Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Hoće li potres u Kini narušiti ovu odličnu izvedbu BDI-a ?
Znaš ti prijatelju da neće, al bar ti je neugodno napisat da ti je drago što će potres povećati potražnju Kine i stavit smile.
[bye]
Hoćemo li i mi danas ovim stopama!?
http://finance.yahoo.com/q/cq?s=DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,QMAR,TBSI&d=v1
Sve me strah gdje bi završili dan[rolleyes]
Ako, danas ne uđe u blokadu, pa je potom probije, onda stvarno ne znam!?[huh]
Na ovoj ćeš dionici rijetko kada vidjeti blokadu.
Kad ide gore , uvijek se netko iskrcava.Kad ide dolje , uvijek se netko ukrcava.
Što ćeš , kad je 80 % fondova ima.
Blokada bi bila na 3184,25 kn.
Ja bih bio zadovoljan da dan završimo i na “skromnih” 3099,00 [lol] [lol]
Evo novih ugovora 13.05.2008.
Potvrda da capesize brodovi dobivaju po 250 000 dolara dnevno ali ima i brodova u rangu ATPL koji dobivaju po 110 000 dolara dnevno, odlično…………[thumbsup]
Panamaxi su za ugovore na 4-6 mjeseci s nedavnih 70-ak K$pd već skočili na preko 90.
To bi moglo značiti da bi Zagreb po preuzimanju mogao realno dobiti 80-ak K$pd za jednogodišnji , a 60-ak za trogodišnji ugovor.
S druge strane i handyji – pola flote ATPL – stoje odlično : 60-ak K$pd za ugovor 4-6 mjeseci
Šteta što je Držić (1. vijetnamac) tako daleko – novi supramaxi dobivaju 89,000 USD pd za ugovor 4-6 mj.,a 56,000 za 16-18 mjeseci.Ludilo !
Ako, danas ne uđe u blokadu, pa je potom probije, onda stvarno ne znam!?[huh]
po tebi bi ona svaki dan mogla u blokadu i to po nekoliko puta
ovo zatišije mi se nimalo ne sviđa
puno puta smo vidjeli ovakav scenario i onda krene iskrcavanje po kupnji
ja bi osobno htio da polako raste svaki dan po 1%
A pogledajte ovaj podatak
[color=blue]
MOL to build 53 new iron ore carriers[/color]
Tokyo: Mitsui O.S.K. Lines today announced plans to construct 53 new iron ore carriers The ships range in size from 80,000 dwt to 300,000 dwt and will further cement MOL’s position as the world’s largest capesize owner.
The company has already concluded mid- and long-term contracts for 40% of the 53 new building vessels, and eventually 60% of the new ships will sail under mid- or long-term arrangements.
MOL’s operated iron ore carrier fleet totals 125 vessels including capesize and panamax types (as of March 31, 2008). The fleet will total around 160 by the end of March 2014, including about 135 capesize vessels and about 25 panamax ships. [13/5/08]
To samo potvrđuje da se očekuje daljni napredak i povećanje potražnje za prijevozom
I upravo probismo 3000 [lol]
E, kad se sada sjetim 4. mjeseca, kao ružan san.
A opet bila su to i lijepa vremena dokupa, samo priznajem da iako optimist nisam se nadao da će ovako brzo na ove razine.[smiley][smiley]
Izvješće će dodati još veći stimulans jer će biti puno jasnije ne samo dioničarima koji su u ovoj dionici, već i u samom tisku a kasnije i potencijalnim investitorima, a dividenda od HT-a ide stoga smatrajte da će potražnja za ovom dionicom biti velika…….
Pozdrav