Upravi zafalilo love.
Dobit 3000 kn po dionici a oni daju 23 kn po dionici.
Ostatak ide u fond za otkup vlastitih dionica, a one tako otkupljene mogu se davati zaposlenicima za uspješan rad (čitaj: top menadžmentu).
Uz sadašnje cijene mogu otkupiti 2000 do 3000 dionica.
E, sad ti budi *ebeni mali dioničar, i navijaj za dobro poslovanje, kad ti gospoda iz Uprave jednostavno nedaju primaknuti se stolu kod raspodjele. Očigledna pljačka malih.
Jesam se za*ebo kad sam ušao u dionice, pogodio dobro poduzeće ili ne, na kraju završih isto: izgubih novac.
tih 23 kn dividende ide nakon stock splita
Nominalna vrijednost jedne dionice nakon dijeljenja iznosi 100,00 Kn (slovima: stokuna).
AD 6. Isplatit će se dividenda iz zadržane dobiti prethodnih godina u iznosu od
23,00 kune po dionici u ukupnom iznos od 13.786.200,00 kn.
to znači 23,00 x 37 = cca 850,00 kn po starom tojest isto kao lani i prekolani.
Nema zime za AUHR. Pogledajete koliko im zemljišta u Zagrebu ostaje slobodno kao posljedica povlačenja u periferiju. Npr.(Heizleova).Koliko to zemljište vrijedi??????
Koliko sam razumio napokon dolazi do SPLITA dionica 1:37.To je trebalo napraviti kada je dionica vrijedila 60 000.
e moj prijatelju najbolje bi bilo da tebi daju da upravljaš firmom, a oni odu kući, jer si ti vidim veliki znalac
samo da mi je vidit profil osobe koja nakon objave splita i dividende prodaje po 13 500, neznam samo zašto nema bilance još, ali kao što se prića o ovoj dionici bilanca je negdje oko 550 mil. kuna (podcijenjena jedno 30 – ak %) jer je kompleks u Radničkoj otpisan, zemlja u heinzlovoj također,
znaći ugrubo je realnost 50 – 70 tisuća, unatoć ovoj krizi.
a vi stručnjaci samo prodajte
samo da mi je vidit profil osobe koja nakon objave splita i dividende prodaje po 13 500, neznam samo zašto nema bilance još, ali kao što se prića o ovoj dionici bilanca je negdje oko 550 mil. kuna (podcijenjena jedno 30 – ak %) jer je kompleks u Radničkoj otpisan, zemlja u heinzlovoj također,
znaći ugrubo je realnost 50 – 70 tisuća, unatoć ovoj krizi.
a vi stručnjaci samo prodajte
zaboravio si navesti da su ove godine prodali 3 kamiona, a prošle do današnjeg dana više od 100 puta više. koji je potencijal ovakve dionice kad znaš da će izvješća koja slijede biti katastrofalna (ili frizirana). daleko da ovo ne vrijedi, ali ne ulazi se u ovakvu dionicu sada
samo da mi je vidit profil osobe koja nakon objave splita i dividende prodaje po 13 500, neznam samo zašto nema bilance još, ali kao što se prića o ovoj dionici bilanca je negdje oko 550 mil. kuna (podcijenjena jedno 30 – ak %) jer je kompleks u Radničkoj otpisan, zemlja u heinzlovoj također,
znaći ugrubo je realnost 50 – 70 tisuća, unatoć ovoj krizi.
a vi stručnjaci samo prodajte
zaboravio si navesti da su ove godine prodali 3 kamiona, a prošle do današnjeg dana više od 100 puta više. koji je potencijal ovakve dionice kad znaš da će izvješća koja slijede biti katastrofalna (ili frizirana). daleko da ovo ne vrijedi, ali ne ulazi se u ovakvu dionicu sada
[/quote]
Delboy. U čeka bi ti sada ulazio,ako nije tajna?
Glede cijene AUHRe to je več ukalkulirano u cijenu.
U poslovnom dnevniku danas je izašao prilog Transport i logistika. Prema njemu u prvom kvartalu prodano je 66 MAN-ovih kamiona, a u prvom kvartalu prošle godine 169.
Izvor nije naveden.
Ako su brojke točne, pad je otprilike slijedio tržište, a udio na tom dijelu tržišta je malo smanjen sa prošlogodišnjih 27,08% na 25,29%, najviše u korist Mercedesa. Iako mislim da je ove udjele na ovom broju prodanih kamiona besmisleno računati.
Pričalo se da je AUHR uspjela prodati neku flotu autobusa. Sve u svemu, radi se ali u skladu sa situacijom. Čekamo kvartalno izvješće….
Glavni razlog koji ovu dionicu vuče dole su netransparentnost i niska likvidnost. Likvidnost se možda popravi nakon splitinga. Što se transparentnosti tiče, ne znam kakvi će biti interesi uprave. Fondovi neće ozbiljnije ulaziti u dionicu koja ne želi pokazati izvješća.
S obzirom na planove AUHR za otkup vlastitih dionica, možda im je u interesu da dionice budu podcijenjene još neko vrijeme. S druge strane, ako se odluče za jače investicije, mogu vrlo brzo promijeniti mišljenje i okrenuti se tržištu. S obzirom na potencijal, ove godine mogu ostvariti veću dobit od vlastitog trezora nego od osnovne djelatnosti…
Na ovim cijenama i dividendni prinos je veći od bankovnih kamata na oročenja. Neka samo analitičari narodu preporučuju štednju, verojatno i sami od tog istog naroda kupuju dionice po ovim cijenama.
da tvrdnje su točne, sqamo nema statistike autobusa, prodana su dvije ili tri flote autobusa, a rabljenih su prodali oko 20- ak, servisi im dobro rade , ali tu je i firma autohrvatska dijelovi d.o.o. koja ima više zaposlenih od MAN-a koja bi u ovom periodu mogla povući.
sve u svemu , malo je takvih firmi kod nas koje nemaju ni kune kredita što dugoročnog što kratkoročnog, a u rezervama imaju cca. 350 mil. kuna , što govori kolko je to podcjenjeno
U poslovnom dnevniku danas je izašao prilog Transport i logistika. Prema njemu u prvom kvartalu prodano je 66 MAN-ovih kamiona, a u prvom kvartalu prošle godine 169.
Izvor nije naveden.
Ako su brojke točne, pad je otprilike slijedio tržište, a udio na tom dijelu tržišta je malo smanjen sa prošlogodišnjih 27,08% na 25,29%, najviše u korist Mercedesa. Iako mislim da je ove udjele na ovom broju prodanih kamiona besmisleno računati.
Pričalo se da je AUHR uspjela prodati neku flotu autobusa. Sve u svemu, radi se ali u skladu sa situacijom. Čekamo kvartalno izvješće….
Glavni razlog koji ovu dionicu vuče dole su netransparentnost i niska likvidnost. Likvidnost se možda popravi nakon splitinga. Što se transparentnosti tiče, ne znam kakvi će biti interesi uprave. Fondovi neće ozbiljnije ulaziti u dionicu koja ne želi pokazati izvješća.
S obzirom na planove AUHR za otkup vlastitih dionica, možda im je u interesu da dionice budu podcijenjene još neko vrijeme. S druge strane, ako se odluče za jače investicije, mogu vrlo brzo promijeniti mišljenje i okrenuti se tržištu. S obzirom na potencijal, ove godine mogu ostvariti veću dobit od vlastitog trezora nego od osnovne djelatnosti…
Na ovim cijenama i dividendni prinos je veći od bankovnih kamata na oročenja. Neka samo analitičari narodu preporučuju štednju, verojatno i sami od tog istog naroda kupuju dionice po ovim cijenama.