ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Techman, sve to jesu fiksni troškovi, a ovo što govoriš su varijabilni iznosi tih troškova. Fiksni su jer ih ne možeš izbjeći, ne možeš poslovati bez njih, a to što oni mijenjaju svoju vrijednost je nešto drugo.

Kolega Chill,ne postoje varijabilni iznosi, postoje fiksni troškovi i postoje varijabilni troškovi.
Techman je u pravu.
I posada i nafta su varijabilni troškovi, dok su recimo kamate fiksni trošak.

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE


Techman, sve to jesu fiksni troškovi, a ovo što govoriš su varijabilni iznosi tih troškova. Fiksni su jer ih ne možeš izbjeći, ne možeš poslovati bez njih, a to što oni mijenjaju svoju vrijednost je nešto drugo.

Kolega ja sam komentirao slijedecu recenicu

Quote

Brodari imaju izrazito velike fiksne troskove i relativno niske varijebilne troskove. Ono sto se sad dogadja kod bulkera je da zbog visokih prihoda, njihova dobit raste, jer su varijabilni troskovi niski, a fiksni su takvi kako jesu

Unquote

Sad mi objasnite variabilne troskove, nabrojite ih taksativno i objasnite kako oni svojim rastom mogu ugroziti zaradu bulkera. Ipak sam ja strojar i matematicar.

I jos nesto. U knjigovodstvu u kojem ja plivam fiksni trosak se zove nesto sta se brodu dogadja bez obzira da li radi ili ne radi i ne moze se izbjeci. Svi oni koje sam naveo su vezani za brodske operacije i mogu a ne moraju se dogoditi.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

dobro jutro ekipa…

u dugom roku svi su troškovi varijabilni (promjenjivi) jer nose sa sobom neizvjesnost, primjerice rast ili pad kamatnih stopa, promjena cijene barela sirove nafte, rast plaća i sl…


@ententinis

a gdje si još vidio lijepog i zanimljivog financijaša ili računovođu počevši od A.Greenspana, B.Škegre pa nadalje….ipak lijepota i šarm zaobilaze pomalo ovu struku…
[smiley]

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 

http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=conewsstory&refer=conews&tkr=DRYS:US&sid=aL7WMVICQ_pY

Ovo je nešto čemu sam se nadao, moglo bi držati vozarine na ovim razinama još godinama!

2950 kupnja

Moto Nautilusa: MOBILIS IN MOBILI

Pozdrav svima,

Prema informacijama iz ATPL (relativno pouzdanim) na veliko se priča da će na skupštini u 6mj., biti donesena odluka za isplatu dividende između 130 do 150 kn !!!
Zato, sačuvajte svoje dionice još neko vrijeme…
Ima li netko neku drugu novu informaciju vezano za isplatu dividende ?


2950 kupnja

Ode.

Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"


Pozdrav svima,

Prema informacijama iz ATPL (relativno pouzdanim) na veliko se priča da će na skupštini u 6mj., biti donesena odluka za isplatu dividende između 130 do 150 kn !!!
Zato, sačuvajte svoje dionice još neko vrijeme…
Ima li netko neku drugu novu informaciju vezano za isplatu dividende ?

Priča se svašta, Jerković je rekao 50kn. Po meni što manja to bolje, samo neka oni ulažu, u ovoj situaciji bi bilo glupo isplaćivati toliku dividendu!

Nemo:

2950 kupnja

Ode.


[bye]

Moto Nautilusa: MOBILIS IN MOBILI


Rimac: ” Pozdrav svima, Prema informacijama iz ATPL (relativno pouzdanim) na veliko se priča da će na skupštini u 6mj., biti donesena odluka za isplatu dividende između 130 do 150 kn !!! Zato, sačuvajte svoje dionice još neko vrijeme… Ima li netko neku drugu novu informaciju vezano za isplatu dividende ? ” Priča se svašta, Jerković je rekao 50kn. Po meni što manja to bolje, samo neka oni ulažu, u ovoj situaciji bi bilo glupo isplaćivati toliku dividendu!

Zašto bi bilo glupo isplaćivati dividendu, pa Atlantska ima 400 milja kuna casha. A priljev gotovine raste iz dana u dan. Mogu i ulagati i isplatiti visoke dividende. 100 kn dividende po dionici ne bi bio preveliki izdatak s obzirom na financijsku situaciju. Ipak Jerković i ekipa imaju puno dionica, i oni bi omastili brk sa takvom odlukom.


Sad mi objasnite variabilne troskove, nabrojite ih taksativno i objasnite kako oni svojim rastom mogu ugroziti zaradu bulkera. Ipak sam ja strojar i matematicar. I jos nesto. U knjigovodstvu u kojem ja plivam fiksni trosak se zove nesto sta se brodu dogadja bez obzira da li radi ili ne radi i ne moze se izbjeci. Svi oni koje sam naveo su vezani za brodske operacije i mogu a ne moraju se dogoditi.

Mislim da ti nije baš jasna ova podjela na fiksne i varijabilne troškove. Fiksni troškovi nisu fiksni zato što je njihova visina apsolutno nepromjenjiva. Troškovi se dijele na fiksne i varijabilne s obzirom na to kako na njih utječe promjena razine aktivnosti. Fiksni troškovi su oni koji su uvijek prisutni bez obzira na razinu proizvodnje, a varijabilni se mijenjaju kako se mijenja razina proizvodnje. Postoji dalje poodjela na apsoluto fiksne/varijabilne, relativno f/v itd., ali da ne ulazimo u detalje.

Fiksni troškovi bi bili oni koje poduzeće ne može izbjeći bez obzira na razinu aktivnosti. Dakle to bi bile plaće uprave i administracije, takse, najamnine, kamate na kredite, amortizacija pa i troškovi održavanja.

Varijabilni bi bili oni koji se mijenjaju s obzirom na promjenu razine aktivnosti, a to su uglavno oni troškovi koji se ugrađuju u proizvod/uslugu. Znači plaće zaposlenih u proizvodnji, opći troškovi proizvodne režije i troškovi materijala.

Varijabilni troškovi, u nepromjenjenim uvjetima poslovanja, ne utječu na razinu profita. U takvim uvjetima je dobro da su oni što veći jer to znači i veću proizvodnju pa proizvod može lakše apsorbirati fiksne troškove i donijeti veći profit po jedinici.

Po pitanju Atlantske složio bi se sa @vipy-jem da su fiksni troškovi ovdje puno veći od varijabilnih i da bi se oni apsorbirali neophodno je održavati punu zaposlenost.

pocelo nabidajanje[wink]

Ne laje pas zbog sela.

New Report

Close