Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 17.542 | 358 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Ma kakav DRYS , ATPL, ovo su brodari [lol]
http://www.b92.net//biz/vesti/srbija.php?yyyy=2007&mm=02&dd=21&nav_id=233609
EXM (i cijena njegove dionice) je BIO usporediv s ATPL, međutim to više nije jer je EXM prije koji tjedan kupio QMAR i time dobrano proširio flotu, svoju vrijednost, bla bla da ne nabrajam.
DRYS ima- Mean target: 96.29, Median Target: 100.00, High Target: 160.00 koga god interesira, ali nije adekvatan za usporedbu s ATPL zbog velikog broja Capesize-ova i koječega-još-sve-ne, da ne nabrajam.
DSX je koliko-toliko usporediv s ATPL, ali samo po procjeni kretanja cijene, dakle kvaliteti a ne kvantiteti cijene.
Današnja cijena je na današnji dan fer cijena, sutra će vjerojatno biti fer prema lagano podcijenjenoj, pa tko voli neka kupi. Izvješće koje slijedi po meni neće mnogo djelovati na novu cijenu, to je jasno kao 2+2, i pokazalo se više nego jedanput, na više nego jednoj dionici.
Cijena ATPL će svoju potvrdu morati tražiti u budućem povišenju brodarskih indeksa i cijena vozarina što će determinirati buduću dobit ATPL, jer sadašnja je poznata zar ne?
Korelacija odnosa BDI/ATPL je ipak nategnuto korisna za utvrđivanja trenutne fer cijene dionice i ne bih je preporučio daytraderima, kojih je btw sve više i više i koji su danas zatrpali ovaj forum svim i svačim, a da nisu baš ništa korisno napisali.
Dakle, preporuka HOLD, s oprezom za eventualni BUY u slučaju daljnjeg pada.
Pozdrav.
hanger,
ovo oko današnje fer cijene uglavnom stoji, no da će ATPL potvrdu morati tražiti u budućem povišenju indexa i vozarina zaista mi nije jasno. Pa zar trenutačni BDI i vozarine nisu dovoljno, čak perverzno, visoke? Što bi se to strašno dogodilo za brodare da BDI rokne 50% na razine od 6000, misliš li da i tad brodari ne bi sasvim pristojno zarađivali?
Svakom transakcijom netko dobiva i netko gubi, ne postoji burza gdje svi dobivaju, a u konkretnom slučaju kupuju oni što misle da će u ovoj godini preuzimanjem dva panamaxa iz Kine i jednog supramaxa iz Vjetnama, te ostvarenom neto dobiti od app. 200 miljuna dolara fer cijena skočiti na min. 4000. No, ne sanjamo o nekim tamo dalekim budućim vremenima 2015, nego o vremenskom periodu od 6-7 mjeseci. Uopće ne dvojim da će i krajem godine biti sasvim dovoljno kupaca i na razinama neusporedivo većim od trenutačih, jer i 2009 godina, sad je to sasvim izvjesno, će biti fantastična za brodare, uostalom ova likvidnost indikativna je, što misliš?
sutra bi trebao izaci FI za 1Q,a kap.Jerkovic bi trebao gostovati u emisiji moreplovi radio dubrovnika koja je na programu sutra u 12:05.mozda covjek najavi rezultate za 2Q
samo se ti smij al to je buducnost
pa nije uzaludno da je u planu da se spoji kanalom sava i dunav tamo negdje ispod slavonskog broda pa bi onda i mi bili ukljuceni u pricu sa izvozom zitarica u evropu
pogledaj kolko kosta cijena drumskog saobracaja a kolko rečnog
btw i u kini se grade ogromne riječke luke jer i tamo će biti velika pomama za tim transportom
malo je off topic al nam daje za pravo da ulazemo u brodare kao najbolju opciju transporta buducnosti
[bye]
Današnja cijena je na današnji dan fer cijena…
Cijena ATPL će svoju potvrdu morati tražiti u budućem povišenju brodarskih indeksa i cijena vozarina što će determinirati buduću dobit ATPL
Kojim pokazateljima utvrdujes da je cijena fer?
Zasto? Dovoljno je da BDI ostane na istim razinama i da ATPL napravi jednu (ili obje) stvari; zakljuci brod po visoj vozarini od postojece ili uvede novi brod u flotu.
sutra bi trebao izaci FI za 1Q,a kap.Jerkovic bi trebao gostovati u emisiji moreplovi radio dubrovnika koja je na programu sutra u 12:05.mozda covjek najavi rezultate za 2Q
Svečano obećajem da ću netom pratiti intervju i pravodobno vas obavijestiti o novostima, a kolega Jozo hvala na korisnoj informaciji[thumbsup]
hanger: ” Današnja cijena je na današnji dan fer cijena… Cijena ATPL će svoju potvrdu morati tražiti u budućem povišenju brodarskih indeksa i cijena vozarina što će determinirati buduću dobit ATPL ” Kojim pokazateljima utvrdujes da je cijena fer? Zasto? Dovoljno je da BDI ostane na istim razinama i da ATPL napravi jednu (ili obje) stvari; zakljuci brod po visoj vozarini od postojece ili uvede novi brod u flotu.
i meni je neobična ta procjena kolege hangera.
cijena je 2800. očekivana dobit po dionici ove godine bez daljnjeg rasta vozarina mogla bi se konzervativno procijeniti na recimo 700.
dakle trenutna cijena sigurno ne prelazi P/E 4.
zadržavanje vozarina na ovim ili malo nižim razinama znači fer cijenu dosta iznad današnje. 2800 bi bila fer cijena samo ako bi došlo do njihovog jakog pada.
Ok, vidim da si duboko in BB… reci mi, koji ce brodovi ATPL biti ovih dana spremni za novi ugovor, naravno po visim cijenama? [thumbsup]
Mislim da je Sakaijev oprez razuman.Sam BDI malo znači , ali me veseli trend povećanja TC-a od godinu i više , najviše zbog zaključenja ugovora za Zagreb , koji bi trebao biti preuzet u lipnju , što znači da je sada vrijeme zaključenja.realno je očekivati da se takav brod može zaključiti na nivou od blizu 80,000 $pd na 1 godinu , te blizu 70,000 $pd na 2 godine.A ako se nivo dugoročnih T/C-a zadrži , slične brojke dobit’ će i M.Pracat u kolovozu.
To znači da 4 nova panamaxa mogu od početka 3.Q donositi prihod reda veličine od 300,000 $pd.Recimo da je neto dobit od toga 200,000 $pd i to nam daje kvartalnu neto dobit 4 broda od cca 80 mil kn.
Ako znamo koliko su donosili Libertas i Imperial u 1Q (a otprilike znamo), možemo izračunati i koliko su kvartalno neto donosili svi ostali brodovi.
Zbog svega toga mislim da bi neto dobit bez prihoda od prodaje brodova (koji će isto tako biti kontinuirani) u slijedeća 2 (a možda i tri) kvartala mogla biti veća od one jako dobre ostvarene u 1Q .I zato kad dokupljujem , dokupljujem budućnost , a ne rezultate 1Q.
markko: ” hanger: ” Današnja cijena je na današnji dan fer cijena… Cijena ATPL će svoju potvrdu morati tražiti u budućem povišenju brodarskih indeksa i cijena vozarina što će determinirati buduću dobit ATPL ” Kojim pokazateljima utvrdujes da je cijena fer? Zasto? Dovoljno je da BDI ostane na istim razinama i da ATPL napravi jednu (ili obje) stvari; zakljuci brod po visoj vozarini od postojece ili uvede novi brod u flotu. ” i meni je neobična ta procjena kolege hangera. cijena je 2800. očekivana dobit po dionici ove godine bez daljnjeg rasta vozarina mogla bi se konzervativno procijeniti na recimo 700. dakle trenutna cijena sigurno ne prelazi P/E 4. zadržavanje vozarina na ovim ili malo nižim razinama znači fer cijenu dosta iznad današnje. 2800 bi bila fer cijena samo ako bi došlo do njihovog jakog pada.
Mislim da niste skužili kolegu visećeg, on vam je rekao pravu istinu “današnja cijena je današnje fer cijena jer je postignuta u zakonima ponude i potražnje” a ako vi mislite da je drukčije, javite se na privat jer ću vam je odmah prodati po vašoj “fer cijeni danas” od 3500kn[lol]
on vam je rekao pravu istinu “današnja cijena je današnje fer cijena jer je postignuta u zakonima ponude i potražnje”
Sto bi znacilo da je svaka cijena u svakom trenutku fer (jer je odreduje trenutni odnos ponude i potraznje). Pa je prema tome i cijena od 2000KN fer je je to u tom trenutku bio odnos ponude i potraznje, iako su i tada bile dostupne iste informacije o FI kao i danas…
Jako korisna teorija za evaluaciju fer cijene dionice [thumbsup]
gorgija: ” markko: ” hanger: ” Današnja cijena je na današnji dan fer cijena… Cijena ATPL će svoju potvrdu morati tražiti u budućem povišenju brodarskih indeksa i cijena vozarina što će determinirati buduću dobit ATPL ” Kojim pokazateljima utvrdujes da je cijena fer? Zasto? Dovoljno je da BDI ostane na istim razinama i da ATPL napravi jednu (ili obje) stvari; zakljuci brod po visoj vozarini od postojece ili uvede novi brod u flotu. ” i meni je neobična ta procjena kolege hangera. cijena je 2800. očekivana dobit po dionici ove godine bez daljnjeg rasta vozarina mogla bi se konzervativno procijeniti na recimo 700. dakle trenutna cijena sigurno ne prelazi P/E 4. zadržavanje vozarina na ovim ili malo nižim razinama znači fer cijenu dosta iznad današnje. 2800 bi bila fer cijena samo ako bi došlo do njihovog jakog pada. ” Mislim da niste skužili kolegu visećeg, on vam je rekao pravu istinu “današnja cijena je današnje fer cijena jer je postignuta u zakonima ponude i potražnje” a ako vi mislite da je drukčije, javite se na privat jer ću vam je odmah prodati po vašoj “fer cijeni danas” od 3500kn[lol]
pa pojam fer cijene odnosi se na rezultat analize dionice i pokazatelja. ali ok, možda je on zaista mislio samo na truizam.
hvala na ponudi, razmislit ću, ali dok ja koji mjesec razmislim imam osjećaj da ćeš se predomisliti [smiley]