Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
[color=blue]EVO svježe informacije da su ti koji izlaze računaju na korekciju cijena od BDI-a na 20 radnih dana , pa bi kako računaju da bi mogla nastati panika na to računaju i zato prodaju, tako su isto radili pretprošle godine, prošle godine…. Oni računaju da će biti pada i da će ponovo kupiti jeftinije, jer u tome razdoblju dolazi do smanjenja intenziteta vozarina, ali to razdoblje traje samo oko 20 radnih dana kada dolazi do ponovnog zahuktavanja vozarina, ali sada je upitno dali će biti takvog vremenskog prostora jer potražnja za brodovima je golema. I pitanje hoće li biti takva rupa, a ovi koji prodaju misle da će se opet desiti ista stvar, ali neće jer potražnja za brodovima je golema samo za prijevoz gnojiva u 6 mjesecu zahtjeva oko 18 brodova više, a i ovaj potres u Kini i dogovor s Rio Tintom smanjiti će taj razmak na minimalni broj dana ili ga neće biti, zato znajte da ovi što prodaju na što računaju pozdrav. Prodaju jer očekuju pad prema dolje ali toga pada kada ne bude cijena će jako skočiti………. Pozdrav[/color]
Od kada je ovaj graf?
Daily Summary of Baltic Exchange Dry Indices
14 May 2008
Baltic Exchange Dry Index TM 10649 (UP 295)
Baltic Exchange Capesize Index TM 16357 (UP 588)
Baltic Exchange Panamax Index TM 9949 (UP 239)
Baltic Exchange Supramax Index TM 6124 (UP 126)
Baltic Exchange Handysize Index TM 3286 (UP 36
[color=blue]EVO svježe informacije da su ti koji izlaze računaju na korekciju cijena od BDI-a na 20 radnih dana , pa bi kako računaju da bi mogla nastati panika na to računaju i zato prodaju, tako su isto radili pretprošle godine, prošle godine….
Oni računaju da će biti pada i da će ponovo kupiti jeftinije, jer u tome razdoblju dolazi do smanjenja intenziteta vozarina, ali to razdoblje traje samo oko 20 radnih dana kada dolazi do ponovnog zahuktavanja vozarina,
ali sada je upitno dali će biti takvog vremenskog prostora jer potražnja za brodovima je golema.
I pitanje hoće li biti takva rupa, a ovi koji prodaju misle da će se opet desiti ista stvar, ali neće jer potražnja za brodovima je golema samo za prijevoz gnojiva u 6 mjesecu zahtjeva oko 18 brodova više, a i ovaj potres u Kini i dogovor s Rio Tintom smanjiti će taj razmak na minimalni broj dana ili ga neće biti, zato znajte da ovi što prodaju na što računaju pozdrav.
Prodaju jer očekuju pad prema dolje ali toga pada kada ne bude cijena će jako skočiti……….
Pozdrav [/color]
Daily Summary of Baltic Exchange Dry Indices
14 May 2008
[color=blue]Baltic Exchange Dry Index TM 10649 (UP 295)
Baltic Exchange Capesize Index TM 16357 (UP 588)
Baltic Exchange Panamax Index TM 9949 (UP 239)
Baltic Exchange Supramax Index TM 6124 (UP 126)
Baltic Exchange Handysize Index TM 3286 (UP 36) [/color]
Daily Summary of the Baltic Exchange Time Charter Routes
Rate($/Day) Change
BCI
Average of the T/C routes $196134 (UP 7110)
BPI
Average of the T/C routes $79817 (UP 1890)
BSI
Average of the T/C routes $64036 (UP 1320)
BHSI
Average of the T/C routes $47739 (UP 529)
Baltic Exchange Capesize Index 16357 (UP 588)
Route
Number Description Weighting Average Movement
C2 160000lt Tubarao -Rotterdam 10 54.123 1.346
C3 150000mt Tubarao – Beilun/Baoshan 15 100.625 3.896
C4 150000mt Richards Bay – Rotterdam 5 48.341 1.455
C5 150000mt W Australia – Beilun/Baoshan 15 38.227 1.672
C7 150000mt Bolivar – Rotterdam 5 56.477 1.741
C8_03 172000mt Gibraltar/Hamburg trans Atlantic RV 10 216955 6091
C9_03 172000mt Continent/Mediterranean trip Far East 5 260385 9577
C10_03 172000mt Pacific RV 20 180115 7692
C11_03 172000mt China/Japan trip Mediterranean/Cont 5 127083 5083
C12 150000mt Gladstone – Rotterdam 10 61.432 1.727
Average of the T/C Routes 196134 7110
Baltic Exchange Panamax Index 9949 (UP 239)
Route
Number Description Weighting Average Movement
P1A_03 74000mt Transatlantic RV 25 100250 3475
P2A_03 74000mt SKAW-GIB/FAR EAST 25 104388 3185
P3A_03 74000mt Japan-SK/Pacific/RV 25 63586 956
P4_03 74000mt FAR EAST/NOPAC/SK-PASS 25 51045 -58
Average of the T/C Routes 79817 1890
Baltic Exchange Supramax Index 6124 (UP 126)
Route
Number Description Weighting Average Movement
S1A Antwerp – Skaw Trip Far East 12.5 81735 1187
S1B Canakkale Trip Far East 12.5 80455 1464
S2 Japan – SK / NOPAC or Australia rv 25 49883 475
S3 Japan – SK Trip Gib – Skaw range 25 38310 365
S4A US Gulf – Skaw-Passero 12.5 129650 5745
S4B Skaw-Passero – US Gulf 12.5 44060 477
Average of the T/C Routes 64036 1320
The route(s) below do not form part of the index calculation
S5 W.Africa via ECSA to FarEast 0 89340 890
S6 Jpn-SK trip via Aus/India 0 47709 336
S7 EC India – China 0 66600 1821
Baltic Exchange Handysize Index 3286 (UP 36)
Route
Number Description Weighting Average Movement
HS1 Skaw – Passero trip Recalada – Rio de Janeiro 12.5 37750 371
HS2 Skaw – Passero trip Boston – Galveston 12.5 38350 571
HS3 Recalada – Rio de Janeiro trip Skaw – Passero. 12.5 77939 606
HS4 US Gulf trip via US Gulf or NCSA to Skaw – Passero 12.5 78900 800
HS5 SE Asia trip via Australia to Singapore – Japan 25 37657 471
HS6 S Korea – Japan via NOPAC to Singapore-Japan 25 36829 472
Average of the T/C Routes 47739 529
Alien:
”
causio: ” Ne mogu vjerovati da danas padamo. Pa ovo je zaista nevjerovatno[angry] ” Zaista. Ko bi se nadao da nakon rasta sa 19xx do 3100 jedan dan padne tj. cak nije ni minus nego je samo 0,60 %. Zaprepascujuce. Zovite Hanfu odmah [lol] [lol]
”
Ajde reci nam molim te zašto bi pala i jedan dan. Zar BDI ne raste ko lud, svakim danom smo sve bliže novogradnjama. Brodovi su nam se (ili se oslobađaju) starih ugovora. Prognoze za rast vozarina su i dalje izvrsne i …. zaista nevjerojatno. Takodjer sezona dolazi i avio/hotelski biznis će biti u punom jeku[angry]
Pa mozdaaaaa je nekom dosta profita pa je danas odlucio izaci? To ti nije palo na pamet? Da netko ne prodaje ili kupuje ne bi bilo ni trgovanja a bogami ni rastova ni padova.
…i što čovjek na ovo kazati, +0,64%, kojim imenom ih nazvati!?
Pa sada, kada ste već toliko pametni, da je dovedete na +0,64% na D dan, evo slobodno je utjerajte u minus, znam da možete, ajde pokažite da možete, ajde ….[angry]
E, ljudi, kolki je BDI danas?[sad]
naj se uzrujavati ako spušiš, samo nemoj dati da ti pobjegne više od 10% nego šta si prodao. [cool]
da se uzrujavam zbog gubitka?
ko da mi je prvi put…[undecid]
Opet skriveni na prodaji od 500 koamada…
Daily Summary of Baltic Exchange Dry Indices 14 May 2008 Baltic Exchange Dry Index TM 10649 (UP 295) Baltic Exchange Capesize Index TM 16357 (UP 588) Baltic Exchange Panamax Index TM 9949 (UP 239) Baltic Exchange Supramax Index TM 6124 (UP 126) Baltic Exchange Handysize Index TM 3286 (UP 36
Nakon BHSI danas i BCI na ATH !!!
Očekujemo daljnje stretne događaje.
kolege mornari,
dok god Vam je ovakav promet na ovoj dionici ne morate brinuti, ako padne, skačite i Vi preko palube!!
na Vašu sreću, USA je izbjegla/odgodila recesiju i brodskog prostora opet fali.
Osbno sam već vidio ovo dionicu na 900kn, ali izvukli su Vas strani investitori koji su zaključili da će ove olupine donositi lijepu zaradu.
živi bili pa vidjeli.