Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 17.542 | 358 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Iskreno, nisam baš impresioniran izvješćem.
Štoviše , razočaran sam.
Diana Shipping upravo izašlo izvješće- 150% veći prihodi, 100% veća dobit.
Možda sam previše očekivao.
Ali nema veze, nema zime za Atlantsku.
Inače ako se sjećate prije par dana smo imali polemiku u svezi s grčkim narudžbama novogradnji,
pa je kolega Techmann komentirao da se one odnose na tankere, iako nije tako bilo u potpunosti.
Pa evo nove vijesti za nevjerne Tome.NHF
Najveća brodarska kompanija na svijetu, MOL, koja by the way samo bulkera ima 125 komada,
je danas objavila da je naručila 53 nova broda da bi proširila svoju flotu bulkera.
Pošto vjeruju da je potražnja za rudom i čelikom konstantna i da se neće smanjivati u predstojećim godinama
odlučili su malo podebljati pozicije.
Inače, 40% tih novogradnji je već ugovoreno na mid-long term.
Jel trebate još dokaza o povjerenju u tržište?
hajde priznajte, tko je jumbo? [thumbsup]
http://www.mojedionice.com/start/NovostShow.aspx?id=1203
jako koristan članak, informativan i razumljiv, valjda će ga pročitati i naši analitikanti da nešto nauče.
Iskreno, nisam baš impresioniran izvješćem. Štoviše , razočaran sam. Diana Shipping upravo izašlo izvješće- 150% veći prihodi, 100% veća dobit.
Da, a ATPL ima cca 300% veću dobit haha… Ovo se dešava kad je sve unaprijed poznato a neki ulagači su onda razočarani i prodaju svoje udjele pošto poto što iskusniji debelo koriste – to debelo znači 18 milijuna kuna prometa [lol]
Btw danas se priča o poslu stoljeća u Rusiji u kojem bi IGH trebao uprihoditi 100 milijuna eura => uzmi da će od toga samo manji dio bit neto profit nakon oporezivanja, dakle ATPL u jednom kvartalu ima veću zaradu nego IGH od svog “posla stoljeća”!!! Halo ljudi, jel shvaćate šta imate u portfelju i šta ste danas prodavali?!
Obratite pažnju na divljanje cijena vozarina, a ne na gluposti tipa neko ulazi na ovom a izlazi na onom nivou, neki su razočarani izvještajem iako je sve unaprijed bilo poznato i izvještaj je brutalno dobar… dok god cijene vozarina rastu rast će i cijena dionica drybulk brodara… kratkotrajni predah ovaj ili onaj, previše je pozitivnih kretanja i vijesti u igri, nemojte da vam se desi ko onima koji su prodavali na 2800 radi tehničke analize…. [bye]
vijest o izvrsnim poslovnim rezultatima je još uvijek sviježa.
Čekajte malo da se objavi par članaka ili pak na dnevniku se spomene koja,
znate i sami kako naše tržište reagira treba mu uvijek par dana
[thumbsup] odličan, jednostavan i kako si naveo jako razumljiv članak.
Super je nego je malo upitno ona tablica koja veli “2 broda u 3 Q i 1 u 1 Q 2009“.
Zato jer je za sada rok 1 brod početkom lipnja (2Q), ! u sronju (3Q) i 1 u prosincu (4Q).
Ono bi značilo kašnjenja premda su u 2007 Libertas i Zagreb isporučeni 45 i 49 dana prije roka.
Ima li netko info kad bi trebali stići???
Tajming u lipnju je više nego odličnofantastičnodobar.
[thumbsup]
hajde priznajte, tko je jumbo? .
Jumba sam imao priliku upoznati kad je organizirao onaj skup BLSE-a u hotelu In. Po mome skromnom mišljenju čovjek na mjestu sa velikim znanjem o dionicama. Prije je bio mnogo aktivniji na forumima (mojnovac).
ententinis: ” Iskreno, nisam baš impresioniran izvješćem. Štoviše , razočaran sam. Diana Shipping upravo izašlo izvješće- 150% veći prihodi, 100% veća dobit. ” Da, a ATPL ima cca 300% veću dobit haha… Ovo se dešava kad je sve unaprijed poznato a neki ulagači su onda razočarani i prodaju svoje udjele pošto poto što iskusniji debelo koriste –
Kasno sam pisao pa sam pomiješao ULPL i ATPL izvješće.
Dešava se
Novi ugovori sklapaju se na razdoblje od 4-6 mjeseci što govori da svi žele unajmiti brodara, pa zbog toga i sam spot raste.
Stavljam članak u kojem se navodi da se pojavila potreba za dodatnih 5 milijuna tona samo za ugljen u 4 mjesecu i zbog toga su vozarine počele jako rasti,
a ukupna ponuda brodskih kapaciteta porasla je od 31.12.2007. do 01.04.2008. za samo 1.1 milijuna tona
dakle sa 131.4 milijun dwt, na 132,5 dwt, što govori da je porast potražnje daleko veći od porasta same ponude brodskih kapaciteta
izvor je Financial Times
I da po članku od gore Baltic capesize sea index hits, predviđaju da bi zbog tolike potražnje indeks mogao narasti još od 20-30 posto
“There is just a huge amount of new iron ore to be shipped and so there is a real scramble. They (sources) are predicting it is going to blow out, it could go up another 20 to 30 percent,” he said.
I da ovaj članak u vezi cijene čelika
ArcelorMittal expects further steel price increases
London: ArcelorMittal believes that steel prices will rise further in the rest of 2008, as steel producers pass on continued cost increases to consumers, company CEO Lakshmi Mittal said in a conference call, reported by Steel Business Breifing. This view is supported by a tight supply and demand situation, with consumption continuing to grow rapidly in developing economies, he added.
Prices have not yet peaked, as cost increases are still coming in, the CEO explained. While coal base prices have been fixed, iron ore contract negotiations with Chinese steelmakers have not yet concluded, energy prices continue to increase, and scrap prices are now around $700/tonne, he said.
Separately, it has emerged that at least one steel mill has been badly damaged by the earthquake in Sichuan, China. [15/5/08]
Dobro jutro, gospodo.
Breaking news.
Imamo hrvatskog kupca jedne novogradnje supramaxa i jednog supramaxa iz 2005g pod imenom Fricador.
Fricador je inače double-hull dizajn, a mi znamo da Atlantska voli kupovati double-hull brodove.
Nagradno pitanje:
Da li je Atlantska sretan kupac?
Dobro jutro, gospodo. Breaking news. Imamo hrvatskog kupca jedne novogradnje supramaxa i jednog supramaxa iz 2005g pod imenom Fricador. Fricador je inače double-hull dizajn, a mi znamo da Atlantska voli kupovati double-hull brodove. Nagradno pitanje: Da li je Atlantska sretan kupac?
Ne znam ko bi drugi mogao samo tako pljunut 250 milja dolara