Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 22.540 | 460 | 47,70 | 49,10 | 0,00% |
Najveca bi im glupost bila prodat ugovore,pa da naruce nove brodove po visim cjenama,di je tu logika.Ukoliko ne naruce nove brodove gube dio svjetskog kolaca,koji se samo pvecava ,20 miliona sad ili puno vise u kojoj god[smiley2]
Nisi me razumio. Naravno da su ugovoreni penali, međutim penali se ugovaraju po danima na osnovu tržišta u vrijeme sklapanja ugovora. Budući da su ovi brodovi ugovarani prije dvije godine sumnjam da je razina penala ista kao i dobit koju bi mogli ostvarivati na ovakvo dobrom tržištu
Ma, o kojim penalima vi pričate. Pa brodovi su napravljeni i jedan je već isporučen prije roka. Također je ista stvar sa drugim koji će biti isporučen početkom listopada.
Što se tiče cijene tih brodova, plaćeni su po 36,9 mil. $, a trenutna tržišna vrijednost im je preko 70 mil. $. No, pričati o prodaji je glupost jer dnevne vozarine za svaki brod su preko 60.000 $ od čega je manje od 15.000 $ trošak. Eto, pa malo računajte.
Bosun: ” Nisi me razumio. Naravno da su ugovoreni penali, međutim penali se ugovaraju po danima na osnovu tržišta u vrijeme sklapanja ugovora. Budući da su ovi brodovi ugovarani prije dvije godine sumnjam da je razina penala ista kao i dobit koju bi mogli ostvarivati na ovakvo dobrom tržištu ” Ma, o kojim penalima vi pričate. Pa brodovi su napravljeni i jedan je već isporučen prije roka. Također je ista stvar sa drugim koji će biti isporučen početkom listopada. Što se tiče cijene tih brodova, plaćeni su po 36,9 mil. $, a trenutna tržišna vrijednost im je preko 70 mil. $. No, pričati o prodaji je glupost jer dnevne vozarine za svaki brod su preko 60.000 $ od čega je manje od 15.000 $ trošak. Eto, pa malo računajte.
smart, izgleda da ne pratis dovoljno ATPL. govorimo o 2 kineske i 3 vjetnamske novogradnje. ovo o cemu ti govoris je koreja, a to je zavrsena prica i bez sumnje odlican posao.
Bosun: ” causio: ” ag: ” sakai: ” Nego, nitko se nije osvrnuo na moje pitanje o novogradnjama za Atlantsku – koji je status te dvije kineske i tri vijetnamske novogradnje? ” Prema mojim saznanjima te novogradnje kasne (zbog problema u nabavi čelika i sl.). Ali možda su moje informacije zastarjele, zato nemoj me držati za riječ. ” novogradnje ne kasne, a i da kasne skverovi bi morali platiti penale koji nisu bas mali. uglavnom, cijena po kojoj su ugovorene te novogradnje je bar 50% manja od njihove trenutne vrijednosti na trzistu, tako i da se odmah prodaju ti ugovori je velika zarada. ” Sumnjam da je Atlanska ugovorila penale u visini trenutnog marketa. Što se Atlanske tiče što prije ti brodovi budu isporučeni to bolje ” naravno da su ugovorili penale , u svakom slucaju + + za atpl, pa nisu to ovce sastavljale ugovore o poslovanju atpl pa da ne paze na takve stvari
Kina nije vise sta je bila. 2002 godine su kasnili sa malim LPG carrierom 1.5 godinu. Danas postuju rokove osim ako nisi ugovorio u skveru kojeg nema i kad se nesto ugovori skver se napravi. Takva brodogradilista nicu kao gljive nakon kise. ATPL je ozbiljna firma i sigurno nije isla u takovu avanturu. Vodim inicialnu nabavu novogradnje u Shangai region (container 3500 TEU) i dobio sam obavjest nekidan da ce delivery biti 15 dana prije roka.
smart, izgleda da ne pratis dovoljno ATPL. govorimo o 2 kineske i 3 vjetnamske novogradnje. ovo o cemu ti govoris je koreja, a to je zavrsena prica i bez sumnje odlican posao.
Ma, ne pratim uopće forum. Nije uopće bitno, sve novogradnje će biti u roku.
Sta se tice Vjetnama tu je situacija unclear. Korejci su kupili remontni skver i sada idu i sa novogradnjama. Rade velike bulkere. Svicarska firma Argonaut specializirana za nadzor novogradnji je nedavno tamo otvorila office. Svaki pocetak je tezak i problemi sa kvalitetom i rokovima su moguci ali s obzirom na manjak navoza brodari nemaju bas puno manevra.
biber: ” Bosun: ” causio: ” ag: ” sakai: ” Nego, nitko se nije osvrnuo na moje pitanje o novogradnjama za Atlantsku – koji je status te dvije kineske i tri vijetnamske novogradnje? ” Prema mojim saznanjima te novogradnje kasne (zbog problema u nabavi čelika i sl.). Ali možda su moje informacije zastarjele, zato nemoj me držati za riječ. ” novogradnje ne kasne, a i da kasne skverovi bi morali platiti penale koji nisu bas mali. uglavnom, cijena po kojoj su ugovorene te novogradnje je bar 50% manja od njihove trenutne vrijednosti na trzistu, tako i da se odmah prodaju ti ugovori je velika zarada. ” Sumnjam da je Atlanska ugovorila penale u visini trenutnog marketa. Što se Atlanske tiče što prije ti brodovi budu isporučeni to bolje ” naravno da su ugovorili penale , u svakom slucaju + + za atpl, pa nisu to ovce sastavljale ugovore o poslovanju atpl pa da ne paze na takve stvari ” Kina nije vise sta je bila. 2002 godine su kasnili sa malim LPG carrierom 1.5 godinu. Danas postuju rokove osim ako nisi ugovorio u skveru kojeg nema i kad se nesto ugovori skver se napravi. Takva brodogradilista nicu kao gljive nakon kise. ATPL je ozbiljna firma i sigurno nije isla u takovu avanturu. Vodim inicialnu nabavu novogradnje u Shangai region (container 3500 TEU) i dobio sam obavjest nekidan da ce delivery biti 15 dana prije roka.
Kolega jer možete dati obavijest koliko je uobičajno da se dogovaraju dnevni i maksimalni penali za isporuku brodova te jer se oni vežu za nabavnu ili tržišnu vrijednost u trenutku isporuke, onako da imamo taj podatak te da kao dioničari ATPL možemo provjeravati kvalitetu ugovorenih poslova.
Očiti prekrcaj.
Razlika između kupovne i prodajne cijene punih 99 lipa
Techman: ” biber: ” Bosun: ” causio: ” ag: ” sakai: ” Nego, nitko se nije osvrnuo na moje pitanje o novogradnjama za Atlantsku – koji je status te dvije kineske i tri vijetnamske novogradnje? ” Prema mojim saznanjima te novogradnje kasne (zbog problema u nabavi čelika i sl.). Ali možda su moje informacije zastarjele, zato nemoj me držati za riječ. ” novogradnje ne kasne, a i da kasne skverovi bi morali platiti penale koji nisu bas mali. uglavnom, cijena po kojoj su ugovorene te novogradnje je bar 50% manja od njihove trenutne vrijednosti na trzistu, tako i da se odmah prodaju ti ugovori je velika zarada. ” Sumnjam da je Atlanska ugovorila penale u visini trenutnog marketa. Što se Atlanske tiče što prije ti brodovi budu isporučeni to bolje ” naravno da su ugovorili penale , u svakom slucaju + + za atpl, pa nisu to ovce sastavljale ugovore o poslovanju atpl pa da ne paze na takve stvari ” Kina nije vise sta je bila. 2002 godine su kasnili sa malim LPG carrierom 1.5 godinu. Danas postuju rokove osim ako nisi ugovorio u skveru kojeg nema i kad se nesto ugovori skver se napravi. Takva brodogradilista nicu kao gljive nakon kise. ATPL je ozbiljna firma i sigurno nije isla u takovu avanturu. Vodim inicialnu nabavu novogradnje u Shangai region (container 3500 TEU) i dobio sam obavjest nekidan da ce delivery biti 15 dana prije roka. ” Kolega jer možete dati obavijest koliko je uobičajno da se dogovaraju dnevni i maksimalni penali za isporuku brodova te jer se oni vežu za nabavnu ili tržišnu vrijednost u trenutku isporuke, onako da imamo taj podatak te da kao dioničari ATPL možemo provjeravati kvalitetu ugovorenih poslova.
Na zalost to je dio u kom ne sudjelujem. Od ponedjeljka sam u centru zbivanja pa mogu pitati.
Čini se da se iskrcavanje nastavilo i danas, no naletilo je na snažnu kupnju tako da zadnjih 15 minuta nastao nekakav vakuum (vidi stanje u 15:45 min) s neobično malim količinama među prviih 5 ponuda, kako na kupnji tako na prodaji. Pogotovo ako se uzme u obzir da je do tog trenutka bilo protrgovano više od 3.000 komada.
Broj ponuda:
Proteklih mjeseci:
kupnja: do max. 4.000 komada
prodaja: do max. 1.000-1.200 komada (ali često puta i puno manje !!)
Danas (konačni omjer 4,5 x u korist kupnje):
kupnja: do oko 8.000 komada
prodaja: do oko 1.700 komada
Treba još napomenuti da su se unutar zadnjih 60 sekundi trgovanja pojavila 3 naloga na kupnji po oko 100 komada (cijena: +2.750 kn) koje nitko više nije htio počistiti ili nije stigao počistiti…
Kina nije vise sta je bila. 2002 godine su kasnili sa malim LPG carrierom 1.5 godinu. Danas postuju rokove osim ako nisi ugovorio u skveru kojeg nema i kad se nesto ugovori skver se napravi. Takva brodogradilista nicu kao gljive nakon kise. ATPL je ozbiljna firma i sigurno nije isla u takovu avanturu. Vodim inicialnu nabavu novogradnje u Shangai region (container 3500 TEU) i dobio sam obavjest nekidan da ce delivery biti 15 dana prije roka.
Moje informacije su da će brodovi iz Kine kasniti ali da je situacija pod kontrolom i ne bi trebalo biti većih problema