Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Potražnja je toliko velika da sve vozarine rastu…..
Svi navode da se pomicanje rekorda očekuje u narednom periodu……
Sve informacije imate gore pa čitajte
Pozdrav svima
Ovo sam postao još 14.05. na str. 1139, vidim da ide tim smjerom i to će izgleda biti to:
Pa DRYS će bez ikakvih problema probiti 120$ i to debelo, moja procjena do 150$.
….e sada, ako je NAV kod DRYSA 75$, a on ide ovim pravcem, postavlja se slijedeće pitanje, a to je NAV kod ATPL je 4.500,00 – 5.000,00 kn. da bi pratila iste zakonitosti poput DRYSA trebala bi biti min. 6.000,00 kn.
” Treba naglasiti da je danas cijena nafte prešla 127$, čini mi se.
jesi kad pokusala staviti na isti graf cijene nafte i BDI?
Zašto BDI toliko skače evo ………………, a ukupna ponuda brodskih kapaciteta porasla je od 31.12.2007. do 01.04.2008. za samo 1.1 milijuna tona dakle sa 131.4 milijun dwt, na 132,5 dwt, što govori da je porast potražnje daleko veći od porasta same ponude brodskih kapaciteta izvor je Financial Times
iz ovog vidimo da se godisnje poveca ponuda brodskih kapaciteta za oko 3,5%,u prosloj godini mislim da nije nijedan bulker otisao u rezaliste,a poznato je da je preko 20% svjetske flote starije od 25 godina i da ce uskoro se povuci sa trzista.znaci da i kad nebi bilo daljnjeg povecanja potraznje za brodovima trebalo bi 6 godina da se zamjene starudije i da dodje do znacajnijeg povecanja ponude brodskog prostora.do povecanja potraznje ce pak doci zbog ubrzanog razvoja kine i indie,koje su tek na pocetku svog superciklusa.bdi ce u takvim uvjetima vjerojatno krajem ove godine biti oko 20000
sto se tice izracuna NAV kolege Spancira,dodao bih samo da poslovno stambena zgrada od 16000m2 na toj poziciji u dubrovniku koju atpl namjerava izgraditi na terenu koji je vec njen vrijedi najmanja 4500E/m2 pa dodajte i to
Dobar glas se daleko čuje
super, još da nam kažeš di je to objavljeno jer ovo ne znači ništa iako fino zvuči
Evo link na jedan stariji intervju kap. Jerkovića u kojem govori o poslovnoj strategiji kompanije, narudžbi brodova u kini, te diverzifikaciji poslovanja na avione i hotele. Kako sam relativno zelen u pogledu Atlantske bilo mi je zanimljivo pročitati. Kolege koji duže prate Atlantsku vjerojatno sve ovo znaju.
Ispričavam se ako je link već bio na forumu.
ententinis: ” Dobar glas se daleko čuje ” super, još da nam kažeš di je to objavljeno jer ovo ne znači ništa iako fino zvuči
link:http://www.tradewinds.no/loginpage/
ali moras se registrirat
Svojedobno su ovdje znali postati (Strawinski i drugi) zanimljive grafove poput usporedbe kretanja ATPL i BDI-a, ili ATPL i DRYS-a, (ili nekog sličnijeg brodara). Bilo bi lijepo vidjeti nešto slično u ovom trenutku.
Promjene u prvih 10
02/05 – 09/05
PBZ d.d. – 1634
HPB d.d. – 600
09/05 – 16/05
PBZ d.d. – 1123 (stanje 52752 kom)
HPB d.d. +24 (stanje 39404 kom)
Izgleda da se HBP zaustavio, a i PBZ je malo smanjio pritisak (prodaju u prosjeku 200-tinjak dnevno).