AUHR (Auto-Hrvatska Zagreb d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska AUHR (Auto-Hrvatska Zagreb d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Sančo:

Jel se ja smijem staviti na kupnju………..? Ha?[lol]

stani, tko ti brani, ovo je slobodna zemlja….barem tako piše u ustavu…
[lol] [smiley][kiss]

Hvala, hvala, samo………..

pisao je i Hypo da Dalekovod vrijedi 1.600kn pa su tukli po 1.100kn………………..da ti ne radiš isto u Hypou[lol]

novac na burzi nikad nije izgubljen, promijenio je vlasnika!


Duser: ” febo: ” Duser: ” BEX? ” Best Buy po Belakovoj implemantaciji, u Top 10 [thumbsup] po više THNK [smiley] ” Tehnika 4,3759 Auto-Hrvatska 4,0159 [cool] ” Izvor……???? [smiley]

nepouzdan, business.hr

http://business.hr/Default2.aspx?ref=toppr&ArticleID=75313da5-e51e-4742-bfe2-7b7263d216d8

Heaven or Las Vegas


febo: ” Duser: ” febo: ” Duser: ” BEX? ” Best Buy po Belakovoj implemantaciji, u Top 10 [thumbsup] po više THNK [smiley] ” Tehnika 4,3759 Auto-Hrvatska 4,0159 [cool] ” Izvor……???? [smiley] ” nepouzdan, business.hr http://business.hr/Default2.aspx?ref=toppr&ArticleID=75313da5-e51e-4742-bfe2-7b7263d216d8

aj Duser, poslat ću ti nešto pouzdanije vezano ze BEX čim stignem na PM ovih dana…
BTW, Business.Hr ionako prepisuje te podatke…

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 

ooops, čišćenje na 40.100,00…
[smiley]

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 

Uprava Dioničkog društva Auto Hrvatska iz Zagreba donijela je
13. ožujka 2008. godine

Odluku o sazivanju

GLAVNE SKUPŠTINE

Dioničkog društva Auto Hrvatska iz Zagreba, Radnička cesta 182,
koja će se održati 24. travnja 2008. godine s početkom u 16.00 sati
u sjedištu društva, Zagreb, Radnička cesta 182.
Za Glavnu skupštinu predlaže se slijedeći

DNEVNI RED

1. Otvaranje glavne Skupštine i utvrđivanje prisutnih i zastupanih dioničara
2. Izvješće Nadzornog odbora o nadzoru vođenja poslova društva, uključivo s izvještajem Uprave o stanju društva.
3. Odluka o uporabi dobitka financijske godine 2007.
4. Odluka o isplati dividende
5. Davanje razrješnice članovima Nadzornog odbora i Uprave
6. Imenovanje revizora društva
7. Odluka o rezervama
8. Odluka o izboru člana Nadzornog odbora društva.

Uprava i Nadzorni odbor predlažu Skupštini donošenje slijedećih odluka:

AD 2. Prihvaća se izvješće Nadzornog odbora o nadzoru vođenja poslova društva.

AD 3. Dobitak društva financijske godine 2007. iznosi 4.738.571,13 kuna, dok je ukupna dobit na nivou članica Poslovne grupe Auto Hrvatska 66.450.142,39 kuna i razlika će se sukladno izmijenjenoj Računovodstvenoj politici iskazati u poslovnim rezultatima dioničkog društva za 2008. godinu.
Dobitak društva za 2007. godinu raspoređuje se u zadržanu dobit.

AD 4. Isplatiti će se dividenda iz zadržane dobiti prethodnih godina u iznosu od 850,00 kuna po dionici u ukupnom iznosu od 14.034.350,00 kuna
Više izdvojena sredstva za isplatu dividende s naslova rezultata iz 2006. godine u iznosu od 2.550,00 kn vraćaju se u zadržani dobitak društva.
Dividenda će se isplatiti do 24. svibnja 2008. godine.
Dividenda pripada dioničaru koji je kao takav evidentiran u depozitoriju Središnje depozitarne agencije na dan 2. svibnja 2008. godine.
AD 5. Prihvaća se odluka o davanju razrješnice članovima Nadzornog odbora i Uprave.

AD 6. Za revizora društva za 2008. godinu imenuje se Nexia revizija d. o. o.

AD 7. U skladu s odredbama Zakona o trgovačkim društvima formiraju se pričuve za otkup vlastitih dionica u koje se unosi uz sadašnju vrijednost rezerviranih sredstava za vlastite dionice u iznosu od 31.469.742,13 kuna i pričuve iz ostalih rezervi u iznosu od 16.821.239,91, kao i dio zadržanog dobitka iz prethodnih godina u iznosu od 18.178.760,09 , tako da ukupno pričuve za otkup vlastitih dionica iznose 66.469.742,13 kuna.
Ovlašćuje se Uprava društva da uz suglasnost Nadzornog odbora može stjecati vlastite dionice neposrednom pogodbom ili putem organiziranog tržišta.
Navedene dionice mogu se ponuditi pod jednakim uvjetima radi stjecanja zaposlenicima Auto Hrvatske i zaposlenicima u s njom povezanim društvima.

AD 8. Umjesto gospodina Damira Udovičić , za člana Nadzornog odbora do isteka mandata bira se gospodin Nebojša Radan.
……………………………………………………………………………………………………………………
Prijave za sudjelovanje u radu Glavne skupštine primaju se u prostorijama društva, Radnička cesta 182, Zagreb, kod gospođe Jasne Biljan – Kolarec, soba broj 224, zaključno sa 23. travnja 2008. godine u vremenu od 9,00 do 12,00 sati. Kasnije zaprimljene prijave neće dati pravo dioničarima, sukladno članku 13. stavku 2. Statuta, na sudjelovanje u radu Skupštine s pravom glasa. Dioničarom se smatra ona osoba koja je kao takva evidentirana u depozitoriju Središnje depozitarne agencije 23. travnja 2008. godine. Dioničari na Skupštini mogu sudjelovati osobno ili preko punomoćnika. Punomoć mora biti u pisanom obliku bez posebne ovjere.
Materijali za Glavnu skupštinu kao podloga za donošenje predloženih odluka mogu se razgledati u prostorijama društva od 25. ožujka 2008.

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 

11.01.2008.
ZET pustio u promet 23 nova MAN autobusa za prijevoz školske djece
Odlukom Gradskog poglavarstva Grada Zagreba od 3. rujna 2007. godine – podružnica ZET organizira i prijevoz školske djece.

S ciljem osiguranja sigurnog, svakodnevnog, kvalitetnog i udobnog prijevoza učenika na području Grada Zagreba putem Javnog nadmetanja objavljena je nabava autobusa za prijevoz školske djece koji moraju biti opremljeni sukladno s Pravilnikom o tehničkim uvjetima što ih moraju zadovoljavati vozila kojima se prevoze djeca.

Pravilnik propisuje da:

– prednja i stražnja stana autobusa moraju biti označena žutom bojom
– moraju biti postavljene oznake za prijevoz djece s prednje i stražnje strane autobusa
– sva sjedala moraju biti tapecirana
– sva sjedala moraju imati naslon za glavu
– sva sjedala moraju biti opremljena sigurnosnim pojasevima
– sva sjedala moraju imati naslone za ruke sa strane središnjeg prolaza
– autobus mora biti opremljen ABS sustavom
– u autobus mora biti ugrađena sigurnosna sklopka za smanjenje opasnosti od požara nakon zaustavljanja vozila
– moraju postojati posebno označeni izlazi u slučaju nužde na svim stranama autobusa i na krovu

Vrijednost projekta je 43,5 mil. kuna, a vozila su financirana po modelu operativnog leasinga sa uključenom obvezom redovnog i izvanrednog održavanja autobusa. To je vrlo značajna karakteristika ovog natječaja jer su prvi put u Republici Hrvatskoj u cijenu autobusa uključeni svi troškovi eksploatacije osim vozača i goriva :

– troškovi redovnog servisnog održavanja vozila prema servisnom planu proizvođača do prijeđenih 130.000 km godišnje ili 400.000 km u 3 godine.
– troškovi izvanrednog održavanja tj. troškovi popravka izvanrednih kvarova.
– troškovi preventivnog održavanja (izmjene disk kočnica i kočionih obloga, izmjene metlica brisača, izmjene remena) prema servisnom planu proizvođača.
– troškovi mobilnog servisa od 0 do 24 sata za područje Grada Zagreba i Zagrebačke županije svakog radnog dana.
– troškovi periodičnih i sezonskih izmjena guma na vozilu i to materijal (gume, utezi), trošak rada i trošak uskladištenja još uporabivih guma.
– troškovi zamjenskog vozila u slučaju popravka autobusa u roku dužem od 48 h.
– troškovi zamjenskog vozila u slučaju nezgode ili štetnog događaja.
– troškovi zamjenskog vozila u slučaju krađe.
– troškovi registracije, tehničkog pregleda, cestarina,…
– troškovi obveznog osiguranja.
– troškovi kasko osiguranja.
– troškovi osiguranja putnika.
– troškovi RTV pristojbe.

Ovakav ugovor korisniku olakšava planiranje jer mu je trošak prijeđenog kilometra unaprijed poznat i nepromjenjiv, a vozila su uredno održavana.

Tvrtka Zagrebački električni tramvaj utemeljena je kao Društvo konjski tramvaj davne 1891. godine, 1892. godine mijenja naziv u Zagrebački tramvaj – dioničko društvo, 1909. godine postaje Zagrebački električni tramvaj – dioničko društvo. Odlukom Gradske skupštine Grada Zagreba tvrtka Zagrebački električni tramvaj se prenosi u 100%-tno vlasništvo Gradskog stambenog komunalnog gospodarstva d.o.o. a od 01. srpnja 2006. godine Zagrebački električni tramvaj postaje podružnica Zagrebačkog holdinga.

Autobusni prijevoz ZET-a organiziran je na području Grada Zagreba i na području gradova Velika Gorica i Zaprešić, te općina Bistra, Luka, Stupnik, Klinča Sela i Jakovlje. Cjelokupni promet se odvija na 122 dnevne i četiri noćne linije.

Radnim danom se na redovite linije raspoređuje 268 autobusa, subotom 185 a nedjeljom i blagdanom 123 autobusa. Na godinu ZET autobusima preveze oko 84 mil. putnika.

Šta se ovo jutros desilo. Dali su to bili margini?
Ponuda i potražnja je automaski na niskim cijenama.
Tikom cijele korekcije se odlično držala a danak ljosnula!
[undecid]

Šta se ovo jutros desilo. Dali su to bili margini?
Ponuda i potražnja je automaski na niskim cijenama.
Tikom cijele korekcije se odlično držala a danak ljosnula!

mislim da se upalio margin call na par dionica, ništa strašno

šta se desilo?
ekipi fali love pa deru R&B na AUHR..
bit će njima…tko je ugasio svjetlo?… kad trezor počisti sve do 50k za mjesec dana…

[sealed]

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 

ČEKAMO 2.5. da brojimo dividendu

Zašto na asku ima tako malo dionica?Šta se dešava?[undecid]

Angriff, 22.04.2008. u 23:02
Šta se ovo jutros desilo. Dali su to bili margini?
Ponuda i potražnja je automaski na niskim cijenama.
Tikom cijele korekcije se odlično držala a danak ljosnula!

Ne treba se bojati tog pada, svakoga dana su jako mali prometi na AUHR, tako da je lako u jednome danu ostvariti rast/pad od 10%. Slična situacija je i na KODT-u recimo.

New Report

Close