Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
@vipy
@hanger
Debata je zanimljiva i sa zanimanjem citam vase pisanje. Na zalost mislim da su vasa vidjenja primjerena burzama u uredjenim zemljama ali ne i kod nas. Mi smo ipak Balkan i to geografski i u dusi. Tragicno je da je kod nas naj bolji parametar za kupi-drzi-prodaj ne FA ili TA vec kvalitetan cvrkut. Svjedoci smo svakodnevnog dogovorenog trgovanja, spustanja i podizanja cijena, trgovine bazirane na unutarnjim informacijama i inih zloporaba. Solidan vam je primjer docap Luke Ploce di sam popusio 16000 kuna. Dan prije odluke o docapu dosla je gomila dionica na prodaju. Pitanje od milju dolara. Instikt ili informacija da vlada nece odobriti docap? Da li je netko odgovarao? Ja investiram 3 godine pa pomnije pratim tematiku i ne sjecam se da je netko zavrsio u zatvor radi marifetluka.
Vasu debatu pratim kao edukativnu ali cini mi se ne previse aktualnu na nasim prostorima.
Ne znam ni ja šta utječe na cijenu na burzi, da znam bio bih već bogat. Samo aproksimiram, nikoga ne tjeram da isto primjeni, samo navodim da mi je to bitno olakšalo praćenje cijene i da meni štima.
By the way, ne samo da nisam daytrader već mi se i ne da čitati sve one postove koje pišu daytraderi, mislim da svima idu na živce i drago mi je da su se pravi poznavatelji ovog biznisa malo trgnuli. Ovim sam malo želio stati na kraj prepucavanjima šta sve utječe na sadašnju cijenu i ispraznim pričicama. Ta je priča preširoka i predetaljna za ovaj forum. Iskreno nemam vremena za neku trgovinu ovom dionicom nabrzaka na osnovu rekla-kazala, a najbolji dokaz je da sam tek 3 puta trgovao njom ove godine (konkretno se radilo samo o uplatama bez isplate, ali po biranim cijenama u odnosu na rizik, dakle nisam rušio cijenu [smiley] Iako je ono navedeno za BSI potpuno korektno i primjenjivo! Pozdrav!
Techmane, Spancir i ostali moreplovci, pitanje za Vas: Procitao sam nagdje da je obicaj da drzava u kojoj je LNG terminal daje licenciju za rute do tog terminala. Posto se cini da cemo dobiti jedan na Krku ili Istri, manje bitno, po tome bi RH trebala odrediti tko ce i kako prevoziti ukapljeni plin do nase zemlje i to ne samo do nas nego i za Sloveniju, Austriju, sjeverni dio Italije Madjarsku i Cehu i ostalo. Znaci, mnogo nesto plina i mnogo brodova. Doci ce ledeno doba na Kvarner. Pitanja: Koliko kosta jedan brod za ukapljeni plin, koliko dugo se gradi, kolike su mu vozarine, (mislim da su brat bratu pola milje na dan ali dolara). Da li neka od nasih brodarskih firmi moze kupiti tako neko cudo?
Ricardo brod nije kljucna stvar (cca 300000000 USD). Projekt LNG je nesto sta se racuna u miljardama dolara. Brod se cijlano gradi za odredjenu liniju. Obicno se gradi i kompletan novi terminal, skladista, magistralni cjevovodi prema potrosacima. Sve je to skupo jer se teret vozi ukapljen a temperatura ukapljenja mu je ako se ne varam -130 stupnjeva celziusa. Brod uobicajeno povezuje samo dvije tacke.
Zanimljiva debata financijaša i matematičara [thumbsup]
Nikad se vi nećete dogovoriti…
Kolega hanger me neodoljivo podsjeća na bivšeg kolegu martingale-a
Jučer je fer cijena bila 2777.
Molim teoretičare današnju , da se znam postaviti.
Ovaj puta bez zaokruživanja – dvije decimale,molim !
Zgodno štivo , ha ?
Hoćemo li od naših brodara dočekati takav odnos s investitorima ?
Jučer je fer cijena bila 2777. Molim teoretičare današnju , da se znam postaviti. Ovaj puta bez zaokruživanja – dvije decimale,molim !
3.061,36 [wink]
no FCFF/FCFE je ono na cemu se baziraju (…) ulaganja preofesionalnih fond managera (osim u HR[lol] )
Jel to onih koji su kupovali AAA CDOove [rolleyes]
Samo bih podjsetio kolege na…. Pa ak netko može priložiti audio zapis bilo bi odlično. Hvala unaprijed
sutra bi trebao izaci FI za 1Q,a kap.Jerkovic bi trebao gostovati u emisiji moreplovi radio dubrovnika koja je na programu sutra u 12:05.mozda covjek najavi rezultate za 2Q
Svečano obećajem da ću netom pratiti intervju i pravodobno vas obavijestiti o novostima, a kolega Jozo hvala na korisnoj informaciji[thumbsup]
ŠPANCIR: ” Jučer je fer cijena bila 2777. Molim teoretičare današnju , da se znam postaviti. Ovaj puta bez zaokruživanja – dvije decimale,molim ! ” 3.061,36 [wink]
Naročito od drukera koji uspoređuje ATPL s LPLH, a niej ni otvorio izvješće LPLH i pogledao da li je zaista dobro , treba procjene gledat. Dajte prestanite spamat temu i pustite ljude koji nešto znaju da pišu, iako ste ih već otjerali.
Hmmm… Može li netko objasniti ovakvu navalu na prodaju?
Kupnja Cijena
14 2.790,12
3 2.790,11
25 2.790,10
2 2.790,07
4 2.785,18
2 2.782,50
1 2.781,00
8 2.780,00
19 2.775,18
7 2.772,10
————————
Cijena Prodaja
2.799,98 50
2.799,99 100
2.802,91 3
2.809,00 100
2.810,00 20
2.813,00 120
2.814,00 20
2.815,00 71
2.820,00 45
2.825,00 50
jozo 20:
”
zna li neko razloge ovakvog rasta EAGLE BULK SHIPPING,skoro 15% http://finance.yahoo.com/q?s=EGLE
”
Zgodno štivo , ha ?
Hoćemo li od naših brodara dočekati takav odnos s investitorima ?
Meni je najviše upalo u oči ono – breakeven 2008 -> 8000 $/day!!
Znaš što prijatelju, ja sam kao informatičar naučio cijelu tehnologiju proizvodnje umjetnog gnojiva, pratio sam to godinu dana i ništa mi nije pomoglo zato se više i ne trudim učiti nešto što ne mogu naučiti a ATPL i LPLH nisam uspoređivao nego sam zamolio nekog ko zna da usporedi.
Što se tiče ATPL izvješća uvijek će se naći neko kome i super izvješće neće biti bez mane isto kao što i LPLH nekima je dobro, nekima nije ali %povećanja cijene govori sam za sebe.
Ja bi volio da izvješće ATPL ne bude stvarno dobro ali da danas poraste 13%
[wink]