kako je krenulo sad bi svi kupovali Atlansku!!!
gospodo moja gdje ste prije bili!!!!!!! [lol] [lol]
kako je krenulo sad bi svi kupovali Atlansku!!!
gospodo moja gdje ste prije bili!!!!!!! [lol] [lol]
osobno sam već dugo u Atlanskoj (bilo je cca 50% portfelja unutra)….Samo od prošlog tjedna sam 100% unutra….
kako je krenulo sad bi svi kupovali Atlansku!!!
gospodo moja gdje ste prije bili!!!!!!! [lol] [lol]
osobno sam već dugo u Atlanskoj (bilo je cca 50% portfelja unutra)….Samo od prošlog tjedna sam 100% unutra….
[/quote]
I ja sam se nakrcao prošli tjedan, ali iskreno mogao sam i više 🙂
Vjetnamska brodogradilista nemaju veliku tradiciju novogradnji. Mislim da su poceli lani ili preklani kad su Korejci usli unutra. Nislim da kasne ali je vjerovatno cijena atraktivna.
Navodno su vijetnamski supramaxi (to je ono što JDPL plaća preko 50 mil.) zaključeni po 28,100.000 USD komad.
[Evo samo na brzinu..
http://www.bloomberg.com/apps/cbuilder?ticker1=BDSX:IND
U polje Add Security upiši ATPLRA:CZ
Inače, BDSX:IND = The Bloomberg Dry Ships Index
..po njemu ispada da na period od zadnjih 6 mjeseci trenutno za indeksom zaostajemo bar 10 posto. S tim da smo i na početku perioda bili potcijenjeniji (tržili se ispod NAV-a).
Hvala na pomoći.
baš bi volio čuti koji je povod nekome da prodaju atlansku na razinama 3100, 3200 itd …, pa ova dionica leti kontinuirano do 4000 gdje joj je i realna vrijednost…
Evo članak o onoj špekulaciji
$300,000 and counting: capesizes run riot
Hong Kong: The perfect storm that ushered in the initial bulk bull run back in October 2003 and then again last year has reappeared – long queues at loading ports combined with massively increased demand has brought bulk earnings led by capesizes to new highs. Unconfirmed reports last Friday had one fronthaul ship fixed from Brazil to China at an all time record of $300,000 a day.
ongestion at Brazil’s Tubarao and Ponta da Madeira, as well as in Australia helped push the Baltic Dry Index to a new high Friday, climbing 3.5% to 11,459 points. China imported 43m tons of iron ore last month, 5m more than the same period last year.
All indications are that this week will see records being broken on a daily basis and the bull run is likely to last until September at the earliest. [19/05/08]
http://www.seatradeasia-online.com/News/2634.html
Na ovom site-u budu prvo objavljeni podaci, pa se kasnije stave u ugovore……. Iako ATPL plovidba nema niti jedan capesize, ali utjecaj vozarina na capesize utječe na brodove koje ima ATPL
Pozdravi mi Stipu!
Vjetnamska brodogradilista nemaju veliku tradiciju novogradnji. Mislim da su poceli lani ili preklani kad su Korejci usli unutra. Nislim da kasne ali je vjerovatno cijena atraktivna.
Navodno su vijetnamski supramaxi (to je ono što JDPL plaća preko 50 mil.) zaključeni po 28,100.000 USD komad.
[/quote]