Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
Treba ljudima malo da shvate koja je ovo tvornica para. Preko 200kn čiste dobiti po dionici za 3mjeseca. Povećanje prihoda 63%.[lol] [lol]
ne trkeljaj, uzmi prodaju brodova u obzir,
cak ne znas niti drukati na up,up
Treba uzeti u obzir da su imali 122 milijuna Kn ulaganja u ovome kvartalu…………..
Pozdrav
Za evaluaciju pomorskog biznisa treba uzeti u obzir da cini 94% prihoda i preko 100% dobiti jer su druga dva biznisa u minusu u ovom kvartalu. Uz hrpu para na racunu… super situacija.
Jedino ako i prodaja brodova spada u pomorski biznis.[smiley]
markko:
”
Za evaluaciju pomorskog biznisa treba uzeti u obzir da cini 94% prihoda i preko 100% dobiti jer su druga dva biznisa u minusu u ovom kvartalu. Uz hrpu para na racunu… super situacija. ”
Jedino ako i prodaja brodova spada u pomorski biznis.[smiley]
To je sastavni dio pomorskog Biznisa.
markko: ” Za evaluaciju pomorskog biznisa treba uzeti u obzir da cini 94% prihoda i preko 100% dobiti jer su druga dva biznisa u minusu u ovom kvartalu. Uz hrpu para na racunu… super situacija. ” Jedino ako i prodaja brodova spada u pomorski biznis.[smiley]
a hocemo biti iskreni i reci da je posljeica sto im je kapital debelo podcijenjen u izvjescima[sealed] zaro sto su npr kupili brod po 20m$ danas taj brod vrijedi 100m$?
i da bi amortizacija bila veca? da imaju politiku ko JDPL
Pozdravljam cijelu ekipu na ATPL.
Pratim postove ovdje već više od godine dana, pa sam se evo odlučio registrirati budući da mi je ATPL skoro 90% portfelja, a uskoro će biti i 100%. [thumbsup]
Prodaja Amortiziranog broda spada u pomorski biznis.Jer tu se pokazuje sposobnost uprave u pomorskom biznisu da za već amortizirani brod uhvate što veću cijenu.
To je sastavni dio pomorskog Biznisa.
Tako je.
Osim toga, izbaci 150 milja od broda iz prodaje i dobiti i opet % vrijede.
zaro sto su npr kupili brod po 20m$ danas taj brod vrijedi 100m$?
A sutra moze 60. Ili 80. Ili 40. Ili 120 na jesen .
S dobiti tekućeg razdoblja Atpl da zadrži p/e 15 treba biti na 4500 kn.
Kad bi se trgovao s p/e 30 kao npr. Igh, onda bi trebala dionica Atpl vrijediti 9000 kn.
Nadalje, kad bi se uračunalo ono što sve slijedi do 1.4.2009. onda bi Atpl trebala vrijediti i preko 10.000 kn (dva nova broda, novi ugovor za treći najesen, dobit će za 2008. biti oko milijardu kn, više cijene željezne rudače i žitarica koje će još bitno dignuti vozarine).
Dakle, u ovoj cijeni od 3000 kn nije ništa uračunato što će se dešavati u budućnosti, dapače ovo je najlikvidnija i najpodcijenjenija dionica na ZSE.
Čudi me što nitko od fondova, domaćih ili stranih, ili neki strani brodar, nije vršio bitniju kupnju ovou dionice na cijenama ispod 3000 kn i ovim, jer sve što je ispod 5000-6000 kn za ovu dionicu je bagatela s obzirom na dobit koju ostvaruje i koju će ATPL ostvarivati u budućnosti. Pa zarada po dionici će za 2008. biti cca 700 kn!!! Jasno u toj situaciji i i dividenda sljedeće godine trebala biti bitno veća (možda padne i ove godine neka izvanredna dividenda).
ovaj komentar sam procitala na business mislim da je jako dobar
vipy: ” zaro sto su npr kupili brod po 20m$ danas taj brod vrijedi 100m$? ” A sutra moze 60. Ili 80. Ili 40. Ili 120 na jesen .
ipak malo duzi period, zar ne? dovoljno bi bilo da godisnje naprave revalorizaciju