AUHR (Auto-Hrvatska Zagreb d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska AUHR (Auto-Hrvatska Zagreb d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ovo je danas izgleda bio interni dogovor između fondova. Samo neznam koliko je to zakonito?
Kupujte ljudi! Ne vidim vas baš puno na kupnji. Jutros sam sam bio na prvom mjestu sa 9001.
Sada sam se stavio na prvo mjesto 10 000,05. Alo po mom mišljenju to je šprd jer mi nitko neče prodati za te pare.

AUHR-R-A 16.500,00 16.500,00 16.500,00 16.500,00 10.000,09 16.500,00 1 16.500,00 32,00%

"Ispravak vrijednosti" s jednom kupljenom dionicom.

Tko su favoriti za ovakvu režiju?

Partner Boys-i ili Agram Maheri?

a autobusi kolko su njih prodali, rabljeni kamioni ??? a za informaciju su prodali samo 20 novih

partneri su prodali, iskazan minus u njihovom portfelju na ovoj dionici je cca 8 mil. kuna jer su kupili po 45 – 50,(AUHR JE KUPILA OVAJ NALOG VELIKI) a auhr kupuje u portfelj sve ovo po sitno ko im proda, jer split ide u 5 ili 6 mjesecu, CENTAR U LESKOVCU IM JE GOTOV i sad bi trebalo biti otvorenje, ovo je stvarno jedna od rijetko dobrih firmi kod nas i trenutno je 3 puta ispod nekakve realnosti, pa ko ima para vrijeme mu je da kupuje

dobra je to firma, ali ima jedan problemčić a to je potpuni kolaps prodaje automobila i kamiona i autobusa u europi. dakle, čemu kupovati kad će izvješća ove godine biti katastrofalna. prodali su 2 kamiona u 2 mjeseca…nemojte navlačiti ljude na kupovinu. nema veze što je jeftina dionica jer uvijek može biti i jeftinija.

...povijest se ponavlja...

doktore vidim da si stručnjak za gospodarski segment vozila, daj onda molim te reci od kud ti da su prodali 2 kamiona


dobra je to firma, ali ima jedan problemčić a to je potpuni kolaps prodaje automobila i kamiona i autobusa u europi. dakle, čemu kupovati kad će izvješća ove godine biti katastrofalna. prodali su 2 kamiona u 2 mjeseca…nemojte navlačiti ljude na kupovinu. nema veze što je jeftina dionica jer uvijek može biti i jeftinija.


dobra je to firma, ali ima jedan problemčić a to je potpuni kolaps prodaje automobila i kamiona i autobusa u europi. dakle, čemu kupovati kad će izvješća ove godine biti katastrofalna. prodali su 2 kamiona u 2 mjeseca…nemojte navlačiti ljude na kupovinu. nema veze što je jeftina dionica jer uvijek može biti i jeftinija.

Zadovoljstvo je poslovati s njima, sve račune mi plaćaju na vrijeme. Barem je od sada tako bilo. Treba uzeti u obzir da manja prodaja vozila znači više prodaje rezervnih djelova i više servisa. Usporavanje industrije znači i manje korištenje kamiona, to će ih sigurno pogoditi.

The nine most terrifying words in the English language are: "I'm from the government and I'm here to help" - Ronald Reagan


Usporavanje industrije znači i manje korištenje kamiona, to će ih sigurno pogoditi.

Točno. Sljedeći članak u kojem se govori o najvećoj krizi prodaje špediterskih vozila od 2. svj. rata., potvrđuje gornji navod.

26.02.2009 Nutzfahrzeuge
Tausende Spediteure vor dem Aus

Die deutsche Nutzfahrzeugindustrie leidet unter der schwersten Absatzkrise seit dem Zweiten Weltkrieg. Bei manchen Anbietern gebe es mehr Abbestellungen als Aufträge, erklärte gestern der Automobilverband VDA.

http://www.handelsblatt.com/unternehmen/handel-dienstleister/tausende-spediteure-vor-dem-aus;2175102

Drage kolege vidim da nitko više ništa ne piše o ovoj dionici.Pala u zaborav?
Nitko je i ne kupuje osim možda trezora u dva navrata. Zašto?????
[pray]

auhr je na tržišnoj kapitalizaciji skoro ko novi centar….


Drage kolege vidim da nitko više ništa ne piše o ovoj dionici.Pala u zaborav?
Nitko je i ne kupuje osim možda trezora u dva navrata. Zašto?????
[pray]

zato što dragi kolege znaju da je pred Hrvatskom kriza kakvu još nismo doživjeli, izazov veći nego je bio Domovinski rat.
U doba većih i dugotrajnijih recesija kupnja gospodarskim vozila se strmoglavi, službena vozila za poduzeća ne kupuje nitko… (jedini koji kupuju službena vozila u ovome vrijeme je naša draga štedljiva Vlada) i dakako da se očekuje da će i sektor građana smanjiti iako ne toliko drastično ali ipak znatno i svoju kupnju privatnih vozila, tu posebice treba uzeti u obzir i kreditnu zaduženost… koja bi mogla postati opasan uteg oko vrata većini Hrvata, tako da kupnju novih vozila… e za to treba procijeniti koliko hrvatskih građana nova vozila kupuju za keš i koliko će hrvatski građani koji imaju keš biti u narednom razdoblju raspoloženi za kupnju baš vozila, ako kn počne kliziti – kredit će u RH postati pojam koji više nije sinonim za "blagostanje" nego drugo ime za oružje za masovno uništavanje.

Međutim, kolege ipak ne vole računati nego onak čisto odokativno procjenjuju pa zato ne kupuju AUHR… jer da upotrijebe par računskih operacija i malo logike, očito bi bilo da ova cijena "podnosi" i pad prihoda od cca. 70 % na sljedećih godinu-dvije dok bude najgora kriza u gospodarstvu RH, pa ako se kasnije prodaja popravi… stvarno nema razloga za zabrinutost, AUHR neće bankrotirati, a ove cijene su dugoočno dobra kupnja, jer i ono najgore što dolazi u cijenu je vjerojatno i više nego uračunato.

Ili netko od upućenijih misli da pad prihoda u sljedećih godinu-dvije može biti veći od 70 % a dobit pasti u negativan teritorij?? Meni se čini suludo 🙂

AUHR je vrsta firme koja može smanjiti obujam poslovanja "na neke vrijeme" i pri tome ostati u sasvim funkcionalnom stanju za nastavak uspješnog poslovanja u razdoblju prosperirteta koji slijedi nakon što preživimo krizu koja je pred vratima, cijeli svijet će početi izlaziti iz krize – a mi u svoju tek ulazimo, međutim dionice su nam pad odradile preuranjeno i preintenzivo, AUHR je slikovit primjer toga. Za daljni pad fundamentalnih opravdanja nema bez obzira na krizu koja dolazi jer je ona i više nego uračunata.



Drage kolege vidim da nitko više ništa ne piše o ovoj dionici.Pala u zaborav?
Nitko je i ne kupuje osim možda trezora u dva navrata. Zašto?????
[pray]

zato što dragi kolege znaju da je pred Hrvatskom kriza kakvu još nismo doživjeli, izazov veći nego je bio Domovinski rat.
U doba većih i dugotrajnijih recesija kupnja gospodarskim vozila se strmoglavi, službena vozila za poduzeća ne kupuje nitko… (jedini koji kupuju službena vozila u ovome vrijeme je naša draga štedljiva Vlada) i dakako da se očekuje da će i sektor građana smanjiti iako ne toliko drastično ali ipak znatno i svoju kupnju privatnih vozila, tu posebice treba uzeti u obzir i kreditnu zaduženost… koja bi mogla postati opasan uteg oko vrata većini Hrvata, tako da kupnju novih vozila… e za to treba procijeniti koliko hrvatskih građana nova vozila kupuju za keš i koliko će hrvatski građani koji imaju keš biti u narednom razdoblju raspoloženi za kupnju baš vozila, ako kn počne kliziti – kredit će u RH postati pojam koji više nije sinonim za "blagostanje" nego drugo ime za oružje za masovno uništavanje.

Međutim, kolege ipak ne vole računati nego onak čisto odokativno procjenjuju pa zato ne kupuju AUHR… jer da upotrijebe par računskih operacija i malo logike, očito bi bilo da ova cijena "podnosi" i pad prihoda od cca. 70 % na sljedećih godinu-dvije dok bude najgora kriza u gospodarstvu RH, pa ako se kasnije prodaja popravi… stvarno nema razloga za zabrinutost, AUHR neće bankrotirati, a ove cijene su dugoočno dobra kupnja, jer i ono najgore što dolazi u cijenu je vjerojatno i više nego uračunato.

Ili netko od upućenijih misli da pad prihoda u sljedećih godinu-dvije može biti veći od 70 % a dobit pasti u negativan teritorij?? Meni se čini suludo 🙂

AUHR je vrsta firme koja može smanjiti obujam poslovanja "na neke vrijeme" i pri tome ostati u sasvim funkcionalnom stanju za nastavak uspješnog poslovanja u razdoblju prosperirteta koji slijedi nakon što preživimo krizu koja je pred vratima, cijeli svijet će početi izlaziti iz krize – a mi u svoju tek ulazimo, međutim dionice su nam pad odradile preuranjeno i preintenzivo, AUHR je slikovit primjer toga. Za daljni pad fundamentalnih opravdanja nema bez obzira na krizu koja dolazi jer je ona i više nego uračunata.
[/quote]Ako ovo nije oglas agram brokera onda ne znam sto je
[bye]

New Report

Close