ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.11.2024. u 17:18
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
21.266
434
49,00
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Symbol Price Change % Change
EGLE 31.52 +1.04 +3.41%
DRYS 89.86 +6.65 +7.99%
GNK 73.49 +3.70 +5.30%
DSX 31.70 +0.80 +2.59%
ESEA 14.00 +0.17 +1.23%
EXM 42.50 +2.44 +6.09%
NM 12.13 +0.39 +3.32%

Nadam se da ce i kod nas brodari ozbiljnije uci u fokus.
Transakcije zadnjeg tjedna (oko 6 milja dnevno) su pokazale da se krca nesmiljeno.

Ocekujem 3000 sljedeceg tjedna ako ameri nastave sa runom.

Uf,kako si dosadan ,a bome si i navlakac teski[bye]

Ako me nema ,znaci da nisam tu.


blueman: ” Symbol Price Change % Change EGLE 31.52 +1.04 +3.41% DRYS 89.86 +6.65 +7.99% GNK 73.49 +3.70 +5.30% DSX 31.70 +0.80 +2.59% ESEA 14.00 +0.17 +1.23% EXM 42.50 +2.44 +6.09% NM 12.13 +0.39 +3.32% Nadam se da ce i kod nas brodari ozbiljnije uci u fokus. Transakcije zadnjeg tjedna (oko 6 milja dnevno) su pokazale da se krca nesmiljeno. Ocekujem 3000 sljedeceg tjedna ako ameri nastave sa runom. ” Uf,kako si dosadan ,a bome si i navlakac teski[bye]

Neovisno o vašim eventualnim netrpeljivostima, ja sam poprilično uvjeren da će vrlo skoro prva znamenka biti 3. Pitanje je dana. Samo ono što me izluđuje je da kad se to dogodi, onda će i ostatak ove naše prčije od burze skočit za 10%, pa je tak svejedno koju imaš “dijonicu”.

I'LL BE BACK


” Neovisno o vašim eventualnim netrpeljivostima, ja sam poprilično uvjeren da će vrlo skoro prva znamenka biti 3. Pitanje je dana. Samo ono što me izluđuje je da kad se to dogodi, onda će i ostatak ove naše prčije od burze skočit za 10%, pa je tak svejedno koju imaš “dijonicu”.

rekao jučer jedan uvaženi kolega : “Dok god INA i HT ne krenu dotle nema ništa od spektakularnog come backa Crobexa”
Svejedno mišljenja sam da ATPL može probiti 3000 i to vrlo skoro usprkos navedenom citatu.

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 


Dok god INA i HT ne krenu dotle nema ništa od spektakularnog come backa Crobexa” Svejedno mišljenja sam da ATPL može probiti 3000 i to vrlo skoro usprkos navedenom citatu.

Ina i HT nebi trebali krenuti jos cca 60 dana. Ako su prvi branitelji aplicirali za cash u fondu prije mjesec dana ostaje jos mjesec do namire i jos mjesec po meni da se vidi razmjer izlaza. Ja se nadam da ce do tada JDPL proci 700 i onda slijedi povratak u INU sa djelom Jadroplova i Atlanske koji je kupljen Inom.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


febo: ” “Dok god INA i HT ne krenu dotle nema ništa od spektakularnog come backa Crobexa” Svejedno mišljenja sam da ATPL može probiti 3000 i to vrlo skoro usprkos navedenom citatu. ” Ina i HT nebi trebali krenuti jos cca 60 dana. Ako su prvi branitelji aplicirali za cash u fondu prije mjesec dana ostaje jos mjesec do namire i jos mjesec po meni da se vidi razmjer izlaza. Ja se nadam da ce do tada JDPL proci 700 i onda slijedi povratak u INU sa djelom Jadroplova i Atlanske koji je kupljen Inom.

Techman, ja mislim da od HT-a ništa do kasne jeseni. Naime, taman nakon tih tvojih 60 dana će u fokus ući špekulacije i strah od iskrcavanja naroda kad im sjednu bonus dionice u 10 mjesecu. Za Inu ne znam koja je spika oko preuzimanja, ali ako to ne bude vruće neznam po kom ključu bi Ina trabala rasti. To _nije_ jeftina dionica.

I'LL BE BACK

zašto bi se narod koji čeka bonus dionice HT-a iskrcavao, kad ova dionica po tako smiješnoj cijeni donosi ogromnu dividendu i jedna je od trenutno najpodcjenjenijih dionica uz ATPL


zašto bi se narod koji čeka bonus dionice HT-a iskrcavao, kad ova dionica po tako smiješnoj cijeni donosi ogromnu dividendu i jedna je od trenutno najpodcjenjenijih dionica uz ATPL

Vjerojatno zato što HT pada kad sve drugo likvidno raste. U zadnja dva tjedna HT je “odradio” pad sa 285 na 273 kn, a ATPL rast sa 1960 na 2700, INGRA rast sa 24.250 na 34.500, IGH rast sa 7.500 na 11.000.

Mislim da je dosta malih novih ulagača izgubilo strpljenje sa HT-om. Ne mogu drugačije objasniti one 63-ojke koje su na prodaji na 272 ili niže.

PS Autor posta je vlasnik dionica HT-a.

Zapravo me začudila “mala” zarada firme u 4Q2007, ako ćemo gledati samo izolirano 4Q2007, iako je za ATPL cijela 2007.g. bila financijski prilično uspiješna. Ne mislim pri tome samo na ukupnu zaradu cijele firme, već prvenstveno na prihode od brodarskog dijela koji iznosi oko 72% ukupnih prihoda, sa osvrom na operativnu dobit ostvarenu od samih ugovora vozarina, ne uključujući event. prodaje brodova. Dakle tijekom svakog prethodnog kvartala (Q1,Q2,Q3) u 2007. uprava je po mojoj računici vrlo dobro ugovarala poslove koji se odnose na vozarine, a koji se uklapaju u cjelokupni trend rasta BDI (BPI, BSI) i vozarina. Kažem, 4Q2007 je izuzetak, vjerojatno zbog kakvih dugoročnijih t/c ugovora tijekom prethodnih kvartala i pokušaja ostvarivanja stabilnog profita u dužem periodu. Međutim najava izuzetno uspješnog 1Q2008 sugerira da su se za jedan dio brodova pogodile iznimno dobre cijene vozarina krajem prošle godine kada je ujedno i dosegnut vrhunac vozarina. Vjerojatno je to uvjetovalo da su ti isti brodovi i u idućim mjesecima (koji su se protezali u 1Q2008) zadržali relativno visoke cijene vozarina iz prethodnih ugovora, dok su cijene vozarina u svijetu počele padati, te su time doprinijeli već rečenom lijepom dobitku u poslovanju za 1Q2008, unatoč očekivanom smanjenju dobiti. Znači imali smo slabije nego očekivanu dobit u izvješću za 4Q2007 i više nego očekivanu u izvješću za 1Q2008. Sukladno gore navedenom, dijelom zbog mogućeg isticanja pojedinih ugovora su se vjerojatno neki brodovi “morali” ugovarati pod nižim vozarinama koje su uslijedile zbog globalnog pada u 1Q2008 te će pod istim cijenama voziti i u 2Q2008 čime će dobit u izviješću za 2Q2008 biti nešto ispod očekivanog. Zbog toga će uprava, moguće, pustiti jedan od ona dva “starca” u prodaju, dijelom da kompenziraju “gubitak” u dobiti, a dijelom da se riješe ipak starudije za relativno fine novce, u zamijenu za novogradnje. Barem je tako moje mišljenje.
Sve skupa naravno nema mnogo veze što se zbiva po kvartalima ako mnogo ne odudara od očekivanog, jer će, kao što je rečeno, FI za 2008. izgledati fantastično, a dobit će u 3Q2008 i 4Q2008, posebice zbog novogradnji, izgledati kao milijarda dolara u kešu [smiley]
E sad šta novinari izvuku od svega to je njihova stvar. Ja ovo samo pišem onako “preventivno”, da se ljudi koji ovo čitaju mogu nekako ravnati što od vijesti mogu uzeti za zlo, a što za dobro. [smiley]

Onda… Jeste li spremni za sutrasnje lansiranje [cool]


zašto bi se narod koji čeka bonus dionice HT-a iskrcavao, kad ova dionica po tako smiješnoj cijeni donosi ogromnu dividendu i jedna je od trenutno najpodcjenjenijih dionica uz ATPL

Nije pitanje zašto bi se narod iskrcavao ili ne _nakon_ što mu sjednu bonus dionice. Stvar je u tome da će špekulacija po tom pitanju pritiskati cijenu prema dole. Da li će se narod iskrcavati ili ne, uopće nije bitno.

I'LL BE BACK

@ hanger

jako zanimljiva analiza.

ja sam računao malo drukčije, molim komentare.

gledao sam šestomjesečno kretanje od kvartala do kvartala. prosječne razine BDI-a (odokativno)

4/06+1/07 4xxx
1/07+2/07 5xxx
2/07+3/07 7xxx
3/07+4/07 9xxx
4/07+1/08 8xxx

moglo bi se zaključiti da je dobit ATPL u Q4/07 još bila određena razinama iz 1+2Q. a ako je dobit Q1/08 prvi odraz skoka prosječnog BDI-a preko razina 7xxx, onda ne bi trebalo očekivati pad operativne dobiti nego zadržavanje razina i rast u Q2 i 3 kvartalima. naravno uračunavajući i okolnost da je pad vozarina početkom ove godine bio predvidiv i predviđen i da je bio programiran njihov rast početkom proljeća pa da možemo pretpostaviti kako je uprava znajući to unaprijed vodila brigu da ne sklapa ugovore baš onih dana kada su vozarine bile na dnu i uspjela minimizirati ili izbjeći utjecaj kratkoročnog pada tržišta.

o dobiti koju će prikazati za 9 i za 12 mjeseci ako se vozarine kako će vjerojatno biti zadrže na današnjim razinama ili iznad njih tokom ljeta sad još i ne razmišljam.

@ gorgija

Da, zapravo je poželjno pratiti dobit i procjenu vozarina skupno kroz dva kvartala za adekvatniju analizu, na kraju krajeva i dobit se sama prikazuje tek u slijedećem kvartalu. Na osnovu jednog kvartala se ne može govoriti o trendu ili promjeni trenda, zar ne?
2Q2008 neće predstavljati izraziti pad dobiti, i ne samo da će, po meni, biti bolji od 2Q2007, već će vjerojatno biti bolji i od 4Q2007, a vrlo lako i od 3Q2007. Međutim teško da će doseći dobit ostvarenu u 1Q2008.
Skupno gledajući dva uzastopna kvartala dobiti u 4Q2007+1Q2008 i 1Q2008+2Q2008 će biti otprilike podjednake. Govorim o dobiti od samih vozarina, ne računajući prodaje/kupnje brodova.
Da li uprava dobro ugovara u ovim mjesecima, to ćemo tek vidjeti. Teško je reći da su baš izvrsni prognozeri, da jesu sigurno bi se pogodili za bolje vozarine u 3 i 4Q2007, te održali dobit i u 4Q2007 višom od prikazane. Također sumnjam da znaju unaprijed 6 mjeseci kako će se kretati cijene vozarina, pa su predvidjeli ovaj pad i ponovni rast. Možda i jesu, ali onda imaju nešto slabiji tajming, bili su prebrzi na okidaču… Dakle, vidjet ćemo za koji mjesec koliko su dobri, koliko za sada vidim ne izgleda mi uopće loše…

New Report

Close