Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
Inače danas objavljena jedna dobra vijest koja znači da se povjerenje vratilo. Grčki brodovlasnici u prva tri mjeseca ove godine praktički nisu imali narudžbi za novogradnje. Prošli mjesec, tj. travanj, naručili su brodova u vrijednosti 3,3 milijarde dolara. Dobar znak[thumbsup]
Ako je to istina (posalji gdje si nasao info) onda smo zaista u Eldoradu. Cijeli pomorski svijet prati da li Grci kupuju ili prodaju.
Kako sam i ranije napisao da je došlo do zadovoljenja svih brodara s trenutnim cijenama pa su pošli zaključivati malo duže ugovore dakle od 3-6 mjeseci jer očekuju uzlet BDI indeksa od sredine sedmog pa do skoro 12 mjeseca….. stoga podaci koja sam bio postao od platou-a potvrđuju se na temelju ffa indeksa….
Danas bi BDI trebao biti oko 10123 dakle mala korekcija zbog dugotrajnijih ugovora……
Inače danas objavljena jedna dobra vijest koja znači da se povjerenje vratilo. Grčki brodovlasnici u prva tri mjeseca ove godine praktički nisu imali narudžbi za novogradnje. Prošli mjesec, tj. travanj, naručili su brodova u vrijednosti 3,3 milijarde dolara. Dobar znak[thumbsup]
To znači produženje super cyclea, u kojemu rastu vozarine, ali ako se Kina i Indija razvijaju po stopi oko 8 posto godišnje goleme potrebe se stvaraju za sirovinama koje se onda moraju dovesti, putem brodova, ako imaš link, jer to samo potvđuje da će super cycle trajati duže od predviđenog….
Pozdrav
Koji udarac…po kupnji
dogovoren, ne brini
[sealed]
Izvolite dokazni materijal[wink]
Ententinis oni pricaju o tankerima. [sad]
I to je vijest, jer znači da neće biti prenamjena tankera u bulkere, a i rudu treba prevoziti, dakle potražnja za materijalom biti će jaka, a ako će biti jaka onda cijene vozarina neće padati …………
Pozdrav
ententinis:
”
Izvolite dokazni materijal[wink]
”
Ententinis oni pricaju o tankerima. [sad]
A mozda da ipak piknes TNPL
ententinis: ” Inače danas objavljena jedna dobra vijest koja znači da se povjerenje vratilo. Grčki brodovlasnici u prva tri mjeseca ove godine praktički nisu imali narudžbi za novogradnje. Prošli mjesec, tj. travanj, naručili su brodova u vrijednosti 3,3 milijarde dolara. Dobar znak[thumbsup] ” To znači produženje super cyclea, u kojemu rastu vozarine, ali ako se Kina i Indija razvijaju po stopi oko 8 posto godišnje goleme potrebe se stvaraju za sirovinama koje se onda moraju dovesti, putem brodova, ako imaš link, jer to samo potvđuje da će super cycle trajati duže od predviđenog…. Pozdrav
Ovaj contracting break za novogradnje je bio posljedica kineskog NB mjehura za koji je vrlo izvjesno da ce puknuti. Brodovlasnici su odlucili sacekati razvoj situacije i sada se vidi, poklonili povjerenje Koreancima. U clanku se bas i ne spominju bulkeri… Mislim da ce NB situacija tijekom 2009 polako postati ruzicasta za ATPL jer ce blesavi kinezi napokon shvatiti da nije bas tako lako napraviti brod. Pa makar bio i bulk. [thumbsup]
Techman: ” ententinis: ” Izvolite dokazni materijal[wink] ” Ententinis oni pricaju o tankerima. [sad] ” A mozda da ipak piknes TNPL
No sanson. Tvrdoglav kao i obicno vjerujuci da sam na pravom putu.[proud]
Ententinis oni pricaju o tankerima. [sad]
Jer su tankeri “breaking news”, ali kljucna recenica kaze “… with the large majority of orders revolving around bulk carriers.”
Samo, zasto je to dobro? Samo povecava ponudu prostora…