ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.11.2024. u 19:37
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
21.266
434
49,00
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Dok cekamo Q1, evo malo rezultata slicne kompanije GENCO:

Excluding the $26.2 million gain on the sale of the Genco Trader, the Company recorded net income for the first quarter of 2008 of $47.8 million, or $1.66 basic and $1.65 diluted earnings per share. Net income was $74.0 million or $2.57 basic and $2.56 diluted earnings per share for the three months ended March 31, 2008. Comparatively, for the three months ended March 31, 2007 net income was $19.8 million or $0.78 basic and diluted earnings per share.

EBITDA was $95.8 million for the three months ended March 31, 2008 versus $30.5 million for the three months ended March 31, 2007.

Genco Shipping & Trading Limited revenues increased 146% to $91.7 million for the three months ended March 31, 2008 versus $37.2 million for the three months ended March 31, 2007, due to the operation of a larger fleet as well as the renewal of time charters at higher charter rates than those contracted previously.
[lol] [lol] [lol]

Ne dajte zlovencima more jer ode u 3pm: terminal, plinovod, petrokemija, janaf, polimeri, brodogradnja, poljoprivreda itd itd

05.05 TAMPA
Ship Name TAMPA
DWT 177,000
Built 2008
Flag
Draft
TC 177,000 08 1-2/5 4-6 MOS USD 166,000 DAILY DEL EX YARD (RELET) GRAIN HOUSE
05.05 WAIKIKI
Ship Name WAIKIKI
DWT 75,473
Built 1995
Flag MTA
Draft 14,3320
TCT 75,473 95 3-5/5 USD 57,500 DAILY VIA N AUSSIE NOBLECHART
05.05 RICHMOND
Ship Name RICHMOND
DWT 75,265
Built 1995
Flag HKG
Draft 14,33
TC 75,265 95 4-5/5 3-4 MOS USD 90,000 DAILY (RELET) MITTAL
05.05 HENG SHAN HAI
Ship Name HENG SHAN HAI
DWT 72,769
Built 1998
Flag CHR
Draft 14,12
TCT 72,769 98 7-10/5 USD 60,000 DAILY VIA NOPAC GRAIN HOUSE
05.05 DELFA
Ship Name DELFA
DWT 53,594
Built 2005
Flag MAI
Draft 12,5080
TCT 53,594 05 3-7/5 USD 63,000 DAILY UNIWELL
05.05 NAVIOS ASTRA
Ship Name NAVIOS ASTRA
DWT 53,468
Built 2006
Flag PAN
Draft 12,30
TCT 53,468 06 26/4 USD 62,000 DAILY VIA ECSA CNR
05.05 CLIPPER VALOUR
Ship Name CLIPPER VALOUR
[color=blue]DWT 34,790 [/color]
Built 2003
Flag BAH
Draft 10,20
TCT 34,790 03 11-13/5 [color=blue]USD 75,000 DAILY [/color]VIA NCSA CARGILL
05.05 SILVAPLANA
Ship Name SILVAPLANA
[color=blue]DWT 29,721 [/color]
Built 2003
Flag SWZ
Draft 9,50
TCT 29,721 03 2-5/5 [color=blue]USD 50,000 DAILY [/color]VIA ECSA CNR

pogledati kolika je mala nosivost i toliku cijenu postižu na spotu…… Pozdrav

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/


Giorgija, kako znaš da BDI neće padati. Držim da hoće i to značajno nakon Olimpijskih igara,, jer nije realno očekivati da će na ovim razinama ostati dugo.

a iz kojeg razloga bi padao? olimpijske igre u ekonomiji od 1,5 milijarde ljudi ne mogu biti ni približno onakav ekonomski faktor kao što bi bile recimo u zemlji od 20 ili 30 milijuna. uvoz sirovina u kinu, indiju i drugdje ima glavni pogon u boomu izvozne industrije, recimo automobilske, što nema veze s OI, u promjeni prehrambenih navika tog stanovništva koje poslije olimpijskih igara neće emigrirati zajedno sa (relativno) šačicom turista koji napuste zemlju + u planovima države da u 5 godina izgradi gradskog prostora i infrastrukture za 300 mil ljudi koje će preseliti sa sela. dakle da izgrade cijele jedne SAD u 5 godina.

nekako mi se čini da u kineskoj ekonomskoj slici olimpijada ima utjecaja kao što ga recimo za hrvatsku ima snježna kraljica.

ne kažem da BDI neće padati, ali ne iz razloga OI. a prije toga će vjerojatno i rasti. ne znam, bilo bi zanimljivo dobiti razna mišljenja, ja teško mogu zamisliti pad na razine od prije godinu dana osim opet kratko u sličnim okolnostima kao poetkom godine. a pad vozarina za t/c… teško u ovom ciklusu, a ciklusu se zapravo ne vidi kraj. realna opasnost nije opadanje potražnje nego jako povećanje supplyja brodskog prostora, a to se prilično kontrolirano odvija.

Al se sili prodaja kao da nema kraja. Samo da nije nesto vezano uz 1Q.

Svatko danas trguje na burzi ali rijetki ostaju psihicki zdravi!

Dali netko ima bilo kakvu teoriju u svezi ove nesvakidašnje navale na prodaji, nije lijepo za gledat[undecid]
Sve i najnategnutije prihvaćam[wink]


gardist: ” Giorgija, kako znaš da BDI neće padati. Držim da hoće i to značajno nakon Olimpijskih igara,, jer nije realno očekivati da će na ovim razinama ostati dugo. ” a iz kojeg razloga bi padao? olimpijske igre u ekonomiji od 1,5 milijarde ljudi ne mogu biti ni približno onakav ekonomski faktor kao što bi bile recimo u zemlji od 20 ili 30 milijuna. uvoz sirovina u kinu, indiju i drugdje ima glavni pogon u boomu izvozne industrije, recimo automobilske, što nema veze s OI, u promjeni prehrambenih navika tog stanovništva koje poslije olimpijskih igara neće emigrirati zajedno sa (relativno) šačicom turista koji napuste zemlju + u planovima države da u 5 godina izgradi gradskog prostora i infrastrukture za 300 mil ljudi koje će preseliti sa sela. dakle da izgrade cijele jedne SAD u 5 godina. nekako mi se čini da u kineskoj ekonomskoj slici olimpijada ima utjecaja kao što ga recimo za hrvatsku ima snježna kraljica. ne kažem da BDI neće padati, ali ne iz razloga OI. a prije toga će vjerojatno i rasti. ne znam, bilo bi zanimljivo dobiti razna mišljenja, ja teško mogu zamisliti pad na razine od prije godinu dana osim opet kratko u sličnim okolnostima kao poetkom godine. a pad vozarina za t/c… teško u ovom ciklusu, a ciklusu se zapravo ne vidi kraj. realna opasnost nije opadanje potražnje nego jako povećanje supplyja brodskog prostora, a to se prilično kontrolirano odvija.

Vrlo pametno. Slazem se u potpunosti. Povecanje ponude brodskog prostora je najveca nepoznanica a nadam se da cemo uskoroimati vise TOCNIH podataka o posljednjim trendovima. Kako sam pisao (zajedno sa kolegama sa dalekog istoka), za sada situacija ne da nije crna nego je ODLICNA. [lol]
Evo kako svi mozemo imati koristi od iseljene Hrvatske!! [thumbsup]

Ne dajte zlovencima more jer ode u 3pm: terminal, plinovod, petrokemija, janaf, polimeri, brodogradnja, poljoprivreda itd itd


Al se sili prodaja kao da nema kraja. Samo da nije nesto vezano uz 1Q.

Sto se mene tice, mislim da se kupnja slobodno moze malo izmaknuti…na recimo 2600… sigurno ce kupiti po boljim cijenama. To ionako nema veze sa kvalitetom ove dionice nego sa blesavilom crobexa. [tongue]

Ne dajte zlovencima more jer ode u 3pm: terminal, plinovod, petrokemija, janaf, polimeri, brodogradnja, poljoprivreda itd itd


Dali netko ima bilo kakvu teoriju u svezi ove nesvakidašnje navale na prodaji, nije lijepo za gledat[undecid] Sve i najnategnutije prihvaćam[wink]

Teorija kapitaliziranja dobiti npr.


Al se sili prodaja kao da nema kraja. Samo da nije nesto vezano uz 1Q.

Jel gledamo iste kolicine??? Npr na limunu od 13h na dalje prodaja je vrlo mala, cijena tu negdje bez prevelikih oscilacija… Meni se ne cini da je situacija zabrinjavajuca. Na dnevnoj razini +5,5%, niti to nije lose.
Jos nije dosao 1Q, jelda?

davor07

Teorija kapitaliziranja dobiti npr.

Ma naravno samo unutar desetak kn ovoliko naloga od 50 i više se ne viđa baš svaki dan. šteta izgleda da se današnja cijena zabetonirala u tim okvirima ali nema mjesta nezadovoljstvu ipak smo na cca +5% danas
[thumbsup]


Orca: ” Teorija kapitaliziranja dobiti npr. ” Ma naravno samo unutar desetak kn ovoliko naloga od 50 i više se ne viđa baš svaki dan. šteta izgleda da se današnja cijena zabetonirala u tim okvirima ali nema mjesta nezadovoljstvu ipak smo na cca +5% danas [thumbsup]

Nije to bas nesto.. sve skupa cca. 300 dionica. Lako se to pomete ako budu povoljni vjetrovi..

Prema najvećem prometu:

1. HT
2. ATPL
3. IGH[thumbsup]

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!

New Report

Close