ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

[color=blue]Pitanje koliku dobit očekujete u 1q u Kn……..[/color]
Pozdrav

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

@Vipy
hvala, ja znam ali htio sam vidjeti da li i ti znaš, sjedi 4+
[thumbsup]

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 

wacc bi trebao biti dosta nisko, mislim da oni imaju vise nego povoljno financiranje… mislim izmedju 5 i 7% ($) trenutno. Capm sam ja uzeo 12%. Nemoj raci da ne znas racunati WACC?![lol]

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE

zna li neko razloge ovakvog rasta EAGLE BULK SHIPPING,skoro 15%
http://finance.yahoo.com/q?s=EGLE


Nemoj raci da ne znas racunati WACC?![lol]

[thumbsup]

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 

[color=blue] Pitanje koliku dobit očekujete u 1q u Kn[/color]……..
Pozdrav

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/



@Vipy
hvala, ja znam ali htio sam vidjeti da li i ti znaš, sjedi 4+ [thumbsup]

nemoj da ti pocnem naplacivati,
ja sam ti skuplji od Bluemana,,,,
he, he sad ce se sigurno javiti [lol]

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE


[color=blue] Pitanje koliku dobit očekujete u 1q u Kn[/color]…….. Pozdrav

Ma najavio ti je Jerkovic…. Mogu se kladiti da Jerkovic zna koliko ce biti dobit i u 2009 i vjerovatno bi fulao +/- 5% maksimalno…

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE


Ma znam da je najavio zato sam napisao u KN………. ali najavio je 5 dana prije nego što je završen 1q
Pozdrav

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Kako gdje i kada se pogleda i izračunava Baltik Dry indeks

Eagle Bulk Shipping shares leap after 1Q report, new charter
http://biz.yahoo.com/ap/080507/eagle_bulk_shipping_mover.html?.v=1

Eto zbog toga Eagle Bulk raste jer uhvatili su povoljne vozarine a i ugovorili su povoljne ugovore…………..[thumbsup]

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Očito neki dobro ne znaju čitati što sam napisao ili ne znaju što određene stvari predstavljaju:
1) BDI se sastoji od uprosječenih vrijednosti triju indexa BCI, BPI, BSI, od kojih svaki ima svoju vrijednost i svoje kretanje (koje je najčešće slično).
2) Vrijednosti indeksa se računaju prema većem broju određenih ruti diljem svijeta na osnovu stopa time-chartera i spot (voyage) ugovora. Dakle uprosječen zbroj cijena vozarina predstavlja određenim matematičkim modelom indeks.
3) Atlantska drži panamaxe i handymaxe, te ugovara t/c i spot cijene prema uvjetima kakvi vladaju za njihove brodove, dakle prema BPI i BSI. Teoretski BDI može rasti puno više nego BPI i BSI (zahvaljujući većim cijenama vozarina za capesizeove – kojih atlantska nema), tako da je prikladnije pratiti izolirano navedene indekse (cijene vozarina panamaxa i supramaxa – kojih atlantska ima).
4) Vezano za prethodno; u istom trenutku i za isti vremenski period kompanija može ugovoriti vozarinu za 50.000$ na dan i za 65.000$ na dan, ovisno u kojem dijelu svijeta njen brod vozi, ali to trenutno nema baš nikakve veze s bilo kojim brodarskim indeksom, zato se ne bi trebali slijepo pratiti samo indeksi već i

hanger, 07.05.2008. u 20:39
prosječne cijene vozarina handymaxa/panamaxa i njihovo kretanje zadnjih par godina u usporedbi s prosječnim zaradama atlantske po brodu (ovo je malo kompliciraniji i netočniji izračun, ali daju se postaviti korealacije)
, kao što sam naveo. Teoretski atlantska može zarađivati puno bolje od prosječnih cijena koje čine brodarske indekse, ali samo teoretski (u praksi se, bar za prošlu godinu, to nije pokazalo, a ritam se nije mnogo promijenio pri prijelazu iz prvog u drugi kvartal 08 – prema dostupnim podacima)
5) Što se tiče dnevne fer cijene, odnosi se samo na taj dan i definitivno je kao pokazatelj buduće cijene sam za sebe taj podatak irelevantan. Računanje fer cijene početkom i krajem tjedna, te njeno praćenje, uz relevantne pokazatelje mogu dati uvid u relativnu fer cijenu za skoriju budućnost (min. tjedan, max. mjesec do dva dana). Točnije, radi se o kratkoročnoj procjeni kretanja cijene, na temelju čega se mogu pretpostaviti trenutci kada je dobro prodati, a kada dokupiti koju dionicu u svrhu optimiziranja zarade. Dakle po xxxxx-ti put: ne radi se o fer cijeni koja se u narodu s nestrpljenjem očekuje na temelju svih fundamenata kompanije i eventualne buduće zarade. Da se radi o takvoj procjeni i da skoči sutra na 4000kn svi bi prodali dionice do zadnje, u trenu, zar ne?! Pa i ja, a bome i moja baka da ih ima!
6) Da sumiram, na temelju kretanja indeksa se kratkoročno može pozicionirati kretanje cijene dionice iz podcijenjene prema precijenjenoj. Stoga je moguće da cijena od 2500 u jednom trenutku bude fer cijena, a u drugom podcijenjena (uzmite nedavni primjer korekcije). Da mi netko sad kaže da će se idući tjedan BPI i BSI popeti iznad 15000 odnosno 10000 i ostati do kraja godine takvi odmah bih još jučer dignuo kredit i “prodao bubreg” da kupim što više dionica. Ali to nitko od nas ne zna što će biti.
7) Početkom prošlog mjeseca sam ovdje predstavio dugoročniju analizu gdje sam pretpostavio cijenu i u odnosu na strane brodare i prema fundamentima i prema NAV-u, dakle prema 3 kriterija (kome se da neka traži), u vrijeme kad većina nije marila za sve to skupa, nego se vrtila rasprava da li se na taj dan događa bull trap, bear trap ili slično trap. I rekao sam:
hanger, 07.05.2008. u 20:39
Prema tome ciljana cijena dionice ATPL do kraja 2008.g bi trebala biti 4000-4900 kn uz P/E oko 10.
Naglasak je na “trebala bi biti” i kako za sad stvari stoje bit će, iako je moguće i drugačije (npr. karikiram, zagrije se jako more i ispari pa brodovi ne mogu ploviti)
Dakle, molio bih komentatore da bar malo prouče prethodne postove prije nego dolete s komentarima.

New Report

Close