Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Već 14 mil. prometa!! Pali na +0,13 ali nam po likvidnosti nema ravna.
Kako to ocijeniti pozitivno ili negativno, ima li koji dežurni analitičar kakvo mišljenje… unaprijed hvala[thumbsup]
Stižu odlični podaci sa svih strana, što je najbitnije napisao sam prije još 4 dana do dividende od HT-a[thumbsup][thumbsup]
i dogovor s Rio Tintom
Kada smo vec na temi.. je li 1.6. krajnji rok za dogovor, a nakon toga moraju na spot?
ja sam povukao svoje naloge za prodaju. ne isplati se prodavati na 2995-3000, cekam bolji trenutak za kapitalizaciju, sv asreca da necu cekati dugo [cool][cool][cool]
MA, kupovat će Atlansku i naši fondovi. I to malo žešće…Samo im je cijena niska. Pa dobro znamo da su u Ingru uletavali najviše oko 60k…..
Uletavali su da bi je strušili nije mjerodavno, sada je situacija malo jako drugačija.[thumbsup]
Trebaju se dogovoriti povećanje cijena ruda između 75 i 85 posto, dok Kina želi manje a ovi maximalno, i zato se odugovlači, ali kada se potpiše, to je jako veliki plus za sve brodare………
Da do 6 mjeseca se trebaju dogovoriti
Eto gledam postove od prije nekoliko dana i baš nitko se ne može pohvaliti da je predvidio ovako (ne)kretanje cijene na dan izvješća, baš naprotiv koncenzus je bio na potpuno drugoj strani[huh]
Bravo ekila[thumbsup]
Sad mi je lakše, nisam (bio) jedini[lol] [lol] [lol]
Ipak ostajem u ploviti klasi optimist[cool]
skoro svi lučki kapaciteti u Indiji zauzeti……….. a to znači da će se roba prevoziti cijelu godinu kolika je potreba Indije, a brodovi će biti bukirani
Ernst & Young: Indian ports nearing capacity
Mumbai: A report by Ernst & Young titled ‘Transforming Indian Ports into World Class Facilities’ has said that the ports are running at nearly their full designed capacity, writes American Shipper.
The report stated that the ports are currently running at 90% of their capacity and need better information technology systems to handle current throughput, much less the volumes projected over the next five years.
Though India is planning to double its port capacity over the next five years, the report is said to suggest that this increase may not be enough to stop the port congestion issue from hindering India’s growth.
The authors also said that increased privatization is a must to cope with India’s 12% year-on-year cargo volume growth. [14/05/08]
kamenac: ” sjetih se objave FI za Q3 2007. kakvo je tada iskrcavanje počelo… i nije prestalo do nedavno. ” A netko se ukrcao, ukrcava i dalje @ŠPANCIR Malo brojki i slova – okvirni izračun NAV-a: Rb Brod DWT God.pr. Trž. vrijednost (USD) 1 City of D. 75.100 1995 67.000.000 2 Jadran 70.946 1982 35.000.000 3 Koločep 42.578 1996 57.000.000 4 Konavle 70.940 1982 35.000.000 5 Gundulić 45.267 1997 58.000.000 6 Libertas 75.510 2007 91.000.000 7 Mljet 29.643 1983 20.000.000 8 Oluja 42.584 1996 57.000.000 9 Orsula 34.167 1996 44.000.000 10 Pelješac 71.229 1984 22.000.000 bareboat 11 Petka 75.100 1994 64.000.000 12 Sv.Nikola I 44.314 1997 58.000.000 13 Sv. Vlaho prodan 14 Getaldić 45.300 1996 57.000.000 15 Imperial 75.510 2007 91.000.000 16 Zagreb 80.300 2008 87.000.000 17 M. Pracat 80.300 2008 87.000.000 18 Držić 54.000 2008 62.000.000 19 Viet II 54.000 2009 50.000.000 20 Viet III 54.000 2009 38.000.000 21 Kina III 80.300 2011 41.000.000 22 Kina IV 80.300 2011 35.000.000 23 Kina V 80.300 2012 29.000.000 24 Kina VI 80.300 2012 23.000.000 Vrijednost bulk flote USD 1.208.000.000 Ostala flota USD 75.000.000 Avionski bussiness USD 45.000.000 Hotelski business USD 100.000.000 Ukupno USD 1.428.000.000 Ukupno kn 6.954.360.000 (tečaj 4,87) Dug.obveze kn 1.238.511.000 Cash na računu kn 597.761.000 NAV 4.761 kn Treba dodati da je NAV od DRYSa oko 75 dolara a vrijednost mu je oko 98 dolara dakle ima premiju 30 posto, kada bi to uračunali i kod ATPL onda bi cijena trebala biti sada 6 183 Kn…….. Oko 5000 Kn je sasvim uredu Pozdrav
Ima jedan mali problem. DRYS je izlistan na NYSE, a ATPL na ZSE. Tamo dobra Uprava ima “specifičnu težinu” pa se dionicama trži sa NAV x 2. Kod nas je dostatno i NAV x 1,5, što bi bilo primjereno za kap. Jerković i družinu ili -1,5 za “ekipu” iz ULPL.. No, nema panike, zna se da su pred ATPL rekordne 2008 i 2009, pa smo tek na početku “jednog divnog prijateljstva”.
[wink][wink]
kolega Mamus,
ako vi sve informacije koje imate pročitate u SN ili na index.hr, nemojte misliti da su i drugi takvi.
i ako može bez npotrebnih uvreda ***obrisano***
hvala
kolega markko
pričam o Atlantskoj, iako se šuškalo i o JDPL, ali znate kakvi su stranci, čim je država tu, a ne daje džabe ne zanima ih.ne znam je li Peter još tamo.mislim da je.to odbija strance.nadalje mislim da je cijela kupnja i prodaja dogovorena.
e, sad… tko je pametniji, onaj koji kupuje, ili onaj koji prodaje, ostaje da se vidi.
neki su prodavali i DRYS na 10 dolara, a neki ga kupovali na 130.
ista priča je bila i sa EXM, GNK, itd.
ja ću promatrati sa strane, zanimljivo je.javit ću Vam ako štogod pametno doznam.
ali navijam za Vas!
BigBoss: ” kamenac: ” sjetih se objave FI za Q3 2007. kakvo je tada iskrcavanje počelo… i nije prestalo do nedavno. ” A netko se ukrcao, ukrcava i dalje @ŠPANCIR Malo brojki i slova – okvirni izračun NAV-a: Rb Brod DWT God.pr. Trž. vrijednost (USD) 1 City of D. 75.100 1995 67.000.000 2 Jadran 70.946 1982 35.000.000 3 Koločep 42.578 1996 57.000.000 4 Konavle 70.940 1982 35.000.000 5 Gundulić 45.267 1997 58.000.000 6 Libertas 75.510 2007 91.000.000 7 Mljet 29.643 1983 20.000.000 8 Oluja 42.584 1996 57.000.000 9 Orsula 34.167 1996 44.000.000 10 Pelješac 71.229 1984 22.000.000 bareboat 11 Petka 75.100 1994 64.000.000 12 Sv.Nikola I 44.314 1997 58.000.000 13 Sv. Vlaho prodan 14 Getaldić 45.300 1996 57.000.000 15 Imperial 75.510 2007 91.000.000 16 Zagreb 80.300 2008 87.000.000 17 M. Pracat 80.300 2008 87.000.000 18 Držić 54.000 2008 62.000.000 19 Viet II 54.000 2009 50.000.000 20 Viet III 54.000 2009 38.000.000 21 Kina III 80.300 2011 41.000.000 22 Kina IV 80.300 2011 35.000.000 23 Kina V 80.300 2012 29.000.000 24 Kina VI 80.300 2012 23.000.000 Vrijednost bulk flote USD 1.208.000.000 Ostala flota USD 75.000.000 Avionski bussiness USD 45.000.000 Hotelski business USD 100.000.000 Ukupno USD 1.428.000.000 Ukupno kn 6.954.360.000 (tečaj 4,87) Dug.obveze kn 1.238.511.000 Cash na računu kn 597.761.000 NAV 4.761 kn Treba dodati da je NAV od DRYSa oko 75 dolara a vrijednost mu je oko 98 dolara dakle ima premiju 30 posto, kada bi to uračunali i kod ATPL onda bi cijena trebala biti sada 6 183 Kn…….. Oko 5000 Kn je sasvim uredu Pozdrav” Ima jedan mali problem. DRYS je izlistan na NYSE, a ATPL na ZSE. Tamo dobra Uprava ima “specifičnu težinu” pa se dionicama trži sa NAV x 2. Kod nas je dostatno i NAV x 1,5, što bi bilo primjereno za kap. Jerković i družinu ili -1,5 za “ekipu” iz ULPL.. No, nema panike, zna se da su pred ATPL rekordne 2008 i 2009, pa smo tek na početku “jednog divnog prijateljstva”. [wink][wink]
ne bih se složio.
ja bih ovima iz ULPL platio premiju, blizu je Italija, znaju ljudi kako se posao radi.
a Antišu je dragi Bog spasio od onog hazarderskog poteza!