Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 22.540 | 460 | 47,70 | 49,10 | 0,00% |
Lijepo je vidjeti da za mirno more i vjetar u leđa ovoj dionici nije potrebno baš ništa pisati jer sve odrađuje sama! Rijetke su takve na ZSE jer nam je broj stranica po kapitalizacji ATPL među najmanjima na forumu. Možda bi to bolje iznanalizirao kolega Strawinsky sa kojim grafikonom [smiley2]
Lijepo je vidjeti da za mirno more i vjetar u leđa ovoj dionici nije potrebno baš ništa pisati jer sve odrađuje sama! Rijetke su takve na ZSE jer nam je broj stranica po kapitalizacji ATPL među najmanjima na forumu. Možda bi to bolje iznanalizirao kolega Strawinsky sa kojim grafikonom [smiley2]
—————————————————————————————————————————
Haha, kolega Hogare, moram priznati da ste me zaintrigirali s ovom idejom. Bilo bi zanimljivo utvrditi taj omjer, ali nažalost od male je koristi tako da ćemo ga ipak preskočiti (za sada).
[smiley2]
Želite smanjiti broj stranica odnosno učiniti ih kompaktnima?
Evo, prenosim s teme “pravila korištenja i komuniciranja na portalu poslovni.hr” jednu od mnogobrojnih uputa koju sam tamo pročitao: [smiley2]
– Kod odgovaranja na zadnju poruku korisnici ne bi trebali koristiti opciju ‘Citiranje poruke’ ako je tekst opširan, jer time nepotrebno zauzimate prostor ponavljajući još jedanput tekst koji se nalazi neposredno iznad.
Sorry za off-topic, evo današnjeg zatvaranja:
Bosun vjerujem da nisi zaboravio kad je jedno nase brodogradiliste odbilo isporucit brod jer je na njemu gubilo zbog kasnjenja. Na kraju je vlasnik pristao platiti vecu cijenu. Dobio je brod odmah i izbjegao dugotrajno i skupo arbitriranje sa mozda neizvjesnim ishodom. Isto tako poznati su slucajevi da su Owneri odustali na pola gradnje jer je trziste palo a brod skupo ugovoren i to im je bilo manje zlo (tri kemikalca izgradjena za BS plovidbu). Ima raznih scenarija ali uobicajeno takve stvari zavrsavaju kompromisom.
Bosun vjerujem da nisi zaboravio kad je jedno nase brodogradiliste odbilo isporucit brod jer je na njemu gubilo zbog kasnjenja. Na kraju je vlasnik pristao platiti vecu cijenu. Dobio je brod odmah i izbjegao dugotrajno i skupo arbitriranje sa mozda neizvjesnim ishodom. Isto tako poznati su slucajevi da su Owneri odustali na pola gradnje jer je trziste palo a brod skupo ugovoren i to im je bilo manje zlo (tri kemikalca izgradjena za BS plovidbu). Ima raznih scenarija ali uobicajeno takve stvari zavrsavaju kompromisom.
Istina iako svakakve priče dolaze iz Kine od noćnih mora do superzadovoljnih. Teško je ići na bilo kakvu arbitražu u ovakvo velikom marketu jer bi brodogradilištu bilo u interesu da raskine ugovor, vrati avanse i proda brod po tržišnoj cijeni. Ne bi iznenadilo da im Kinezi ne izmuzu neko povećanje cijene
Evo jedna usporedba kada bi ATPL plovidba pratila dionicu Drysa po današnjoj cijeni koja se trguje dionica bi vrijedila 4266 Kn, prilažem grafikon trgovanja u zadnjih 4 mjeseca za obje dionice.
Drys je imao minimum 34 dolara dok se danas trguje po vrijednosti oko 90.75 dolara, 166 posto u 4 mjeseca. Dok je ATPL sa minimalnih 1600Kn do današnjih 2950 Kn dakle rasla je 84 posto.
Toliko za sada ……
Svima Pozdrav
Dakle onom padu i stagnaciji koji su počeli u ponedjeljak su doprinjeli Kapetan Ante Jerković koji je prodao 500 komada i HPB sa broja 9 koji je prodao 250 komada.
Predlažem Upravi da odsad nagrađuje Jerkovića sa cashom,novom Opel Astrom ili ljetovanjem u Mallorci,
umjesto što mu daju dionice i onda on s tim dionicama meni ruši cijenu.[smiley2]
Evo jedna usporedba kada bi ATPL plovidba pratila dionicu Drysa po današnjoj cijeni koja se trguje dionica bi vrijedila 4266 Kn, prilažem grafikon trgovanja u zadnjih 4 mjeseca za obje dionice.
Drys je imao minimum 34 dolara dok se danas trguje po vrijednosti oko 90.75 dolara, 166 posto u 4 mjeseca. Dok je ATPL sa minimalnih 1600Kn do današnjih 2950 Kn dakle rasla je 84 posto.
Toliko za sada ……
Svima Pozdrav
ove dvije kompanije mozes usporedjivat jedino da je zarada hotela i aviona od atlanske pratila zaradu brodova, a imo nije…kao sto ne mozes usporedjivat tankersku i atpl, tako ne mozes ni ove dvije