Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Da li uprava dobro ugovara u ovim mjesecima, to ćemo tek vidjeti. Teško je reći da su baš izvrsni prognozeri, da jesu sigurno bi se pogodili za bolje vozarine u 3 i 4Q2007, te održali dobit i u 4Q2007 višom od prikazane. Također sumnjam da znaju unaprijed 6 mjeseci kako će se kretati cijene vozarina, pa su predvidjeli ovaj pad i ponovni rast. Možda i jesu, ali onda imaju nešto slabiji tajming, bili su prebrzi na okidaču… Dakle, vidjet ćemo za koji mjesec koliko su dobri, koliko za sada vidim ne izgleda mi uopće loše…
meni stagnacija dobiti u Q4 znači da su još vozili po velikom broju ugovora sklopljenih u prvoj polovici godine. a porast u Q1 da je dobar dio tih ugovora istekao tokom Q4 i Q1 i da je zamijenjen novima po višim cijenama. i svaki ugovor iz prve polovice 2007. koji je imao rok u 2008. (a valjda ih je bilo) valjda je bio zamijenjen mnogo povoljnijjim novim, pa i ako je to bilo u onim danima najvećeg pada spot vozarina, jer i kad se BDI strmoglavljivao u siječnju znalo se da će opet eksplodirati čim se prekine zastoj u pregovorima između kineza i rudnika.
Nemojte biti pre-pohlepni. Znamo kamo to vodi. Ovoliko drukanja i ocekivanja u 4 neradna dana burze je malo previse.
Nadam se da ste svjesni da je ugovaranje spota i TCa za flotu od 22 broda, u situaciji kad dolazi nekoliko novogradnji i market je volatilan = mala umjetnost. Dakle: risk management, rashod starudije, cijene starudije, vozarine, target marketi i tereti, pronalazenje “nise”, (ne)realan rast vozarina, NB boom iz Kine ……
Sva to treba kontinuirano kontrolirati i predvidjeti st ce se dogadjati za par godina. Nimalo jednostavno.
Ima li itko informaciju: koliko ATPL brodova vozi iron ore, koliko ugalj, koliko zitarice itd?
Jadran i Konavle s obzirom na godište (82) i tonažu (71k) imaju cijenu između 28 i 32 mil $ po komadu i teško da se može postići bolja cijena s obzirom da brodovima starijim od 20 godina cijena ipak više pada u odnosu na one stare 10 godina. Čak mislim da će još za vrijeme 2Q2008 oba broda otići u prodaju. Tako će se dijelom namiriti podmirenje računa konačne kupnje novih brodova (naplaćuju se i rate prilikom isporuke), a ostatak novca bi trebao kompenzirati mrvicu lošije rezultate budućeg izvješća za 2Q2008 u odnosu na 1Q2008.
Jadran bi mogao dobiti više od ovog.Ne zaboravite da su ga krajem godine 73 dana uređivali u doku – sad se vidi: za novog kupca.Igrom slučaja , to bi se moglo dogoditi taman oko preuzimanja Zagreba.
Spominjete Konavle.Točno , to je ozbiljan kandidat za prodaju (završio bareboat) , ali ima i jedan drugi kandidat , koji je na istom mjestu kao i Jadran (vidi vraga !) odmah nakon dokovanja Jadrana uređivan 68 dana.A ako mu i nije istekao bareboat , to će se dogoditi na vrijeme da ga se proda otprilike u doba preuzimanja M.Pracata.
Uprava je rekla da ne žele povećavati broj brodova , već samo obnoviti flotu.To i rade – po mom mišljenju vrlo promišljeno – a tržišne im prilike fenomenalno idu na ruku , jer prilikom preuzimanja novih prodaju 25 godina stare brodove malo pa ne po cijeni novogradnji koje kontinuirano i dalje ugovaraju.
U idućih godinu dana trebaju preuzeti 5 novogradnji , a po formuli “preuzmi-novi-prodaj-stari ” 5 kandidata za izvanredne (ostale) prihode su osim Jadrana i Konavala Pelješac , Mljet i (možda) recimo Petka….
A ako mislite da će drugi kvartal (i bez izvanrednih prihoda) biti slabiji od prvog , pogledajte ugovore po kojima plove COD i Gundulić.Očito je da je Uprava neke starije brodove dala na spot , dok će novogradnje ići vjerojatno na duže ugovore , zbog stabilnosti prihoda (povrata investicije).
Djizes lijepo otvaranje!
Koliki je ukupni k/p? Gdje su najveci nalozi?
BDI looks to open strong this week.
CapeSize;
02.05 CAPE CENTURY
Ship Name CAPE CENTURY
DWT 172,683
Built 2001
Flag SNG
Draft 17,81
TCT 172,683 01 12-15/5 USD 235,000 DAILY VIA BRAZIL STX PAN OCEAN
Pannamax
02.05 FALCON CAPE
Ship Name FALCON CAPE
DWT 150,940
Built 1991
Flag LIB
Draft 17,6270
TCT 150,940 91 9-15/5 USD 87,000 DAILY VIA RICH BAY SWISS MARINE
02.05 RUBY INDAH
Ship Name RUBY INDAH
DWT 77,775
Built 1998
Flag SNG
Draft 12,82
TCT 77,775 98 3-5/5 USD 86,000 DAILY VIA NCSA BBL
02.05 DELPHINUS
Ship Name DELPHINUS
DWT 76,948
Built 2007
Flag SNG
Draft 14
TCT 76,948 07 10-14/5 USD 89,000 DAILY VIA NARVIK&ISKENDERUN CETRAGPA
HandyMax;
02.05 NESRIN AKSOY
Ship Name NESRIN AKSOY
DWT 46,609
Built 1997
Flag MTA
Draft 11,62
TCT 46,609 97 1-5/5 USD 93,000 DAILY VIA NCSA THE RICE COMP
Evo baš su mi rekli iz odnosa s javnošću izvješće je poslano burzi za 1q da se objavi, dakle trebamo očekivati izvješće ovaj tjedan može već i danas…………..
Pozdrav
Sto se ocekuje od izvjesca? Jel cuo tko sto?
Ako se sjecam dobro, do sada je pozitivno izvjesce, pozitivno utjecalo na cijenu dionice u slucaju ATPL? Molim potvrdu.
Koliko vidim HT je imun na pozitivna izvjesca…
Sto se ocekuje od izvjesca? Jel cuo tko sto? Ako se sjecam dobro, do sada je pozitivno izvjesce, pozitivno utjecalo na cijenu dionice u slucaju ATPL? Molim potvrdu. Koliko vidim HT je imun na pozitivna izvjesca…
Kapetan Jerković najavio je dobit oko 59 milijuna dolara za 1q……..
Evo baš su mi rekli iz odnosa s javnošću izvješće je poslano burzi za 1q da se objavi, dakle trebamo očekivati izvješće ovaj tjedan može već i danas…………..
Pozdrav
Pa zar ne bi trebali odmah to objaviti kad dobiju?!?!