ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Kolega, Techman, mislim da treba pričekati zadnjih 15 minuta trgovanja. [smiley2]
BDI je dodatno porastao, a cijena u odnosu na petak pala. Prema filozofiji Jin i Jang, stvari uvijek imaju tendenciju povratka u ravnotežni položaj… [smiley2]


Kolega, Techman, mislim da treba pričekati zadnjih 15 minuta trgovanja. [smiley2] BDI je dodatno porastao, a cijena u odnosu na petak pala. Prema filozofiji Jin i Jang, stvari uvijek teže doći u ravnotežni položaj… [smiley2]

Kolega uvazavam ali BDI nam raste stalno a ATPL je poludila od Petka. Mislim da ce rast BDI bit valoriziran u razlici izmedju 2600 kad je bull run poceo i zavrsetka danasnjeg trgovanja. Nivo od 28-i bi bila zaista fina naknada za rast BDI-a u zadnjih par dana. I da se razumijemo, necu se buniti bude li i vise.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

http://www.kapital-plus.net/index.php?Vijesti&prikaz=vijest&id=1828

ne znam da li je ko postao, pa evo svježe vijesti, ako su svježe. Naime komentar.[smiley11]

Pessimism Is Your Friend

Znam da kolege ne vole glupe postove,ne mogu da se ne zahvalim prodavatelju koji je velikodusno prodao svoje dionice ispod 2800 Hvala ti ljudino[smiley2]KOLEGE oprostite

Ako me nema ,znaci da nisam tu.

Sector Snap: Drybulk Shippers
Monday September 24, 12:47 pm ET
Shares of Drybulk Shippers Soar As Analyst Touts Sector’s Strength and Key Index Hits High

NEW YORK (AP) — Shares of drybulk shippers soared Monday as spot charter rates for the vessels hit yet another all-time high, and a Jefferies & Co. analyst said he sees the market remaining robust at least through 2008.
ADVERTISEMENT

Analyst Douglas J. Mavrinac said he continues to see drybulk charter rates hitting all-time highs through the end of the year. Mavrinac reiterated his “Buy” rating on Diana Shipping Inc., citing the Greek carrier’s increased “financial flexibility” following a 10 million share public offering on Friday, with proceeds estimated at about $250 million.

The company also has an “attractive mix” of long-term time charter contracts, Mavrinac said, and strong exposure to the spot market, where rates continue to soar.

The Baltic Dry Index, which covers drybulk shipping rates and is managed by the Baltic Exchange in London, jumped 126 points Monday to close at an all-time high of 9082, after setting consecutive all-time highs both Thursday and Friday.

The index measures rates on 40 shipping routes on a time charter and voyage basis.

Meanwhile, Mavrinac raised his price target on shares of DryShips Inc. to $100 per share after the stock hit the analyst’s $80 price target Friday. Mavrinac noted it’s likely the company will raise its earnings per share estimates as it continues to benefit from the ever-bullish drybulk market.

In midday trading, shares of Diana Shipping rose $1.33, or 5 percent, to $28.10 in midday trading, after changing hands as high as $28.27 earlier in the session. The all-time high for the stock is $29.68.

DryShips jumped $4.21, or 5.2 percent, to $85.86, after hitting an all-time high of $86.76 earlier in the session. The previous all-time high for the stock was $81.75.

Quintana Maritime Ltd. gained 8 cents to $19.33, after trading as high as $19.90 earlier in the session. The stock’s all-time high is $20.20.

Navios Maritime Holdings Inc. rose 43 cents, to 3.4 percent to $13.23, and Euroseas Ltd. added 21 cents to $15.01. Excel Maritime Carriers Ltd. soared $3.81, or 7.5 percent, to $54.48, after hitting an all-time high of $54.89 earlier in the session. The previous all-time high was $50.74.

Shares of Genco Shipping & Trading rose 61 cents to $65.75.

analitičari su digli predviđanje za DRYS sa 80 dolara po dionici na 100 dolara do kraja godine to je 25 posto više od cijene koja je bila predviđena , a sada je opet cijena otišla gore na 85.43, dok ATPL plovidba cijena bi mogla ići oko 30 -40 posto jer malo kaska za DRYSOM, dakle oko 4000 Kn minimalno….

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

@ BigBoss

Odličan post kolega ! Ako svjetski analitičari podižu svoje targete za 25% da bi već sljedeći dan dionica odradila 5% rasta znači samo jedno a to je da će ponovo morati revidirati svoj target jer bi preostalih 20% moglo biti odrađeno do kraja ovog ili početkom sljedećeg tjedna.
Stoga naši brodari moraju prvo odraditi zaostatke za svjetskim (što je počelo) a onda dalje krenuti njihovim koracima. Mišljenja sam da bi stoga ATPL mogao lako i preko 4000 kn
(možda i do 5000) a JDPL koji mora prvo nadoknaditi zaostatak za ATPL preko 850
a možda i 900.

Hogar vozi Volvo

Hogare!

polako s tom euforijom. Sve to stoji, ali za kvalitetnu usporedbu nam trebaju podatci i usporedbe svjetskih s hrvatskim brodarima: odnos tonaze, neto profit, dugovanja….itd…

Ja sam prvi koji je zainteresiran za daljni rast ATPL, ali ne svidja mi se ova euforija… dionica je in, a to znaci da je vec sada u vlasnistvu svekolikih dionicara. Kako svekoliki utjecu na rast, tako mogu utjecati i na pad kada vide da nema nista od +30 % u nekoliko dana. I onda slijedi masovka na prodaji, bez obzira koliko je dionica dobra ili ne. Meni osobno se svidjalo to sto je ona pooolako lipsala prema gore dok se izvjesce priblizava. A sada imamo veliki rast i bojim se da to izvjesce nece odraditi ono sto bi trebalo.

Naravno da iznosim svoje misljenje, u skladu sa vlastitiminteresima i mogucnostima. A to su sitni jednomjesecni dokupi ATPL koji trenutno nisu moguci.

Pozdraf![smiley2]

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

I još nešto, to što smo danas ostali na samo -2,67 % gotovo je jednako velika stvar kao i jučerašnjih +14% što samo znači da sadašnja cijena ima svoju realnu podlogu i da nije samo rezultat bull runa.

Hogar vozi Volvo

@BigBoss – hvala na izvješću iz USA – izgleda da ćemo se družiti na ovom forumu još neko vrijeme [smiley2] – koliko primjećujem, ima malo day-tradera na ATPL-u. [smiley2] Većina nas želi zadržati ovu dionicu:

Jefferies & Co. analyst said he sees the market remaining robust at least through 2008.


@Hogar
– mene puno više od skromnog postotnog pada veseli današnji (mali) volumen trgovanja – ako imatelji ATPL budu i dalje složni, strpljivi na dugi rok te se u dogledno vrijeme suzdrže od prodajnih naloga – moglo bi biti još paljbe. Ne postavljajte se fondovima kao topovsko meso ispod 3.000 kn. Čim se nakupe prodajni nalozi, oni će vjerojatno ponovno opaliti po asku. Tko duže izdrži, pobjednik. [smiley2]

Kao što vidite u prilogu, ATPL zadnja 3 mjeseca daleko nadmašuje CROEMI (oko 70% bolje od indexa), a sudeći po silnim analizama i prilozima koje smo ovdje iznijeli zadnjih nekoliko mjeseci (tko nije, mogao bi prelistati), trend bi se mogao nastaviti i sljedeće 2008. godine.

Nađite mi samo jednog fond-managera kojem se ne sviđa nadmašiti index !!! [smiley2]

@ Sakai

Kolega apsolutno ste u pravu međutim ako ste malo čitali moje ranije postove vidjeti ćete da sam ja pobornik manjeg ali konstantnog rasta te da je target projeciran do kraja godine a ne u par dana.. Ako target od 40-tak % do kraja godine podijelimo sa radnim danima do 31.12. kojih ima oko 70 onda ćete vidjeti da za takav target treba prosječan dnevni rast od 0.5 -0,6 a što je prema sadašnjoj situaciji više nego ostvarivo. Slažete li se samnom ?

Hogar vozi Volvo

apsostrumfno[smiley2]

nego, tek sada imam vremena prouciti Strawinskyev attachment (planovi nabavke brodova) – HVALA! – i ako se ne varam, jos nista od onih ugovorenih brodova iz kineskih brodogradilista. Za koreju znamo, Libertas i Imperial su tu, ali sam pogubio trag tim “Kinezima”…

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje


ATPL zadnja 3 mjeseca daleko nadmašuje CROEMI (oko 70% bolje od indexa), a sudeći po silnim analizama i prilozima koje smo ovdje iznijeli zadnjih nekoliko mjeseci (tko nije, mogao bi prelistati), trend bi se mogao nastaviti i sljedeće 2008. godine.

Na nasu srecu, brodari nemaju veze s Hrvatskom, nego inozemstvom, tako da niti usporedbe sa samo domacim indeksima nisu u potpunosti relevantne.
Mislim da moramo raditi dvojaku usporedbu s BDI-em (koji na odreduje prihodovnu stranu bodara) i domacim indeksima (jer su nam investitori skoro iskljucivo domaci), te na osnovi toga procjenjivati kretanje cijene dionice.

New Report

Close