali poduzeća , opčine ili država imaju love za nova vozila? Jedino što me tješi je činjnica da je naš javni vozni park totalno zastario pa se sve češće kvari! Servisi rade.
Ako nam Slovenci dopuste ulazak u EU AUHR ima svijetlu budučnost!!!
2012 je blizu a cijena dionice bi trebala puno prije reagirati!


Iz automobilskog sektora dolaze najave da je najgore iza nas što znači da se i potražnja za automobilima, busevima i kamionima povećava. A ako je tako onda će i AUHR imati više posla. Indirektno. Tu je veza.

Ne bih baš rekao da je u kamion/bus sektoru najgore iza nas. Kamiona je barem 20% previše, slično kao i sa brodarima, smanjen promet dobara, kreditne obveze stižu na vrijeme, i kamioni idu na bubanj,…
Kod autobusa bi situacija mogla prije krenuti nabolje, jer vozni park je ispod prihvatljivog prosjeka.
No, sigurno je da ovaj segment neće predvoditi oporavak. To je rezervirano za neke druge.
Ovdje ulaze samo oni koji se boje da ne zakasnu kad "vlak" krene, a novaca imaju poprilično "viška"…

Pravi dioničar drži dionice barem 100 godina u svom portfelju.

Analizirao sam profitabilnost pojedinih kompanija i njihove knjigovodstvene vrijednosti. Došao sam do zaključka da ova dionica može komotno u narednom razdoblju narasti do 1.500 kuna. Godišnji prinos je veći od 25% od vrijednosti kapitala.

Jadna li ti je ova naša dionica! Promet mizerniji da jadniji ne može biti.
Da uprava ne dokupljuje po malo i tako održava cijenu davno bi otošli u pm.
Svaka čast upravi!
[angry]

http://business.hr/hr/B.HR-danas/Aktualni-broj/Broj-521/Za-obnovu-vozila-35-milijuna-kuna-poticaja


Jadna li ti je ova naša dionica! Promet mizerniji da jadniji ne može biti.
Da uprava ne dokupljuje po malo i tako održava cijenu davno bi otošli u pm.
Svaka čast upravi!
[angry]

HFP će dana 30.11. pokušati prodati 1739 dionica počevši sa 537 kn. Kakav optimizam, zašto bi netko platio toliko iznos kad može dobiti istu količinu izravno na burzi uz dobar diskont.
Ili će možda to sve uprava kupiti ? [proud]

Pravi dioničar drži dionice barem 100 godina u svom portfelju.

New Report

Close