Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 17.542 | 358 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
ma znam, to mi je objasnjava neki brodarski strucnjak, al tko ce zapamtiti te nazive Wart-kako?
Bitno je da su oni inn[thumbsup]. Kymin KPM-P, 11 620 KW
jel to to?
Kyma Shaft Power Meter, KPM.P.
This instrument provides continuous measurements of torque, power and revolutions on rotating propeller shafts, using strain gauge technology. Optional equipment is available for measurement of propeller thrust.
mc2: ” “time charteru” charterer placa gorivo ” do određene granice. Mislim da se radi o potrosnji pri 85 % snage motora.
u pravu ste kolega sakai. kod ugovaranja se definira “normalna” potrosnja (to je obicno 85% of ME load) u slucaju vece potrosnje onda owner placa prekoracenje. s tim da tu postoji i “bad weather” klauzula s kojom se owner moze jos malo zastititi (ustediti) , ali to nije ni bitno.
htio sam samo prijasnjem kolegi ukazati da porast cijene nafte nece utjecati na prihode brodara koji je dao brod u time charter. nadam se da je i kolega alamo zadovoljan sa odgovorom [kiss]
http://finance.yahoo.com/q?s=DRYS+DSX+EGLE+ESEA+EXM+GNK+NM+QMAR+TBSI&d=t
Brodari u Americi opet kontra struje….
http://finance.yahoo.com/q?s=DRYS+DSX+EGLE+ESEA+EXM+GNK+NM+QMAR+TBSI&d=t Brodari u Americi opet kontra struje….
stvarno bi bilo zanimljivo na koliko bi gledali JDPL i ATPL da su istodobno izlistani i na nekoj drugoj burzi
” u pravu ste kolega sakai. kod ugovaranja se definira “normalna” potrosnja (to je obicno 85% of ME load) u slucaju vece potrosnje onda owner placa prekoracenje. s tim da tu postoji i “bad weather” klauzula s kojom se owner moze jos malo zastititi (ustediti) , ali to nije ni bitno. htio sam samo prijasnjem kolegi ukazati da porast cijene nafte nece utjecati na prihode brodara koji je dao brod u time charter. nadam se da je i kolega alamo zadovoljan sa odgovorom [kiss]
Sve ok, MC…nisam ni sumnjao da to znas, samo eto malo da promijenimo temu od svih ovih neukusnih drukanja. Nekad se tu dosta toga moglo doznati…
Fala. Nije da je od presudne vaznosti, bitnije mi je da znam da ti fancy motori rade
[wink]
mc2: ” ” u pravu ste kolega sakai. kod ugovaranja se definira “normalna” potrosnja (to je obicno 85% of ME load) u slucaju vece potrosnje onda owner placa prekoracenje. s tim da tu postoji i “bad weather” klauzula s kojom se owner moze jos malo zastititi (ustediti) , ali to nije ni bitno. htio sam samo prijasnjem kolegi ukazati da porast cijene nafte nece utjecati na prihode brodara koji je dao brod u time charter. nadam se da je i kolega alamo zadovoljan sa odgovorom [kiss] ” Sve ok, MC…nisam ni sumnjao da to znas, samo eto malo da promijenimo temu od svih ovih neukusnih drukanja. Nekad se tu dosta toga moglo doznati… @Alamo. Fala. Nije da je od presudne vaznosti, bitnije mi je da znam da ti fancy motori rade [wink]
potpisujem.
EXM (i cijena njegove dionice) je BIO usporediv s ATPL, međutim to više nije jer je EXM prije koji tjedan kupio QMAR i time dobrano proširio flotu, svoju vrijednost, bla bla da ne nabrajam.
DRYS ima- Mean target: 96.29, Median Target: 100.00, High Target: 160.00 koga god interesira, ali nije adekvatan za usporedbu s ATPL zbog velikog broja Capesize-ova i koječega-još-sve-ne, da ne nabrajam.
DSX je koliko-toliko usporediv s ATPL, ali samo po procjeni kretanja cijene, dakle kvaliteti a ne kvantiteti cijene.
Današnja cijena je na današnji dan fer cijena, sutra će vjerojatno biti fer prema lagano podcijenjenoj, pa tko voli neka kupi. Izvješće koje slijedi po meni neće mnogo djelovati na novu cijenu, to je jasno kao 2+2, i pokazalo se više nego jedanput, na više nego jednoj dionici.
Cijena ATPL će svoju potvrdu morati tražiti u budućem povišenju brodarskih indeksa i cijena vozarina što će determinirati buduću dobit ATPL, jer sadašnja je poznata zar ne?
Korelacija odnosa BDI/ATPL je ipak nategnuto korisna za utvrđivanja trenutne fer cijene dionice i ne bih je preporučio daytraderima, kojih je btw sve više i više i koji su danas zatrpali ovaj forum svim i svačim, a da nisu baš ništa korisno napisali.
Dakle, preporuka HOLD, s oprezom za eventualni BUY u slučaju daljnjeg pada.
Pozdrav.
mc2: ” “time charteru” charterer placa gorivo ” do određene granice. Mislim da se radi o potrosnji pri 85 % snage motora.
TC izmedju ostalog definira dva povezana faktora, brzinu i potrosnju. Oba dva faktora su fleksibilna jer na njih uticu vrijeme i struje. Uobicajeno je da brod javlja poziciju firmama koje se sa tim bave (Ocean routs) i one izracunavaju devijacije. Trenutno imamo prijepor sa Chartererom jer je brod kasnio 4 sata u 14 dana sta je pomnozeno sa 2200 CH na sat gubitak od 8800 USD za unajmitelja.
Novi ugovori za danas
http://194.248.8.71:81/OnlineServices/Pages/BulkPeriodFixtures.aspx