Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 15.11.2024. u 08:56
Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 1.225 | 25 | 49,00 | 49,10 | 0,00% |
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.
ag,
sakai: ” Nego, nitko se nije osvrnuo na moje pitanje o novogradnjama za Atlantsku – koji je status te dvije kineske i tri vijetnamske novogradnje? ” Prema mojim saznanjima te novogradnje kasne (zbog problema u nabavi čelika i sl.). Ali možda su moje informacije zastarjele, zato nemoj me držati za riječ.
novogradnje ne kasne, a i da kasne skverovi bi morali platiti penale koji nisu bas mali. uglavnom, cijena po kojoj su ugovorene te novogradnje je bar 50% manja od njihove trenutne vrijednosti na trzistu, tako i da se odmah prodaju ti ugovori je velika zarada.
Raj za daytradere.
I nije bas jer pattern danas zgleda otprilike ovak: najprije se skine s aska ne vise od 10 komada pa onda slijedi iskrcaj stotina po bidu kad se nakupi. I tako vec par puta
ag: ” sakai: ” Nego, nitko se nije osvrnuo na moje pitanje o novogradnjama za Atlantsku – koji je status te dvije kineske i tri vijetnamske novogradnje? ” Prema mojim saznanjima te novogradnje kasne (zbog problema u nabavi čelika i sl.). Ali možda su moje informacije zastarjele, zato nemoj me držati za riječ. ” novogradnje ne kasne, a i da kasne skverovi bi morali platiti penale koji nisu bas mali. uglavnom, cijena po kojoj su ugovorene te novogradnje je bar 50% manja od njihove trenutne vrijednosti na trzistu, tako i da se odmah prodaju ti ugovori je velika zarada.
Sumnjam da je Atlanska ugovorila penale u visini trenutnog marketa. Što se Atlanske tiče što prije ti brodovi budu isporučeni to bolje
dok god se fondu ne smanji udio u portfelju na manje od 10 % prodavat ce atpl, decki decki ipak je otisla 15 % gore u jedan dan, vratit ce se i uskoro smo na novom ATH
causio: ” ag: ” sakai: ” Nego, nitko se nije osvrnuo na moje pitanje o novogradnjama za Atlantsku – koji je status te dvije kineske i tri vijetnamske novogradnje? ” Prema mojim saznanjima te novogradnje kasne (zbog problema u nabavi čelika i sl.). Ali možda su moje informacije zastarjele, zato nemoj me držati za riječ. ” novogradnje ne kasne, a i da kasne skverovi bi morali platiti penale koji nisu bas mali. uglavnom, cijena po kojoj su ugovorene te novogradnje je bar 50% manja od njihove trenutne vrijednosti na trzistu, tako i da se odmah prodaju ti ugovori je velika zarada. ” Sumnjam da je Atlanska ugovorila penale u visini trenutnog marketa. Što se Atlanske tiče što prije ti brodovi budu isporučeni to bolje
naravno da su ugovorili penale , u svakom slucaju + + za atpl, pa nisu to ovce sastavljale ugovore o poslovanju atpl pa da ne paze na takve stvari
Bosun: ” causio: ” ag: ” sakai: ” Nego, nitko se nije osvrnuo na moje pitanje o novogradnjama za Atlantsku – koji je status te dvije kineske i tri vijetnamske novogradnje? ” Prema mojim saznanjima te novogradnje kasne (zbog problema u nabavi čelika i sl.). Ali možda su moje informacije zastarjele, zato nemoj me držati za riječ. ” novogradnje ne kasne, a i da kasne skverovi bi morali platiti penale koji nisu bas mali. uglavnom, cijena po kojoj su ugovorene te novogradnje je bar 50% manja od njihove trenutne vrijednosti na trzistu, tako i da se odmah prodaju ti ugovori je velika zarada. ” Sumnjam da je Atlanska ugovorila penale u visini trenutnog marketa. Što se Atlanske tiče što prije ti brodovi budu isporučeni to bolje ” naravno da su ugovorili penale , u svakom slucaju + + za atpl, pa nisu to ovce sastavljale ugovore o poslovanju atpl pa da ne paze na takve stvari
Nisi me razumio. Naravno da su ugovoreni penali, međutim penali se ugovaraju po danima na osnovu tržišta u vrijeme sklapanja ugovora. Budući da su ovi brodovi ugovarani prije dvije godine sumnjam da je razina penala ista kao i dobit koju bi mogli ostvarivati na ovakvo dobrom tržištu
biber: ” Bosun: ” causio: ” ag: ” sakai: ” Nego, nitko se nije osvrnuo na moje pitanje o novogradnjama za Atlantsku – koji je status te dvije kineske i tri vijetnamske novogradnje? ” Prema mojim saznanjima te novogradnje kasne (zbog problema u nabavi čelika i sl.). Ali možda su moje informacije zastarjele, zato nemoj me držati za riječ. ” novogradnje ne kasne, a i da kasne skverovi bi morali platiti penale koji nisu bas mali. uglavnom, cijena po kojoj su ugovorene te novogradnje je bar 50% manja od njihove trenutne vrijednosti na trzistu, tako i da se odmah prodaju ti ugovori je velika zarada. ” Sumnjam da je Atlanska ugovorila penale u visini trenutnog marketa. Što se Atlanske tiče što prije ti brodovi budu isporučeni to bolje ” naravno da su ugovorili penale , u svakom slucaju + + za atpl, pa nisu to ovce sastavljale ugovore o poslovanju atpl pa da ne paze na takve stvari ” Nisi me razumio. Naravno da su ugovoreni penali, međutim penali se ugovaraju po danima na osnovu tržišta u vrijeme sklapanja ugovora. Budući da su ovi brodovi ugovarani prije dvije godine sumnjam da je razina penala ista kao i dobit koju bi mogli ostvarivati na ovakvo dobrom tržištu
Tako je Bosun. Medjutim, najbolje bi im bilo odmah prodati ugovore o gradnji. zarada bi bila min 20milusd po brodu.