Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
To mi se dogodilo s virom i dalekovodom( ulazi 1450)
eto vidiš da nije strašno
[rolleyes]
Sve bilo ok da mi ulaz nije bio na 2700.
meni je ulaz 3200kn pa sto mogao sam puno zaraditi da sam slusao sebe i istovario se na vrijeme ovak cu biti dugorocni investitor[lol]
mile1984: ” Sve bilo ok da mi ulaz nije bio na 2700. ” meni je ulaz 3200kn pa sto mogao sam puno zaraditi da sam slusao sebe i istovario se na vrijeme ovak cu biti dugorocni investitor[lol]
Meni ovdje nisu jasne dvije stvari:
– koga slušaš ako ne sebe
– zar je pola godine več dovoljno za dugoročnog investitora a ja uvijek mislila da se to broji godinama
i ja već dugo držim ATPL, gotovo već 7 mjeseci, držat ću je i dalje
Mateja , javi se na private
[tongue]
i ja već dugo držim ATPL, gotovo već 7 mjeseci, držat ću je i dalje Mateja , javi se na private [tongue]
Ako me trebaš nije me teško nači[wink]
koju god temu otvoriš febo zove mateju da mu se javi na privat !!!!!????
Mateja razmisli o tome. Ne radi njega već radi nas. [lol]
Pa, zašto ne bi rasla 10% ili više dnevno sa recimo 5 ili 6 mil. kn. prometa, ako Viadukt, Hidrolektra ili IGH mogu!!!???[wink]
zato sto je preogromna!
ako ATPL ovako nastavi, mogla bi prestići HT po udjelu u Crobiju …
Budući da je DA najavljivao nabavke novih aviona hoće li i oni sudjlovati u ovoj držabi budući da je avion istog tipa kakvog bi željeli?
Direktor je najavio novi avion u lipnju.Tko zna , možda je i ovaj s Krka.
A još jedan ide na licitaciju u Puli.
Obzirom na nivo casha , ne bi bilo čudo da se ponovi :”….oba su pala !!!…”
Koliko je meni poznato ( u razgovoru sa pilotom ), DA je isključivo uzimala potpuno reparirane ( obnovljene ) DC-9-tke, te ih se može smatrati potpuno novim zraklopovima, u svoju flotu. ( tehnološka razina Airbusa ).
E, sada se postavlja pitanje da li je ta DC-9-tka na toj zadnjoj (najvišoj) tehnološkoj razini!?