Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 43,00 | 3.870 | 90 | 42,50 | 44,50 | 1,42% |
vipy: ” Brodari imaju izrazito velike fiksne troskove i relativno niske varijebilne troskove. uz sve duzno postovanje febo, financije su financije, a racunovodstvo je racunovodstvo ” Ooo Vipy mislim da nisi u pravu. Ja am dnevno u operacijama i fixnih troskova u stvari i nema. Naj manja oscilacija su kreditna zaduzenja a i ona su vezana za LIBOR pa ne mozemo kazati da su fiksna. Sve ostalo kolje svakodnevno. Posada (nema je dovoljno i sa rastom vozarina traze i oni svoj dio), ulje (nus proizvod nafte pa kako raste nafta raste i ulje. Predvidili smo za ovu godinu povecanje 25% i nece biti dovoljno), rezervni djelovi (Masa novogradnji i makeri koncentrirani na nove proizvode. Za djelove nema proizvodnih kapaciteta. Raste cijena svakodnevno uz sve duze rokove nabave), osiguranje (Manjak posade i ukrcava se sve i svasta sto uzrokuje gomilu steta na teretu i brodovima. Premije rastu kao trava nakon kise), rast flote trazi i adekvatan broj ljudi na kopnu kojih nema i vodi se nevidjen rat plata i…i….i da ne nabrajam. Nema fiksnih troskova. Na svu srecu zbog manjka brodskog prostora vozarine rastu vise i zato su bulkeri u plusu
tech apsolutno sam siguran u ovo sto pricam. Nemoj da te zbuni pojam fiksnih troskova, kao sto je rekao febo fiksni troskovi su fiksni samo u kratkom roku… Npr place radnika. ti mu moras dati placu svaki mjesec, vozio brod ili ne, jel’ tako?
upravo zbog ovakvih stvari brodari beru vrhnje,
da i to nije racunovodstvo, ovo su financije, naravno da bi ih kuzio moras znati rac,
Nemoram vam objasnjavati sto znaci POLUGA, [smiley]
KUPNJA:
2.900,02 8
2.900,01 2
2.900,00 11
2.894,00 2
2.893,06 15
2.893,05 15
2.893,00 7
2.891,00 5
2.890,99 6
2.890,00 58
PRODAJA:
2.905,00 6
2.905,99 3
2.906,00 60
2.906,70 77
2.907,00 50
2.909,00 5
2.910,00 39
2.915,00 50
2.920,00 54
2.929,00 11
Ima li netko komentar na današnju trgovinu?
Trenutne činjenice: likvidnost u banani, rast manji čak i od crobex-a, gužva na prodaji sve veća, eto…[undecid]
Spominje li se prodaja Jadrana ili Konavala ove godine? [undecid]
Koji udarac…po kupnji
Treba imati na umu da će se novac od dividende HT-a sliti 19.05. na račune investiora, da će do tada biti poznati rezultati 1q, ali će se početi špekulirati i za 2q i 3q ali i 4q. Izbori u srbiji pokazali su odluku srpskog naroda na EU, stoga je to veliki plus za sve…….
Al se kupnja brzo naslagala.[thumbsup]
PO FFA podacima trabalo bi doći do blage promjene indeksa…..
Tone: Panamax a touch lower post index Capes unch.
Pmx: Softer…May/June 73000 -500 q3 70000 unch
q34 68750 unch cal09 52750 -250
Capes: Flat…May/Jun 16400 unch q3 144500 unch
q34 143k unch cal09 101k unch
tc avg: $78693 -47 Bid: ask
May/Jun 72,750 73,000
q34 08 68,375 68,875
q3 08 69,250 69,750
q4 08 67,500 68,000
q1 09 59,750 60,750
q12 09 59,250 60,250
12mos (jan09) 52,500 52,750
12mos (jan10) 36,500 37,500
12mos (jan11) 28,000 29,000
2a $101750 382
May 93,500 95,000
Jun 88,000 90,000
3a: $63716 -441
May 66,000 67,500
Jun 64,000 66,000
AVG TC
May-june 58,750 59,750
Q3 08 55,000 55,750
Q4 08 54,000 54,750
Q34 08 54,500 55,250
Q1 09 48,500 49,500
Q12 09 47,000 47,750
Cal 09 42,500 43,250
Cal 10 30,250 31,250
FIS Handy Curve
Q3 08 38,500 39,000
Q4 08 38,000 38,750
Q1 09 34,500 35,500
Q1&2 33,250 34,250
Cal 09 29,000 30,000
Cal 10 19,500 21,000
Cape Av 4 TC
May+Jun $162,000 $165,000
Q3 $142,000 $145,000
Q4 $140,000 $143,000
Q34 $141,000 $144,000
Q1 09 $120,000 $124,000
Q2 09 $109,000 $112,000
2009 $101,000 $102,500
2010 $68,500 $71,500
2011 $48,000 $54,000
C 4 Coal R’bay/Rotterdam
8-May $44.00 $45.50
8-Jun $41.75 $42.75
Q3 08 $39.50 $41.00
Q34 08 $39.00 $40.50
Cal 09 $30.50 $31.50
Cal 10 $23.75 $24.75
Cal 11 $19.25 $20.25
Cal 12 $17.00 $18.25
Nemoj da te zbuni pojam fiksnih troskova, kao sto je rekao febo fiksni troskovi su fiksni samo u kratkom roku… Npr place radnika. ti mu moras dati placu svaki mjesec, vozio brod ili ne, jel’ tako? upravo zbog ovakvih stvari brodari beru vrhnje, da i to nije racunovodstvo, ovo su financije, naravno da bi ih kuzio moras znati rac, Nemoram vam objasnjavati sto znaci POLUGA, [smiley]
Ma vipy sa tobom o ekonomije nemam sta polemizirat. Ja sam tu gotovo dudek. Naucio sam nesto sta mi je bilo potrebno za investiranje i jedina ekonomska kategorija koju dnevno koristim je “smanjiti ili kontrolirati trosak”
Brod zaista ima fiksne troskove ali to nijsu place radnika. Ako brod ne radi (lay up) ti radnika posaljes doma i toga troska nema. Fiksni trosak ti u nasoj terminologiji dodje npr brodska registracija koju brod mora imati da bi bio brod, block fee klasifikacijskog drustva koji se zakljucuje na 5 godina i ne mjenja se a isto tako je uvjet da brod bude brod…. U firmi koristimo knjigovodstveni program Navision i u njemu su svi troskovi kategorizirani. Ovo o cemu ja prican je u kategoriji Fixed cost.
valentine: ” 1Q, 250 milijuna kuna dobiti? ” Da , ako je tečaj USD bio 4,2.
Točno, no da ne bude zabune radi se o neto dobiti.[thumbsup][thumbsup]
Netko je pitao za Konavle i Jadran u svezi eventualne prodaje, mislim da će ove godine biti “oba su pala” (čitaj prodana)[proud][proud]
Idemo mic po mic u pravom smjeru uz dobar promet, nemam ništa protiv da se trend nastavi do Olimpijskih igara kad bi mogli na fer vrijednosti.
Inače danas objavljena jedna dobra vijest koja znači da se povjerenje vratilo.
Grčki brodovlasnici u prva tri mjeseca ove godine praktički nisu imali narudžbi za novogradnje.
Prošli mjesec, tj. travanj, naručili su brodova u vrijednosti 3,3 milijarde dolara.
Dobar znak[thumbsup]