Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
svi su ka ludi i jedva čekaju opet utuć lovu u ovu kladionicu. i uvatit gubitak od jedno dvajs-triest posto. ovako, kao gore navedeno, sada, nakon korekcije, razmišljaju ljudi koje poznajem i imaju lovu u fondovima i dionicama. oročena štednja je njihov izbor.
cinis mi se nervozan, dosad si drzao mirnocu
[proud]
ah, taj Croman, EWT i taj 5.val[smiley]
vlad1111: ” svi su ka ludi i jedva čekaju opet utuć lovu u ovu kladionicu. i uvatit gubitak od jedno dvajs-triest posto. ovako, kao gore navedeno, sada, nakon korekcije, razmišljaju ljudi koje poznajem i imaju lovu u fondovima i dionicama. oročena štednja je njihov izbor. ” @vlad cinis mi se nervozan, dosad si drzao mirnocu [proud] ah, taj Croman, EWT i taj 5.val[smiley]
ma nema ti to veze.
nervoze uistinu nema.
pokušavam biti potpuno objektivan.
odavno sam napisao da na putu grobija prema 4300 pomalo rasprodajem.
keš trenutačno ca 65%.
ostalo ću prodati prema signalima.
a atpl me interesira zbog 3 razloga:
– vrlo likvidna- TA bi trebala biti djelotvorna
– jaki fundamenti, ali srednjoročno predvidivi (bez velikih iznenađenja)
– promjena situacije u odnosu na lani- mirovinci
vrlo interesantno za promatranje i učenje.
eh, da…
otkrio ja zadnjih dana par jakih kombinacija oscilatora za ulaz-izlaz.
i čekam…
možda se i načekam, ali…
nakon takvog buy signala, slijedi barem 10-ak % u par dana.[smiley]
a da su ljudi ponovo otkrili oročenu štednju, jesu.
štamoš, fakat, ne nervoza.
febo – znamo, da si ušao u ATPL oko cijene 2200 kn. Jel ti 36% ovdje već dovoljno?
e ja uopće ne pratim tko je kad ušao u neku dionicu od ostalih forumaša i libo me salgija za to…
šta sad hočeš da ti se tu ispovjedim?
ulazio sam ja i preko 3500 prije pa mi realni ulazni ponder nije 2200 a ulazio sam i ispod 2200
Evo malo za proučavanje,kaže ekipa da ovo još nisu vidjeli.Preneseno sa moj novac.
Pametnima dosta
http://quotes.barchart.com/texpert.asp?sym=drys&what=opinion
vlad1111: ” mivkov: ” Jako fini dan za ATPL! Od jutra pratim i nakon dopodnevnog pada od 2% sve se okrenulo i završismo mi u debelom plusu… Neko je dobro, dobro spomenuo da se ask držao ko kamen malo ispod 3 soma i nitko nije htio spustat cijenu…bravo ljudi Thats the spirit [thumbsup] BDI raste ko lud, a još u ponedeljak sjeda dividenda od HTa a masa ljudi je vidjela rezultate i pomama će bit velika za ovom sjajnom dionicom! 85% portfelja mi je unutra i ozbiljno razmišljam da povučem i ostalih 15% i utučem unutra. [proud] ” svi su ka ludi i jedva čekaju opet utuć lovu u ovu kladionicu. i uvatit gubitak od jedno dvajs-triest posto. ovako, kao gore navedeno, sada, nakon korekcije, razmišljaju ljudi koje poznajem i imaju lovu u fondovima i dionicama. oročena štednja je njihov izbor. ” Vidim svrbi te ATPL ,stvarno misliš da može pasti 20 do 30%.Znamo i ti i ja da je to sada nemoguće.A što se tiče ovih što drže oročeno na štednji ,neka drže pa treba neko i od nas kupiti za godinu dana.[lol] Inače ako padne ATPL pasti će i Crobex .Ako ATPL bude išla gore rasti će i Crobex preko 4200 ili bar neće jako pasti.Inače ne vjerujem u neki pad ATPL jer BDI će još rasti. Pitanje za sve dolazinam brod u 6 mjesecu koliki će biti BDI tada možda 13000,možda 14000,možda 15000. Svim dioničarima ATPL želim večeras kada je DRYS zatvorio oko 111$ slatke snove.
Treba naglasiti da je danas cijena nafte prešla 127$, čini mi se.
Zašto BDI toliko skače evo odgovora
Tabasco:
Sa stranih foruma: Demand growth is so large, and outstripping new vessel supply growth in 2008, that BDI could easily climb to 15,000. At this point of full capacity utilization of the dry bulk fleet, its like pushing on a string…..small further incremental demand yiields a very disproportionate rate response. It may get to the point of multiple bids by numerous charterers for the same vessel, leading to an effective bidding war to secure tonnage.
Evo ovaj tekst govori o tome
BigBoss:
” Novi ugovori sklapaju se na razdoblje od 4-6 mjeseci što govori da svi žele unajmiti brodara, pa zbog toga i sam spot raste. Stavljam članak u kojem se navodi da se pojavila potreba za dodatnih 5 milijuna tona samo za ugljen u 4 mjesecu i zbog toga su vozarine počele jako rasti, a ukupna ponuda brodskih kapaciteta porasla je od 31.12.2007. do 01.04.2008. za samo 1.1 milijuna tona dakle sa 131.4 milijun dwt, na 132,5 dwt, što govori da je porast potražnje daleko veći od porasta same ponude brodskih kapaciteta izvor je Financial Times
Nadalje Kineski potres utječe na još poveću potražnju nego što je sada i gura indeks mnogi analitičari predviđaju povećanje potražnje za prijevozom u sljedećih 12 mjeseci, a da će potražnja rasti do praznika dakle 12 mjeseca u zimskom periodu dolazi do smanjenja inteziteta ugovaranja vozarina.
A brodski kapaciteti se ne mogu povećati dok se ne izgrade brodovi, stoga ovo brodsko tržište u situaciji mala ponuda brodskih kapaciteta a velika potražnja za prijevozom.
Evo malo za proučavanje,kaže ekipa da ovo još nisu vidjeli.Preneseno sa moj novac. Pametnima dosta http://quotes.barchart.com/texpert.asp?sym=drys&what=opinion
Za ne povjerovat. A pričali su o tome/nagovještavali/ Grci na konferencijama kad je DRYS bio na 60 i ono kad se BDI spustio zimus i kad je bila panika. Imali smo plahte stenograma pred sobom. Bilo je samo pitanje vjerovati što govore ili ne.Kad sad sagledam stvari bili su i prekonzervativni u procjenama marketa. BRAVO!
stvarno vrhunske vijesti. mene osobno veseli sto je trenutno kina i njhov “demand” u fokusu, a indija se samo sramezljivo spominje iako ima ogroman potencijal i tek se “zagrijava”…ali doci ce i ona na red…. u svakom slucaju svijetla buducnost.[thumbsup]
eto vam nešto lijepo u privitku……
Ajde molim te više nemoj postati više slike sa tog smeća od trendsignala, vjerujem da će ti i Snježana iz večernjeg ili baron dati bolju analizu.