Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Dobre vijesti glede izvješća od DRYS-a. Zato me danas jako zanimaju Ameri kako će otvoriti ….Naravno da očekujem zelenilo….
Jedino što mi se ne sviđa kod nas je to da je PBZ počeo s prodajom…
PBZ već odavno prodaje, odnosno smanjuje poziciju (rizik). Ne radi se tu o prodaji radi precijenjenosti ili ičemu sličnom.
Ima 35 milijardi dolara u cashu a za ATPL bi trebao platiti oko milijardu i po dolara ako bi ju kupovao.
U članku otvoreno govori da namjerava kupiti poduzeće koje ostvaruje 75 milijuna dolara dobiti ili više, a na stranim forumima je bilo riječi o brodarima da se Warren Buffet interesira za brodare
Di ima dima, ima i vatre [tongue]
Top bid
CIJENA KOLIČINA
3.150,00 5
3.133,00 13
3.125,00 78
3.117,00 17
3.115,50 5
3.110,01 11
3.110,00 7
3.109,00 11
3.105,00 5
3.104,00 20
Top ask
CIJENA KOLIČINA
3.125,00 51
3.128,00 21
3.129,00 30
3.130,00 50
3.137,00 3
3.145,00 23
3.148,90 3
3.149,00 50
3.150,00 50
3.175,00 56
žestoko se kreće odmah u startu…. [proud]
ATPL-R-A
Kupnja Prodaja
3.133,00 13
3.125,00 78
3.117,00 17
3.115,50 5
3.110,01 11
3.110,00 7
3.109,00 11
3.105,00 5
3.104,00 20
3.103,00 10
3.125,00 51
3.128,00 21
3.129,00 30
3.130,00 50
3.137,00 3
3.145,00 23
3.148,90 3
3.149,00 50
3.150,00 50
3.175,00 56
Transakcije
Cijena Količina Vrijeme
Iz priložnog se vidi da idemo dirigirano prema gore. Onaj kočničarski nalog na 3130 je nestao a ako počnemo divljati prema gore pojavit će se na višim razinama.
Ako pogledate druge topice (kupnja-prodaja ili komentari trgovanja) vidjet ćete da puno forumaša kupuje ili razmišlja o kupnji, ali lova od HTa nije svima sjela, ili ju nisu uspjeli prebaciti kod brokera. Tako da i danas postoji samo jedan realni smjer.
@blueman
Da, i kažu da im je prosječan TCE bio oko 63.000 USD (što će reći prihodi od svih vozarina preračunati u time charter vrijednosti, radi usporedivosti). To im još uvijek ostavlja popriličan prostor, s obzirom da im je prosječni brod oko 86.000 DWT, što sad nosi preko 90.000 USD dnevno, gledano po TCE-u.. bar mi se čini na misečini.
Interesantna sličnost omjera.
ATPL u ovom trenutku ima prosječni brod od oko 57,000 DWT , a TCE u 1Q08 im je oko 43,000 USDpd
Kapa dolje majstorima !S tim što Dryships nema nekretnine u Dubrovniku (he,he,he….)
Iz priložnog se vidi da idemo dirigirano prema gore. Onaj kočničarski nalog na 3130 je nestao a ako počnemo divljati prema gore pojavit će se na višim razinama.
pa realnost je pokazala da nije baš tako…izgleda ima puno skrivenih naloga
Ako pogledate druge topice (kupnja-prodaja ili komentari trgovanja) vidjet ćete da puno forumaša kupuje ili razmišlja o kupnji, ali lova od HTa nije svima sjela, ili ju nisu uspjeli prebaciti kod brokera. Tako da i danas postoji samo jedan realni smjer.
Nagadjati o danasnjem kretanju cijene, na osnovu jucerasnjeg ‘kocnicarskog naloga’ je neozbiljno. Svi mi pratimo brodare, nastojimo slusati strucnije i ne gaditi im topic ali zasto ne spomenuti sto se jucer dogodilo in America?
Dokup 🙂
Po (priloženoj) analizi mala korekcija nije tako neočekivana…
Nema razloga da bude jača ili potraje duže.
Nevjerovtano je da naše plitko tržište mora odreagirati na "pad" (čitaj: kapitaliziranje dobiti) brodara na NYSE. A to što su isti danima išli 7-8% gore, a mi tapkali u mjestu ili rasli 1- 2% to nema veze. Target DRYSA na 98 USD je odavno prebačen i sad kad ljudi malo kapitaliziraju treba to popratiti padom i kod nas.
Tko je gledao od pocetka mogao je vidjeti da je netko ovo namjerno napravio – koristi situaciju jer su brodari u Americi pali i ocekuje istu reakciju i kod nas. Psihologija radi.
Prvo se jako iskrcao do 3.018,00kn da izazove paniku, a onda se postavio sa 200 komada na 3.090,00kn kako bi svi koji zele prodati morali ici ispod toga. I tako se skuplja.
Evo kako to izgleda kod drugih. Norden is bulk-tanker operator. Nesto kao nasa ATPL ili ULPL:
NORDEN-Interim report – first quarter of 2008Some highlights;
The profit for the period for the first quarter was USD 200 million. The profit is 48% up on the same period last year. The net profit of DKK 997 million – translated – corresponds to earnings of DKK 24 per share against DKK 18 in the first quarter of 2007.
EBITDA for the first quarter increased by 38% to USD 121 million. The increase is a result of considerably higher activity in the Dry Cargo Department, showing a 41% increase in the number of ship days which were employed at higher freight rates. The Tanker Department’s EBITDA decreased due to a weaker spot market.
At the end of the period, the Company’s total theoretical Net Asset Value (including the value of charter parties with purchase or extension option) is estimated to be DKK 659 per share.
NORDEN maintains the previously stated profit expectations at the EBITDA and EBIT level, however, makes an upward adjustment of the expected annual profit for 2008 to be in the range of USD 885-965 million, including realised profits from the sale of vessels of USD 265 million and a fair value adjustment of certain hedging instruments of USD -21 million. The upward adjustment of USD 15 million is purely financial in character and is due to hedging of the dividend paid.