ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 21.09.2024. u 00:26
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
48,05
45.458
946
47,60
48,80
-2,06%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Lijepo je vidjeti da za mirno more i vjetar u leđa ovoj dionici nije potrebno baš ništa pisati jer sve odrađuje sama! Rijetke su takve na ZSE jer nam je broj stranica po kapitalizacji ATPL među najmanjima na forumu. Možda bi to bolje iznanalizirao kolega Strawinsky sa kojim grafikonom [smiley2]

Hogar vozi Volvo

Da, imas pravo. To je jedan od razloga zasto volim ovu dionicu. [smiley2]

zdrava, jaka i prava, dionica za miran san[smiley2]

BDI 9370

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/


BDI 9370

Strašno
[smiley2]

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE


Lijepo je vidjeti da za mirno more i vjetar u leđa ovoj dionici nije potrebno baš ništa pisati jer sve odrađuje sama! Rijetke su takve na ZSE jer nam je broj stranica po kapitalizacji ATPL među najmanjima na forumu. Možda bi to bolje iznanalizirao kolega Strawinsky sa kojim grafikonom [smiley2]

—————————————————————————————————————————
Haha, kolega Hogare, moram priznati da ste me zaintrigirali s ovom idejom. Bilo bi zanimljivo utvrditi taj omjer, ali nažalost od male je koristi tako da ćemo ga ipak preskočiti (za sada).
[smiley2]

Želite smanjiti broj stranica odnosno učiniti ih kompaktnima?
Evo, prenosim s teme “pravila korištenja i komuniciranja na portalu poslovni.hr” jednu od mnogobrojnih uputa koju sam tamo pročitao: [smiley2]

– Kod odgovaranja na zadnju poruku korisnici ne bi trebali koristiti opciju ‘Citiranje poruke’ ako je tekst opširan, jer time nepotrebno zauzimate prostor ponavljajući još jedanput tekst koji se nalazi neposredno iznad.

Sorry za off-topic, evo današnjeg zatvaranja:

Bosun vjerujem da nisi zaboravio kad je jedno nase brodogradiliste odbilo isporucit brod jer je na njemu gubilo zbog kasnjenja. Na kraju je vlasnik pristao platiti vecu cijenu. Dobio je brod odmah i izbjegao dugotrajno i skupo arbitriranje sa mozda neizvjesnim ishodom. Isto tako poznati su slucajevi da su Owneri odustali na pola gradnje jer je trziste palo a brod skupo ugovoren i to im je bilo manje zlo (tri kemikalca izgradjena za BS plovidbu). Ima raznih scenarija ali uobicajeno takve stvari zavrsavaju kompromisom.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Bosun vjerujem da nisi zaboravio kad je jedno nase brodogradiliste odbilo isporucit brod jer je na njemu gubilo zbog kasnjenja. Na kraju je vlasnik pristao platiti vecu cijenu. Dobio je brod odmah i izbjegao dugotrajno i skupo arbitriranje sa mozda neizvjesnim ishodom. Isto tako poznati su slucajevi da su Owneri odustali na pola gradnje jer je trziste palo a brod skupo ugovoren i to im je bilo manje zlo (tri kemikalca izgradjena za BS plovidbu). Ima raznih scenarija ali uobicajeno takve stvari zavrsavaju kompromisom.

Istina iako svakakve priče dolaze iz Kine od noćnih mora do superzadovoljnih. Teško je ići na bilo kakvu arbitražu u ovakvo velikom marketu jer bi brodogradilištu bilo u interesu da raskine ugovor, vrati avanse i proda brod po tržišnoj cijeni. Ne bi iznenadilo da im Kinezi ne izmuzu neko povećanje cijene

Evo jedna usporedba kada bi ATPL plovidba pratila dionicu Drysa po današnjoj cijeni koja se trguje dionica bi vrijedila 4266 Kn, prilažem grafikon trgovanja u zadnjih 4 mjeseca za obje dionice.
Drys je imao minimum 34 dolara dok se danas trguje po vrijednosti oko 90.75 dolara, 166 posto u 4 mjeseca. Dok je ATPL sa minimalnih 1600Kn do današnjih 2950 Kn dakle rasla je 84 posto.
Toliko za sada ……
Svima Pozdrav

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Dakle onom padu i stagnaciji koji su počeli u ponedjeljak su doprinjeli Kapetan Ante Jerković koji je prodao 500 komada i HPB sa broja 9 koji je prodao 250 komada.
Predlažem Upravi da odsad nagrađuje Jerkovića sa cashom,novom Opel Astrom ili ljetovanjem u Mallorci,
umjesto što mu daju dionice i onda on s tim dionicama meni ruši cijenu.[smiley2]

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE


Evo jedna usporedba kada bi ATPL plovidba pratila dionicu Drysa po današnjoj cijeni koja se trguje dionica bi vrijedila 4266 Kn, prilažem grafikon trgovanja u zadnjih 4 mjeseca za obje dionice.
Drys je imao minimum 34 dolara dok se danas trguje po vrijednosti oko 90.75 dolara, 166 posto u 4 mjeseca. Dok je ATPL sa minimalnih 1600Kn do današnjih 2950 Kn dakle rasla je 84 posto.
Toliko za sada ……
Svima Pozdrav

ove dvije kompanije mozes usporedjivat jedino da je zarada hotela i aviona od atlanske pratila zaradu brodova, a imo nije…kao sto ne mozes usporedjivat tankersku i atpl, tako ne mozes ni ove dvije

cini se da je Jere prodavao i danas. Kao i HPB na 9. mjestu. Mogao bi sutra opet jedan mini-tobogan (valjda nece).

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

New Report

Close