Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 4.900 | 100 | 49,00 | 49,20 | 0,00% |
mislim da se iskrcava slpf zbog prevelike izloženosti u atpl!?
Definitivno.
Oni prodaju ali ima tko kupuje, a oni se zovu PBZ Equity sa broja 4.
Danas je vidljivo da su u odnosu na jučer nadokupili 900 komada.
Sutra bi se trebali vidjeti veći pomaci u top 10.
Uopće ne sumnjam da Equity kupuje naveliko.
Inače zahvaljujem kolegi Strawinskom na današnjoj analizi prodaje.
Vrlo znakovito i poučno.
Bitno je napomenuti i tko je kupovao danas ove velike komade.
Imamo 94 komada na 2891,100 komada na 2800,126 komada na 2750, 174 komada na 250, 150 komada na 2732,155 komada na 2710.
To je 800 komada za koje sa apsolutnom sigurnošću mogu reći da su uzeli veliki.
I pogledajte tko je na kupnji na 2700 sa 636 komada što iznosi 1 717 000 kuna.
To je fond je na čeki.
Nekakav prekrcaj je u tijeku, procedura vrlo poznata i uobičajena.
Kupnja je još uvijek jača četiri puta od prodaje, i nakon ovog pada.
Gledajte na ovo kao na običan zastoj u prometu i ne uzbuđujte se previše.
Kao i svaki put dosad, sve će doći na svoje mjesto.
mislim da se iskrcava slpf zbog prevelike izloženosti u atpl!?
pametno razmišljanje, HT se gadno približio, SLPF je na prodaji SNBA također.
Samo da nije trezor, oprez sa ukrcavanjem…
Ma Doktore ko te to nije tija???
Mali off-topic, nadam se da nitko neće zamjeriti ako odgovorim kolegi Techmanu.
Ovako je bilo. Jedan direktor nižeg ranga jedne financijske ustanove želio je da budem njegov asistent “kopač i istraživač” (= šljaker kakav sam ovdje na forumu, haha) pa je nakon naša 2 prilično dugačka, obojici ugodna i zanimljiva razgovora na stručne teme zatražio dozvolu od Uprave da me zaposli u svojem odjelu, međutim nakon što smo se svi našli na okupu na najvišoj etaži, od onih na vrhu nikada nije stigao nikakav odgovor. Niti da, niti ne. Nisam uspio dobiti čak niti konkretni usmeni odgovor. Dakle, u konačnici – ne. [smiley2] To ne-prioćavanje ikakvog odgovora, niti pozitivnog, niti negativnog, smatram prilično neprofesionalnim potezom, sve je pomalo amaterski. Neslužbeno sam saznao da me srušio mladi član Uprave, ex-HNB-man, navodno poznat po konzervativnom pristupu s naglaskom na “sigurnosti”…jer, morate imati na umu, ja sam ipak po uvriježenom mišljenju samo Strawinsky, kompozitor, umjetnik, glazbenik po profesiji…cvrčak koji ne zna ništa osim svirke…i izležavanja ispod guste krošnje… [smiley2][smiley1]
A bome, ako ATPL nastavi ovako, bit će izležavanja na nekom privatnom otoku na Karibima…haha [smiley2]…za sve nas !!!
Samo da nije trezor, oprez s ukrcavanjem…
Shogune, nadam se da spominjanjem trezora nisi ponovno iznervirao kolegu Toknezeva: [smiley2]
Prvo, ne znam kako je trezor postao tematika rasprave da je prodavao. (…) Uzeli ste opciju koja je fakat najnevjerovatnija. Trezor će otpuštati manje količine samo kad se jednom godišnje nagrađuje Uprava u skladu s Statutom firme (članke po kojima stjecaju pravo na nagradne dionice sam postao na drugom forumu prije nekoliko mjeseci. Potražite. Sve je transaprentno). Veće će količine trezor otpustiti samo u slučaju osnivanja još jednog ESOPa. I to su dvije najvjerojatnije kupoprodajne aktivnosti trezora. Naravno, otpuštanje kroz neki SPO il slično je uvijek opcija no to mi graniči s SF-om……
Nek se kolega ne živcira previše, ali ima pravo to izgleda kao dosta nevjerovatna opcija. Ali znamo da uprava i tržište različito vrednuju poduzeće.
* Važeći podaci za uredovni dan 20.09.2007 . ATLANTSKA PLOVIDBA D.D./REDOVNA ATPL-R-A Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa 1. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 140.613 10,08 Osnovni račun 2. CROATIA OSIGURANJE D.D. 137.361 9,84 Osnovni račun 3. ATLANTSKA PLOVIDBA D.D. 118.972 8,53 Osnovni račun 4. PBZ D.D. 63.875 4,58 Skrb. račun 5. USKOKOVIĆ ŽELIMIR 57.975 4,15 Osnovni račun 6. LONZA VLAHO 56.066 4,02 Osnovni račun 7. JERKOVIĆ ANTE 55.689 3,99 Osnovni račun 8. VLADOVIĆ-RELJA DUŠKO 49.274 3,53 Osnovni račun 9. HPB D.D. 35.734 2,56 Skrb. račun 10. HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D./SLAVONSKI ZATVORENI INVESTICIJSKI FOND D.D. 34.775 2,49 Skrb. račun Ukupno: 53,77
Kako bi se sutra trebao vidjeti promet od petka evo današnjeg stanja za usporedbu:
* Važeći podaci za uredovni dan 21.09.2007 .
ATLANTSKA PLOVIDBA D.D./REDOVNA ATPL-R-A
Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 140.613 10,08 Osnovni račun
2. CROATIA OSIGURANJE D.D. 137.361 9,84 Osnovni račun
3. ATLANTSKA PLOVIDBA D.D. 118.972 8,53 Osnovni račun
4. PBZ D.D. 64.775 4,64 Skrb. račun +900
5. USKOKOVIĆ ŽELIMIR 57.975 4,15 Osnovni račun
6. LONZA VLAHO 56.066 4,02 Osnovni račun
7. JERKOVIĆ ANTE 55.689 3,99 Osnovni račun
8. VLADOVIĆ-RELJA DUŠKO 49.274 3,53 Osnovni račun
9. HPB D.D. 35.734 2,56 Skrb. račun
10. HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D./SLAVONSKI ZATVORENI INVESTICIJSKI FOND D.D. 33.659 2,41 Skrb. račun -1116
Ukupno: 53,75
Znam da kolegi Strawinskom po analizama nema ravnog ali moramo svi dati naš skromni doprinos.
Hvala, kolega Hogare na TOP 10, al’ smo ga mi ovdje tim, drago mi je vidjeti da je kolega Ententinis u pravu kad kaže da PBZ kupuje i svi ostali koji su pretpostavili da Slavonac prodaje. Obično, nakon što Slavonac rasproda, cijena leti barem 50%. [smiley2]
Sjetite se velikih Slavončevih višednevnih ili višetjednih prodaja Arenaturista na 200 kuna u drugoj polovici 2005. godine. Sjetite se prodaje Đure Đakovića na 105-110 kuna u drugoj polovici 2006. godine. Mali dioničari su marljivo kupovali, a kad je puklo…hop !!! Ne želim tvrditi da će ovdje biti isto tako, ali priznat ćete, lijepo je maštati o uzbudljivoj prošlosti i potencijalnoj analogiji sa sadašnjom situacijom…
[smiley2]
25.09.2007 2.710,00 2.970,00 2.700,00 -7,19 2.169 6.032.135,73
24.09.2007 2.920,00 3.000,00 2.792,00 -2,67 1.130 3.273.301,16
21.09.2007 3.000,00 3.000,00 2.620,00 14,85 8.843 23.749.488,12
Eto otkrili smo tko je prodavao dionice iz TOP 10 i to Slavonac, prodao je oko 5000-7000 komada to čini već zadnja četiri dana[smiley2] A sada se netko pojavio na kupnji sa 17 000 komada i to je zbog slavonca koji želi izaći………….. Pozdrav[smiley2]
BigBoss,
Ovako, prema mojim podatcima u proteklih deset dana (14.9. -25.9) situacija se promijenila na slijedece:
Jerkovic – 500 kom
ZiF -1116 kom
Pbz skrb.racun (na 4. mjestu) + 1132 kom.
Ima tu jos igara ispod top 10… ono sto je sigurno jest da trezor nije prodavao jucer (ako laze SDA lazem i ja vas)
Nego, nitko se nije osvrnuo na moje pitanje o novogradnjama za Atlantsku – koji je status te dvije kineske i tri vijetnamske novogradnje?
Prema mojim saznanjima te novogradnje kasne (zbog problema u nabavi čelika i sl.). Ali možda su moje informacije zastarjele, zato nemoj me držati za riječ.
Rising rates point to strong year ahead for panamaxes
Nigel Lowry – Wednesday 26 September 2007
MORE than $5,000 was added to daily panamax rates in the course of last week, and so far this week the market has kept going from where it left off, writes Nigel Lowry in Athens.
Many brokers have given up pretending that they know what is happening, though, as charterers continue to demonstrate interest in plugging into period deals at sky-high numbers.
“We were joking just a few weeks ago about maybe earning a dollar per tonne deadweight, but the market is now more than that,” one Greek broker told Lloyd’s List.
“No one can believe what is happening,” he added.
“But charterers are still actively looking at taking ships.”
One of the week’s outstanding deals so far has been a period of up to six months for the 25 year old Popi S, on charter to Augustea.
According to one broker, the agreed daily rate of $64,000 implies that “the charterer fears that in a few months you could be talking about nearly $90,000 per day for a modern panamax”.
Late 1990s-built panamaxes, such as the Fu Tong and the Great Jade, have been taken on for about $78,000 per day for shorter charters.
One year deals are currently being negotiated for about $70,000 per day, say brokers.
Two-year deals have included a Far Eastern charterer hiring the Great Loyalty, a 1999-built, 73,679 dwt vessel, for 23-25 months at $57,500 per day, with delivery next year.
Meanwhile, on the spot market, $80,000 per day is being achieved for trips in both the Atlantic and the Pacific.
“The grain trade is still quite good, but really we are seeing huge numbers for vessels in all positions for all cargoes,” said a broker at Athens-based Carriers Chartering.
“Sentiment generally is that the market will be strong for the rest of this year, as well as for 2008,” he added.
Pacific Bulk, for example, has taken on the modern Lietta for a trip via the east coast of Australia to China at $80,000 per day.
An identical rate, though, has been agreed by a charterer for the BHP Billiton relet Hephaestus for a Baltic voyage to UK/Continent.
Chinatex is taking the 2002-built Banzai for a voyage from Brazil to China, paying a daily rate of $75,000 plus a $1.45m ballast bonus.
S&P brokers are citing the market’s extraordinary surge since the start of last week as a factor in further increases in sale and purchase prices.
“The bar is being raised higher and higher every day and there are still many more buyers around than sellers,” one Greek broker said.
A staggering $90m is now “on the table” for modern panamax tonnage, the broker said, adding that $140m may no longer be sufficient to capture a very modern capesize.