napravio si cijelu analizu?!
evo ti samo hint, usporedjuj preko EV pokazatelja, a onda uskladi, ako znas na sto mislim
– uskladi za razlicitosti poslovanja,
znas, npr kad usporedjujes mljekare, nije isto da li prozivodi svjeze mlijeko ili sireve, tako i ovdje to na prvi pogled ispada usporedivo, a bas nije, zar ne?[yawn]
napravio si cijelu analizu?! evo ti samo hint, usporedjuj preko EV pokazatelja, a onda uskladi, ako znas na sto mislim – uskladi za razlicitosti poslovanja, znas, npr kad usporedjujes mljekare, nije isto da li prozivodi svjeze mlijeko ili sireve, tako i ovdje to na prvi pogled ispada usporedivo, a bas nije, zar ne?[yawn]
Za EV Enterprise Value bitan je NAV + vozarine, te pošto je ATPL jedinstvena treba uračunati vrijednost turističkog portfelja i vrijednost avio prijevoza…..
Koliko je tebi ispalo ne moraš pisati na forumu, pošalji mi na mail…… Pozdrav
Enterprise value =
common equity at equity value
+ debt at market value
+ minority interest at market value, if any
– associate company at market value, if any
+ preferred equity at Book value
– cash and cash-equivalents.
Koliko je tebi ispalo………
Aj Big Boss mozda imas info, reci mi da li je Gudulić u podnajmu ili lova ide ATPL
GUNDULIC
Ship Name GUNDULIC
DWT 45269
Built 1997-01
Flag CRT
Draft 11,6810
45,269 BLT 97 PARANAGUA/SPORE-JPN 11-18/4.2008 USD 59,500 DAILY + USD 950000 BONUS
vipy: ” ” Enterprise value = common equity at equity value + debt at market value + minority interest at market value, if any – associate company at market value, if any + preferred equity at Book value – cash and cash-equivalents. Koliko je tebi ispalo………
kazem ti da racunas ev/net income. ev/ebitda, ev/ebit,, nakon sto dobijes pokazatelje za industriju (definitinivno ne samo DRYS), oduzmi dug, dodaj cash i pogledaj koliko je vrijednost atpl, napravi to isto za jdpl, mislim da sam negdje postao analizu,
EV multiple su puno bolje, nije ti isto ako kompanija ima P/e 10 i dug/asset 90% ili dug/asset 50%[wink]
odoh ja,… mora se nesto i raditi,
[wink]
Aj Big Boss mozda imas info, reci mi da li je Gudulić u podnajmu ili lova ide ATPL GUNDULIC Ship Name GUNDULIC DWT 45269 Built 1997-01 Flag CRT Draft 11,6810 45,269 BLT 97 PARANAGUA/SPORE-JPN 11-18/4.2008 USD 59,500 DAILY + USD 950000 BONUS
‘Gundulic’ 1997 45269 dwt dely Paranagua 11/18 April trip redel Singapore-Japan $59500 daily + $950000 bb – Sinotrans
Radi se o bareboat charteru
Negdje ranije sam spomenuo da je bitno vidjeti koliko dobro kompanija ugovara poslove. Aproksimacijom zarade od brodarskog sektora (a za koji se zna da čini oko 72% ukupne zarade već unazad 3 godine), …
Na ovo sam zaboravio reagirat. Kako možeš reći da je 72% referirajući se na povijesne podatke, kad su unazad 3 godine vozarine drastično porasle, a time i prihodi i zarade ATPL, naravno ovisno o zamjeni starih ugovora novima. Ako je prije 3 godine bilo 72%, onda je sada preko 90% (vjerujući trendu koji najavljuje BDI i 1Q ATPL).
hanger: ” Negdje ranije sam spomenuo da je bitno vidjeti koliko dobro kompanija ugovara poslove. Aproksimacijom zarade od brodarskog sektora (a za koji se zna da čini oko 72% ukupne zarade već unazad 3 godine), … ” Na ovo sam zaboravio reagirat. Kako možeš reći da je 72% referirajući se na povijesne podatke, kad su unazad 3 godine vozarine drastično porasle, a time i prihodi i zarade ATPL, naravno ovisno o zamjeni starih ugovora novima. Ako je prije 3 godine bilo 72%, onda je sada preko 90% (vjerujući trendu koji najavljuje BDI i 1Q ATPL).
a cijena nafte i vrijednost dolara?
toknezev: ”
[/quote]
Nije u tome bit. I taj fixed income papir je trebao biti analiziran prije kupovine. A ako su toliko fulali u jednoj u odabiru jednog načina analize, zašto ne bi i s drugom (npr. FCFF/FCFE). Stvari inače nisu tako komplicirane kao što ih masa analitičara želi prikazati… Taština, prijatelju, to je samo njihova taština