ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.12.2024. u 17:31
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Nisam nešto zadovoljan emisijom, porinuće prvog broda je polovicom 6og mjeseca, ali je isporuka u 11om i 12om. Dežurni matematičari neka preračunaju prihode u 2008oj a da isključe prihode od novih brodova, jer će ostala 2 biti isporučena u 2009oj.

Kolega vi nešto niste dobro slušali ili?!?!

Bigbos kaže:

zare, 15.05.2008. u 12:41
Najavio je 3 gradnje ove godine da će biti gotovi, Zagreb 6 mjesec, Pracat u 8 mjesecu, dok onaj iz Vietnama na jesen dakle na kraju godine, a ostala dva slijedeće godine

Vijest o porinućima:
http://www.atlant.hr/clanak_hrv.php?id=100

ove godine izlaze 3 broda:
06.mjesec – zagreb panamax
08.mjesec – miho pracat panamax
11.mjesec – držić – supramax (to je ovaj koji ce biti porinut u 06.mjesecu)
ostala 2 vjetnamca -supramaxa izlaze kroz 2009.

ne razumijem one koji su preživjeli ovu sranjsku korekciju zašto se sekiraju oko atpl!? [rolleyes]

Ma ne sekiram se ja. Već sam rekao da se u brodove ne kužim a i ne mislim proučavati u detalje. Jedino mi nije jasno da dosad nisam skužio da se gradi 5 brodova i sad mi niš nije jasno. Zato sam vjerojatno i pogiješio, a dionica tak i tak ide gore pa se zbilja nemam oko čega živcirati[smiley]

Svi kupuju ti prodaj - Svi prodaju ti kupuj


Ma ne sekiram se ja. Već sam rekao da se u brodove ne kužim a i ne mislim proučavati u detalje. Jedino mi nije jasno da dosad nisam skužio da se gradi 5 brodova i sad mi niš nije jasno. Zato sam vjerojatno i pogiješio, a dionica tak i tak ide gore pa se zbilja nemam oko čega živcirati

A kolega još ste zaboravili na: http://www.atlant.hr/clanak_hrv.php?id=104

Sorry, iz mojeg neznanja sam krivo shvatio kontekst, a žao mi je da nisam snimio stream ko neki dan kad nije bilo svrhe.

Svi kupuju ti prodaj - Svi prodaju ti kupuj

pozdrav svima, ja sam ovdje novi na forumu ,ali ne i a buzi,,citam redovito vase komentare,izvlacim neke podatke.neki su ovdje dobro informirani,pa eto da i ja dam koji komentar….

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Molim kolege za informaciju gdje pronaci podatke vezane za isplatu dividende ATPL,
dday-a, iznosa prošlih dividendi i sl.

Hvala.

Sa stranih foruma:

Demand growth is so large, and outstripping new vessel supply growth in 2008, that BDI could easily climb to 15,000.

At this point of full capacity utilization of the dry bulk fleet, its like pushing on a string…..small further incremental demand yiields a very disproportionate rate response.

It may get to the point of multiple bids by numerous charterers for the same vessel, leading to an effective bidding war to secure tonnage.


Sa stranih foruma:

Demand growth is so large, and outstripping new vessel supply growth in 2008, that BDI could easily climb to 15,000.

At this point of full capacity utilization of the dry bulk fleet, its like pushing on a string…..small further incremental demand yiields a very disproportionate rate response.

It may get to the point of multiple bids by numerous charterers for the same vessel, leading to an effective bidding war to secure tonnage.

Mrak. [cool]

Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

Da se vratimo malo u realnost[undecid]

KUPNJA:

2.936,00 10
2.935,00 9
2.931,00 17
2.930,05 10
2.930,01 50
2.930,00 10
2.928,00 1
2.927,05 68
2.926,01 6
2.925,01 3

PRODAJA:

2.944,00 21
2.945,00 14
2.948,50 47
2.948,90 4
2.949,90 18
2.949,99 8
2.950,00 50
2.952,00 25
2.955,00 16
2.964,00 12

Ne ljutite se što vam kvarim raspoloženje[rolleyes]


Sa stranih foruma: Demand growth is so large, and outstripping new vessel supply growth in 2008, that BDI could easily climb to 15,000. At this point of full capacity utilization of the dry bulk fleet, its like pushing on a string…..small further incremental demand yiields a very disproportionate rate response. It may get to the point of multiple bids by numerous charterers for the same vessel, leading to an effective bidding war to secure tonnage.

Evo ovaj tekst govori o tome


Novi ugovori sklapaju se na razdoblje od 4-6 mjeseci što govori da svi žele unajmiti brodara, pa zbog toga i sam spot raste. Stavljam članak u kojem se navodi da se pojavila potreba za dodatnih 5 milijuna tona samo za ugljen u 4 mjesecu i zbog toga su vozarine počele jako rasti, a ukupna ponuda brodskih kapaciteta porasla je od 31.12.2007. do 01.04.2008. za samo 1.1 milijuna tona dakle sa 131.4 milijun dwt, na 132,5 dwt, što govori da je porast potražnje daleko veći od porasta same ponude brodskih kapaciteta izvor je Financial Times

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

New Report

Close