ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Već od 2680 je podcijenjena, a 2990 precijenjena, sve između je više ili manje fer cijena! Ja sam danas kupio na rubu podcijenjenosti. Danas se cijena kretala od 2700-2800. Već u idućih tjedan dva ću (prema nekim pretpostavkama), ako to budem želio, moći prodati na rubu precijenjene cijene. Neki su očekivali da se precijenjenost već mogla dogoditi ovih dana (ali nije), i zato imaju u pripremi mnogo naloga za prodaju.

Možeš agrumentirati nekom analizom ove granice potcjenjenosti/precjenjenosti?


Već od 2680 je podcijenjena, a 2990 precijenjena, sve između je više ili manje fer cijena! Ja sam danas kupio na rubu podcijenjenosti. Danas se cijena kretala od 2700-2800. Već u idućih tjedan dva ću (prema nekim pretpostavkama), ako to budem želio, moći prodati na rubu precijenjene cijene. Neki su očekivali da se precijenjenost već mogla dogoditi ovih dana (ali nije), i zato imaju u pripremi mnogo naloga za prodaju.

na osnovi kojih determinirajućih faktora si to izračunao?


Već od 2680 je podcijenjena, a 2990 precijenjena, sve između je više ili manje fer cijena!

Ubit ću se, majke mi!

UPGRADING TO MARKET OUTPERFORM ON STRONG RAKIJA DEMAND!


Već od 2680 je podcijenjena, a 2990 precijenjena, sve između je više ili manje fer cijena! Ja sam danas kupio na rubu podcijenjenosti. Danas se cijena kretala od 2700-2800. Već u idućih tjedan dva ću (prema nekim pretpostavkama), ako to budem želio, moći prodati na rubu precijenjene cijene. Neki su očekivali da se precijenjenost već mogla dogoditi ovih dana (ali nije), i zato imaju u pripremi mnogo naloga za prodaju.

Mislio sam da je put od podcijenjenosti do precjenjenosti ipak nešto duži…..

Faktori su:
Prvenstveno BSI, nešto manje BPI, još manje BDI, zatim, prosječne cijene vozarina handymaxa/panamaxa i njihovo kretanje zadnjih par godina u usporedbi s prosječnim zaradama atlantske po brodu (ovo je malo kompliciraniji i netočniji izračun, ali daju se postaviti korealacije). O prosječnim zaradama atlantske po brodu ovisi među ostalim i trenutni sastav flote po tonaži (panamax, handymax), te prosječna starost brodova.
Uglavnom, trenutno vrijedi procjena kretanja BSI za točnije određivanje fer cijene. Zašto tim navedenim redom? Pogledajte sastav flote, koliko ima kakvih brodova, koje su tonaže, koje su starosti. Nije baš za očekivati da će brodarski indeks (BCI) koji opisuje vozarine za capesizeove (a koji u većoj mjeri određuje BDI) biti relevantan za ovu firmu, zar ne?
Ovo je ipak samo moj osobni izračun po nekakvoj logici i bar do sada se pokazao da ima smisla.
Po njemu je bio i očekivan pad cijene ATPL tijekom velike korekcije početkom godine. Opasno je bila precijenjena već 21.12. (na 3450) da bi 4.2.2008. dionica bila čak kritički precijenjena (na 2850). Recimo 7.4.2008. je bila na fer razini (2220), kao i 25.4.2008 (2750) iako je evidentno čak 500kn razlike! Neočekivano zar ne? Međutim u ta je 3 tjedna potvrdu (očekivano više) cijene dionica dobila oporavkom brodarskih indeksa (time i vozarina koje se kalkuliraju u budući profit kompanije). Kome se da neka sam računa, ima se šta za raditi ali mislim da se isplati malo potruditi…
Prema tome i izvještaj koji će doći nije relevantan za trenutnu cijenu, jer se već sve više-manje zna što se događalo protekli kvartal. Bitno je pokušati znati što će se događati ovaj i idući kvartal, jer upravo o tome će ovisiti cijena…

otpor na 2800…već viđeno ranije, izgelda da su bataljuni raspoređeni na svakih 200 kuna spreada,
kad ovo probijemo čeka nas opet na 3000..
[sealed]

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 

Vidim da su se neke kolege upustile u procijenu fer vrijednosti ATPL.
Uz svo dužno poštovanje svima i njihovim vrlim sposobnostima, ja bih ipak bio toliko slobodan da zamolim kolegu Geonima za koga sam 100% kvalificiran dati najtočnije predikcije vezano uz ATPL.

S toga moje pitanje glasi: UKOLIKO BI SE ATPL IZLISTALA NA NYSE, KOLIKA BI BILA CIJENA PO KOJOJ BI SE TRŽILA?

Za mene je to jedina prava vrijednost, a ATPL će je doseći, samo je pitanje vremena.

@ hanger

ok pretpostavimo da u nekom svijetu postoji takva čarobna formula u koju samo ubaciš par vrijednosti i hop evo fer cijene.

ali za ATPL su ti relevantni t/c ugovori ne BDI. korelacije postoje, ali BDI može padati a da to nema veze s očekivanjima negativnog trenda nego je rezultat neke devijacije na tržištu u danom trenutku, a trend je neupitno boom. usp. članak iz veljače http://seekingalpha.com/article/66266-dry-bulk-shipper-anomaly-in-spot-pricing-creates-buy-opportunity?source=yahoo

to je bilo ono što analitikanti u medijima nisu nikako mogli shvatiti pa su pisali o crnim oblacima.

i iskreno bez veze ti je kupovati išta na osnovi podataka o prošlosti jer ćeš onda samo kupovati kad je svaki rast dobiti već ukalkuliran i preplaćen. prodati na 2990 zbog neke precijenjenosti koja proizlazi iz prošlogodišnjeg ili kumulativnog izvještaja je besmisleno kod dionice za čije se dolazeće umnogostručenje godišnje dobiti svaki dan sve šire zna.


? Za mene je to jedina prava vrijednost, a ATPL će je doseći, samo je pitanje vremena.

Fer vrijednost ATPL jest njezin NAV a to je vrijednost njene imovine izražene u realnim tržišnim cijenama-ukupne obveze. Mislim da je to debelo iznad 3500
[sealed]

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 



Odlično si napisao jer prati se PE i foward PE

dakle koliko neka kompanija ima čistu dobit po dionici i koliku će imati dobit po dionici sljedeće godine ali i par nakon njih, i to utječe na cijenu,

napisao sam da ako dobit po dionici bude od 700- maximalnih 930 Kn a cijena 2750
PE je 2,95 pa do 3,95. To govori da je ova cijena od 2750 Kn smiješna i vrlo atraktivna, jer vani je prosjek od 7 pa do velikih 24 PE, cijena….. Ja smatram da cijena od foward 8 PE ili oko 5600 Kn je vrlo lako moguća………

Upozorenje: Ulaganje se vrši na temelju skupljenih informacija, jer ulaganje je rizik, a onaj koji ulaže u nešto što ne zna uvijek gubi
Pozdrav

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

@hanger
OK, otprilike mi je jasna logika (ne znači da se s njom i slažem) ako se ravnamo prema Q4/2007 +-200 do 300 kn došli bi do istog iznosa, ali…

ako se najave Q1 pokažu točnima (u što ne sumnjam) tek nam ono pokazuje šta Atlanska može s ovim vozarinama (ili čak nešto nižim, što sam uspio vidjeti novi ugovori im se kreću na nivou BDI 7500-8000)…

a od tog iznosa ako krenemo računati pod pretpostavkom da će vozarine ostati na nivoima višim od BDI 7000 lako ćemo doći da i 5000 kn može biti podcijenjeno za ATPL!

inače mi je ovakvo iznošenje “fer cijene” neozbiljno, al kad svi to rade, i smije se, zašto ne!

teško mi je zamisliti scenarij u kojem do kraja godine nismo na tim nivoima!

mamus:

? Za mene je to jedina prava vrijednost, a ATPL će je doseći, samo je pitanje vremena.

Fer vrijednost ATPL jest njezin NAV a to je vrijednost njene imovine izražene u realnim tržišnim cijenama-ukupne obveze. Mislim da je to debelo iznad 3500
[sealed]

Mislim da je netko računao prije koji mjesec vrijednost brodova i hotela+3 novogradnje i tada je BDI bio oko 8000 i došlo je nekog konsenzusa od cca 4000 kn NAV. Sad je BDI viši pa bi i ova procjena trebala ići gore još cca 10%. IMHO mislim da bi se ATPL trebala tržiti i više od ostalih brodara po NAV pokazatelju čisto zato jer dobar dio poslovanja odlazi na turizam i avio prijevoz, a još k tomu se i marina gradi. A o premiji za izrazito sposobnu upravu da ne govorimo :). Šalu na stranu mislim da bi 4000 bilo realno očekivati (za optimiste 5000)

New Report

Close