Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
[color=blue]Pitanje koliku dobit očekujete u 1q u Kn……..[/color]
Pozdrav
@Vipy
hvala, ja znam ali htio sam vidjeti da li i ti znaš, sjedi 4+
[thumbsup]
wacc bi trebao biti dosta nisko, mislim da oni imaju vise nego povoljno financiranje… mislim izmedju 5 i 7% ($) trenutno. Capm sam ja uzeo 12%. Nemoj raci da ne znas racunati WACC?![lol]
zna li neko razloge ovakvog rasta EAGLE BULK SHIPPING,skoro 15%
http://finance.yahoo.com/q?s=EGLE
Nemoj raci da ne znas racunati WACC?![lol]
[thumbsup]
[color=blue] Pitanje koliku dobit očekujete u 1q u Kn[/color]……..
Pozdrav
[color=blue] Pitanje koliku dobit očekujete u 1q u Kn[/color]…….. Pozdrav
Ma najavio ti je Jerkovic…. Mogu se kladiti da Jerkovic zna koliko ce biti dobit i u 2009 i vjerovatno bi fulao +/- 5% maksimalno…
Ma znam da je najavio zato sam napisao u KN………. ali najavio je 5 dana prije nego što je završen 1q
Pozdrav
Eagle Bulk Shipping shares leap after 1Q report, new charter
http://biz.yahoo.com/ap/080507/eagle_bulk_shipping_mover.html?.v=1
Eto zbog toga Eagle Bulk raste jer uhvatili su povoljne vozarine a i ugovorili su povoljne ugovore…………..[thumbsup]
Očito neki dobro ne znaju čitati što sam napisao ili ne znaju što određene stvari predstavljaju:
1) BDI se sastoji od uprosječenih vrijednosti triju indexa BCI, BPI, BSI, od kojih svaki ima svoju vrijednost i svoje kretanje (koje je najčešće slično).
2) Vrijednosti indeksa se računaju prema većem broju određenih ruti diljem svijeta na osnovu stopa time-chartera i spot (voyage) ugovora. Dakle uprosječen zbroj cijena vozarina predstavlja određenim matematičkim modelom indeks.
3) Atlantska drži panamaxe i handymaxe, te ugovara t/c i spot cijene prema uvjetima kakvi vladaju za njihove brodove, dakle prema BPI i BSI. Teoretski BDI može rasti puno više nego BPI i BSI (zahvaljujući većim cijenama vozarina za capesizeove – kojih atlantska nema), tako da je prikladnije pratiti izolirano navedene indekse (cijene vozarina panamaxa i supramaxa – kojih atlantska ima).
4) Vezano za prethodno; u istom trenutku i za isti vremenski period kompanija može ugovoriti vozarinu za 50.000$ na dan i za 65.000$ na dan, ovisno u kojem dijelu svijeta njen brod vozi, ali to trenutno nema baš nikakve veze s bilo kojim brodarskim indeksom, zato se ne bi trebali slijepo pratiti samo indeksi već i
5) Što se tiče dnevne fer cijene, odnosi se samo na taj dan i definitivno je kao pokazatelj buduće cijene sam za sebe taj podatak irelevantan. Računanje fer cijene početkom i krajem tjedna, te njeno praćenje, uz relevantne pokazatelje mogu dati uvid u relativnu fer cijenu za skoriju budućnost (min. tjedan, max. mjesec do dva dana). Točnije, radi se o kratkoročnoj procjeni kretanja cijene, na temelju čega se mogu pretpostaviti trenutci kada je dobro prodati, a kada dokupiti koju dionicu u svrhu optimiziranja zarade. Dakle po xxxxx-ti put: ne radi se o fer cijeni koja se u narodu s nestrpljenjem očekuje na temelju svih fundamenata kompanije i eventualne buduće zarade. Da se radi o takvoj procjeni i da skoči sutra na 4000kn svi bi prodali dionice do zadnje, u trenu, zar ne?! Pa i ja, a bome i moja baka da ih ima!
6) Da sumiram, na temelju kretanja indeksa se kratkoročno može pozicionirati kretanje cijene dionice iz podcijenjene prema precijenjenoj. Stoga je moguće da cijena od 2500 u jednom trenutku bude fer cijena, a u drugom podcijenjena (uzmite nedavni primjer korekcije). Da mi netko sad kaže da će se idući tjedan BPI i BSI popeti iznad 15000 odnosno 10000 i ostati do kraja godine takvi odmah bih još jučer dignuo kredit i “prodao bubreg” da kupim što više dionica. Ali to nitko od nas ne zna što će biti.
7) Početkom prošlog mjeseca sam ovdje predstavio dugoročniju analizu gdje sam pretpostavio cijenu i u odnosu na strane brodare i prema fundamentima i prema NAV-u, dakle prema 3 kriterija (kome se da neka traži), u vrijeme kad većina nije marila za sve to skupa, nego se vrtila rasprava da li se na taj dan događa bull trap, bear trap ili slično trap. I rekao sam:
Dakle, molio bih komentatore da bar malo prouče prethodne postove prije nego dolete s komentarima.